Gootti.net

Gotes.net

Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.09.2007 09:16
Onkos kellää kokemusta tästä hiukan hämärän oloisesta puljusta? Kun jälleen kerran olen tilannut tavaraa ja eksyin noiden sivuille. Tilauksesta tuli normaali tilausvahvistus, jonka antamilla tiedoilla maksoin laskun. Sivuilla lukee, että tuote on heti toimitettavissa, mutta tilauksestani on viikko kulunut eikä mitään ole kuulunut. Normaaliksi toimitusajaksi ilmoittavat 1-3 työpäivää jso tuote on varastossa. Maileihini en jälleen kerran ole saanut minkäänlaista vastausta.. Mikä avuksi???
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.09.2007 14:37
Ihan uusi tuttavuus minulle. Se että tavarasi ei ole sinulle viikossa saapunut ei vastaa mitä kauppa ilmoittaa mutta ei silti ole mitenkään tavatonta että se viikko menee. Mutta se on outoa että ei vastata asiakkaan lähettämiin maileihin jossa kysellään tilauksen tilannetta.
Suosittelen että odotat rauhassa maanantaihin, jos ei sitten ole tullut pakettia eikä varsinkaan maileihin vastausta voisit lähettää ainakin aluksi vähän tiukkasävyisemmän mailin sinne.
En usko että sinua olisi huijattu mutta ei näytä kauppias pitävän kiinni siitä mitä lupaa sivuillaan ja toiminta ei vaikuta kovin luottamusta herättävältä.
  • Lähetetty: 14.09.2007 23:36
Eipä tuolta ole vieläkään mitään vastausta kuulunut, vaikka sivuillaan sanovat, että sinne voi vaikka lähettää ihan kuulumisiakin ja vastaavat mahdollisimman nopeasti.. Mikä sitten tässä mättää, niin en tiedä, mutta toista kertaa en varmasti tilaa, sillä toiminta on jo nyt erittäin epäilyttävää. Sanovat myös, että ilmoittavat mahdollisista viivästyksistä, joistä ei kyllä ole minulle sanottu mitään. Toisekseen, niin mikä tämä liike on olevinaan, kun ei ole y-tunnuksia eikä minkäänlaisia puhelinnumeroita missään ilmoitettu, yleensä ne ovat kaikkien kunnollisten firmojen sivuilla laitettu näkyviin ja ovat oikeita.
Kirjoittanut: Emilia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.09.2007 12:28
Tällaiset tiedot löytyivät hyvin nopean etsinnän jälkeen:

Gotes
Siltakatu 13 B 19
41160 Tikkakoski

Puhelin
050-3068057
Y-tunnus
1887019-4

Itse en lähtisi tilaamaan mistään nettikaupasta, josta en ole kuullut minkäänlaisia palautteita etukäteen. Onneksi tämä firma on Suomesta, niin asioiden selvittelykin on huomattavasti helpompaa. Toivottavasti saat selvitettyä tilanteen...
Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.09.2007 14:24
Tilasin tuolta joskus isomman kasan kaikenlaista. En muista toimitusaikaa, mutta ainakin osa tuotteista tuli myöhässä ja sain sitten kaikkea pientä kivaa korvaukseksi. Oli siinä ainakin sellainen hopeanvärinen Alchemyn kallo -kynänpää (+kynä), musta muoviruusu, uusin alchemyn luettelo ja jotain sellaista. En kyllä ehtinyt edes huolestua, joten en muista kuinka kauan se sitten viivähti. Ehkä sen viikon? Itse tilaisin kyllä uudelleenkin, jäi ihan hyvä kuva.
  • Lähetetty: 16.09.2007 13:07
Okei.. No katotaa jospa sielä jotai vaikka kuuluis ensviikolla.. Kumma juttu, kun ei voida hoitaa asioita kuten luvataan..
  • Lähetetty: 17.09.2007 15:25
Lähetin tuohon löydettyyn numeroon viestiä siitä korusta kun ei maileihin millään vastata eikä soittamalla saa kiinni.. Jos parin soittamisen jälkeen ei tule vastausta eikä korua näy, niin EN takuulla tilaa tuolta enää mitään!!! Alkaa jo epäilyttää, onko koko kauppaa tai pitäjää olemassakaan enää!
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.09.2007 18:42
Minä en missään tapauksessa tilaisi uudelleen vaikka se korusi tulisikin perille. Sen verran luokatonta palvelua näemmä on. Seuraava siirto on ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.09.2007 21:13
Olen tilannut tuolta muutaman kerran Alchemy Gothicin koruja. Kaikki ovat tulleet muutamassa päivässä. Täyden kympin palvelu ja tuotteet!
  • Lähetetty: 18.09.2007 13:30
Koska ketään en saa kiinni tuosta numerosta, mailiini ei ole vastattu, eikä tilaustani ole kuulunut, pistin viestiä asiasta kuluttajavirastolle siitä, miten tässä pitäsi toimia, kun ei mitään tapahdu. Jatkossa en taatusti tuolta tulee mitään hankkimaan, kun pitää jo ryhtyä isommille tahoille huutelemaan!
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 70 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit