Gootti.net

Mistä irtorastat?

Kirjoittanut: televisio (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 15.09.2007 12:28
Nonniin, olen nyt ajatellut laittavani tämmöiset pötkylät päähäni, mutta onkelmana vain on se, etten ole löytänyt mistään mustia irtorastoja. Back Streetin sivuilla on irtorastoja, mutta mustat ovat loppuneet. Elikkäs mistäs te olette ostaneet mustat irtorastanne?
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 15.09.2007 12:37
Olisikohan näissä keskusteluissa jo keskusteltu aiheesta?

Mustia irtorastoja olen nähnyt ainakin CyberShopissa ja luultavasti joissain kampaamoliikkeissäkin ym. niitä myydään.
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 15.09.2007 13:23
Hairiumista löytyy!
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.09.2007 16:30
Omani tilasin cybershopista, olivat ihan hyvät kun huovutusneulalla huovutin niistä ihan oikeat takkurastat. Sellaisinaan en niistä pidä, vaikka moni näkyy niitä niinkin käyttävän.
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.09.2007 21:43
Morticiasta on ainakin joskus löytynyt. Tosin ei nettisivuilta. Cyberistä on aina löytynyt.
Kirjoittanut: televisio (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 16.09.2007 11:29
Nyt olisin ostamassa tuolta cypershopista noita pötkylöitä, niin onko ne hyvänlaatuisia?
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.09.2007 14:18

Lainaus: televisio

Nyt olisin ostamassa tuolta cypershopista noita pötkylöitä, niin onko ne hyvänlaatuisia?

Kai ne on nii hyvälaatusia ku valmisrastat voi olla. Itehän niitä voi vielä lisää tiivistää. Omatekemät on yleesä paremmat mut eiköhä ne vähä aikaa hyvänä kestä;p
Kirjoittanut: Nina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.09.2007 14:23
Ei ole. Teen itse omat rastani kreppikuidusta. Kestävät pitempään ja näyttävät paremmilta.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.09.2007 22:52
Mustat irtorastani ostin relu vuosi sitten morticiasta. Paketissa oli 10/20 irtorastaa. Hinta muistaakseni 12€.
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.09.2007 23:09
Oon jo hyvän aikaa käyttänyt Afrocarea. Ite teen vain lisäkkeitä, mutta hyvin ovat ainakin siinä käytössä kestäneet... eikä hinnat päätä huimaa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit