Gootti.net

Jyväskylän-miitti??

Kirjoittanut: Randelin (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.10.2013 22:54
Itsehän olen sellainen kaappijööttis, ettei sitä edes välttämättä huomaa. Lautapelit on siinä määrin lähellä syräintä, että kannatan ajatusta - itseltä ei tosin pahemmin moisia löydy. Voisin ehdottaa omaa kämppääni, joka on yhtälailla samaa kokoluokkaa ja solu, mutten usko että se olisi kellekkään mitenkään kauhean mieluinen kokemus jos tänne itse kukin ahtautuisi.

Myönnettävän laiskasti olen foorumia seuraillut nyt, ja voikin olla että tyydyn toistaiseksi ratsastamaan jonkun muun suunnitelmien siivellä, jos ja kun jotain konkreettista kehkeytyy. Iloista alkanutta syksyä vielä tähän väliin!
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.10.2013 17:36
Meikäki on laiska. Mutta mulla on aikaa. Mites alaikästä porukkaa täällä nyt olikaan, oisko kapakassa mitään järkeä? Piknikkikelejä ei liiemmin enää ole. Esim. ens viikon lopulla jossain iloisessa kihvilässä/tavernassa? Mustassa Kynnyksessä on ainakin lautapelejä ja hyvä meininki.
Kirjoittanut: Cyb3 (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.10.2013 19:27
Itselleni sopisi parhaiten tuo 25. pv ko olen Tampereella viettämässä lomaa, Musta Kynnys kyllä kuulostaa hyvälle, en ole vielä edes päässyt tutustumaan koko baariin (vaikka olen täällä parisen vuotta jo asunut). Saako tuo 25. pv kannatusta enempää?
  • Lähetetty: 22.10.2013 12:16
Mulle ei käykään 25. päivä, seuraavana päivänä menee serkku naimisiin ja meillä on häissä keikka. Perjantai on ainoa päivä kun ehditään treenata. Siirtynee. Joku arkipäivä vois olla jees ennemmin kuin viikonloppu.
  • Lähetetty: 26.10.2013 19:33
Kyllä joku arkipv ois todellakin parempi. Miulle käy kyllä iha milloo vaa... Miten kliseinen olisi halloween miitti? eli tuossa 31. pv?

+ Anteeksi lyhyt ilmotus aika
  • • Muokkasi: Marraskuu
  • Lähetetty: 28.10.2013 08:54
Periaatteessa, miksei. Mun pitäis olla saanut kaikki kouluhommat tältä erää tehdyiksi siihen mennessä, eli uskaltaisin ottaa hieman viiniäkin. Missä, moneltako? Illalla, Musta Kynnys? Onko alaikäisiä?

Edit. Sepä onkin torstai. Sekoitin keskiviikkoon. Pääsen itse to vasta 21 jälkeen. Keskiviikkona 30. päivä onnistuisi aiemminkin.
  • Lähetetty: 30.10.2013 14:55
Jaaaaaaaaaaa morjens! Eipä onnistu minun puoleltani varmaan ainakaan tämä päivä, kuumetta ja kurkkukipua. Fantastix.
  • Lähetetty: 01.11.2013 15:38
Aj stna, itekki unohin kokonaa, ko tuntu nii arkipäivältä. Hömm hömm hömm....Mitenkäs olisi parin viikon päästä joku pv?

Paranemisiin Marraskuu
  • Lähetetty: 23.11.2013 17:08
Pieneen mieleeni juolahti, että voitaisiinhan pitää semmoiset useamman kaupungin miitit. Tarkoitan sitä vaan, että esim. voitaisiin kokoontua esim. vaikka Kuopion goottien tjms. melko lähellä olevan kaupungin kanssa kaiketi, jos tämä Jykylän miitti ei tuota tulosta. Also saatais isommat kempalot aikaseksi.
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.11.2013 00:48

Lainaus: Cyb3

Pieneen mieleeni juolahti, että voitaisiinhan pitää semmoiset useamman kaupungin miitit. Tarkoitan sitä vaan, että esim. voitaisiin kokoontua esim. vaikka Kuopion goottien tjms. melko lähellä olevan kaupungin kanssa kaiketi, jos tämä Jykylän miitti ei tuota tulosta. Also saatais isommat kempalot aikaseksi.

Tuollaisia meillä etelämmässä ovat kaikki miitit olleet. Niin Turussa, Tampereella, Helsingissä kuin Kouvolassakin. Kauempaa tulijoiden osallistuminen on silti ollut usein vähäisempää.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit