Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Arkisto: Ankkarock-kuvat galleriassa + pieni kisa ilman palkintoa :)

Juu eli siellä nyt lähes 30 kuvaa Ankkarockin sunnuntailta. Kuvissa 4 foorumilaista. Bändikuvat on viimisenä, pärstäkuvat ekana. Eli se kisa on sellanen, et meitsi yrittää esittää erästä julkisuuden henkilöä. kun oltiin festareille lähdös, kuulin miten metriksellä pikkutytöt kuiskutteli et: "Hei, kattokaa, toi tyttö näyttää ihan....." Mut empäs kerro keneltä sanoivat mun näyttävän! Kun festareilla sit kysyin tutuilta/tuntemattomilta ketä "esitän", KELLÄÄN ei ollut harmainta aavistustakaan Vihjeenä mm vaatteiden lisäks meikki tekoripsineen, etenkin otsakoristus. Ja sanottakoon heti alkuun, että tämä henkilö jota yritin matkia on todella kaunis, jumalatar mun silmissä, joten valitettava tosiseikka vaan on, ettei musta taviksesta sen naisen näköistä saa sitten millään! Mut ois hauska kuulla mitä te arvaatte! Sellasta, hehhee

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

Hmm mie sanoisin et Sharon den Adel, mutta ihan arvaus vain

Does it really matter?

Jatkakaa arvailua vaan, kerron sit kuka oli oikeessa!

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

Minäkin veikkaan Within Temptationin Sharonia

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

Lainaus: Ninni

Eli se kisa on sellanen, et meitsi yrittää esittää erästä julkisuuden henkilöä. kun oltiin festareille lähdös, kuulin miten metriksellä pikkutytöt kuiskutteli et: "Hei, kattokaa, toi tyttö näyttää ihan....." Mut empäs kerro keneltä sanoivat mun näyttävän! Kun festareilla sit kysyin tutuilta/tuntemattomilta ketä "esitän", KELLÄÄN ei ollut harmainta aavistustakaan Vihjeenä mm vaatteiden lisäks meikki tekoripsineen, etenkin otsakoristus

Että tällainen visa

pimeys=hulluus

Lainaus: Iiriva

Ja minä.

We dont know where you are or where you are going but we llove you. www.ruoska.net/puolue

Lainaus: Irodorareta

Lainaus: Iiriva

Ja minä.

Joo, veikkailkaa vaan, niin Ninni kertoo sitten oikeen vastauksen

pimeys=hulluus

Nojoo, oikeessa olitte kaikki, eipä tuo nyt niin ylitsepääsemättömän vaikeaa ollut arvata. Paikan päällä ei kukaan edes tiennyt kuka Sharon on vaikka kerroin ketä esitin!!! No, se siitä, kiva tietää et oli etes vähän sinne päin

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (BronzeRain, HepZusi, die Winterreise, BlackBird). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!