Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Arkisto: Uusia kuvia galleriassa, mm Suokkikuvat!

Noniin, elikkästä nyt on ollut kuvagalleria tilapäisesti suljettuna että sain sinne uusia kuvia laitettua.
Kuvia on seuraavista miiteistä:
- Suomenlinnamiitti (miitti nro:22) 1.9 noin 20 kuvaa linnanneitoja ja luolamiehiä
- Kahvila Soihdussa 3.9 otettuja kuvia lähinnä kahvilan eri nurkista. noin 7 kuvaa
- Seurasaaren piknik-kuvia jonka bjorkmus järjesti 16.8 (8 kuvaa)
- Sepulturan keikalta 25.7 11 kuvaa.
Vielä jäi laittamatta 20. miitin kuvat, jotka on ne meitsin tuparit ja 21. miitin kuvat, jotka on Lost Paradisen kesätauolta-paluu-bileet. Eli niistä kahdesta miitistä tulee lähipäivinä kuvat galleriaan!
Rakkaudella. Ninnuska

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

No saitteko gallerian toimiin ja pystyitte kattoon uusia kuvia?

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

Galleria pyörii kohtalaisen nopeasti ainakin täällä piässä. Goottimiittien kuva-albumit löytyvät suoraan täältä.

Gootti.netin valvojat auttavat jos kaipaat apua liittyen juttupalstaan liittyviin pulmatilanteisiin.

No hyvä jos galleria toimii nyt nopeemmin. Kun siinä on aina monen tunnin duuni laittaa esim 30 kuvaa sinne ja sit koko duuni tuntuu jälkeen päin turhalta kun jengi sanoo ettei kuvia voi kattoo ku galleria ei aukee, tai sit se toimii sen verran, et 1-2 ekaa kuvaa pystyy kattoo.

Ja kun vielä saisikin ne tuparikuvat auki... -___________-'

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

Mulla toimii toooooooosi hitaasti tuo galleria.
Onneksi saan katottua muutaman kuvan tuolla suoralla linkillä

En Oikein Ymmärrä!

Lainaus: Suokas

Mulla toimii toooooooosi hitaasti tuo galleria.

Niin minullakin, paitsi silloin kun tuo galtsu oli suljettuna muilta

pimeys=hulluus

Möh. Ei meinaa onnistua. Kerran oon saanu tuon auki.

Kiusa se on pienikin kissa.

Ei oikein tunnu aukeavan, vaikka netin nopeus on 10 MB O___o -____- argh.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

Lainaus: Iiriva

Ei oikein tunnu aukeavan, vaikka netin nopeus on 10 MB O___o -____- argh.

Ei se mun käsittääkseni johdu laajakaistan nopeudesta, vaan palvelimesta. Ylläpitäjähän on lupaillut parannusta asiaan tulevaisuudessa. Ikävää, jos ei kuvia nää

pimeys=hulluus

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.