Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ovatko kaverinne matkineet tyyliänne tai vastaavaa?

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.07.2008 18:35
Olisikohan kyseessä Trieste?
Kirjoittanut: smiech_nevhodny_hlasny (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.07.2008 18:43

Lainaus: Piiskansiima

Olisikohan kyseessä Trieste?

On se.

Slaavina en tietenkään käytä paikan italiankielistä nimeä
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.07.2008 18:49

Lainaus: smiech_nevhodny_hlasny

On se.

Slaavina en tietenkään käytä paikan italiankielistä nimeä

Kiitos tiedosta, kaikkea sitä aina oppii. Varmaan ihan kiva kaupunki.
En minäkään Helsinkiä dissaa, onhan täälä tullut 14 vuotta asuttua, mutta kun olen Tampereelta kotoisin, niin vaikka mies lähtee Tampereelta niin Tampere ei lähde miehestä
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.07.2008 20:40

Lainaus: Piiskansiima

Todella monet joko aa: palvovat Helsinkiä jonain ihmemaana ja haluavat asua siellä kustannuksista huolimatta, mieluiten mahdollisimman keskustassa tai bee: inhoavat paikkaa sydämensä kyllyydestä koska ovat pienissä päissään kehittäneet kaupungista ihan yhtä harhaisen kuvan kuin kohdan aa henkilötkin. Helsinki on kaupunki siinä missä muutkin, eipä sen enempää. Kiva paikka jossa on kiva kierrellä ja shoppailla, mutta ei minkään fanittamisen tai yltiöpäisen dissaamisen arvoinenkaan.

Juu, olen huomannut tämän itsekin. Ei voi olla huomaamatta kun asuaa Maalla. Täällä suhtautumisia varsinkin nuorilla on vain tuota kahta tyyppiä. Itse en halua muuttaa Helsinkiin ellei ole "pakko" (työn perässä), en siksi että tykkään asua pienemmässä kaupungissa. Mutta toki Helsingissä on mukavaa käydä, kuten sanoit, shoppailemassa ja kiertelemässä. Ja Tuskassa. Käyn kerran, pari vuodessa, ja siinä on tarpeeksi.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Nocturne
  • Lähetetty: 28.07.2008 10:45
Helsinki on Helsinki ja siellä on pirusti enemmän ihmisiä kuin täällä. Ja tämä ihmispaljous ahdistaa minua, samoin kuin vilkas liikenne ja yksilövapautta rajoittavat liikennevalot (tiedetään ne on tarpeellisia). Minua ahdisti jo Turussa, joten en voisi kuvitellakaan asuvani Helsingissä.

Mutta miten tämä liittyi tyylin matkimiseeb niin sinä onkin ihmettelemistä.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 28.07.2008 10:47

Lainaus: Nocturne

yksilövapautta rajoittavat liikennevalot (tiedetään ne on tarpeellisia).

Hehe. Tällä logiikalla turvavyöt, kypärät, rokotteet ja pikkuhousunsuojatkin rajoittavat yksilövapautta. ;D

(Heetterismi iskee)
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 28.07.2008 11:00

Lainaus: Heetteri

Lainaus: Nocturne

yksilövapautta rajoittavat liikennevalot (tiedetään ne on tarpeellisia).

Hehe. Tällä logiikalla turvavyöt, kypärät, rokotteet ja pikkuhousunsuojatkin rajoittavat yksilövapautta. ;D

(Heetterismi iskee

Jep näin on. Nocturnen oma logiikka jyrää jälleen.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.07.2008 14:51
Itselläni ei ole huolta että kukaan matkisi tyyliäni.. Kaverini ovat todella "muodikkaita" ja tässä se hassu juttu sit onkin sillä itse annan heille kaikki vaatetus vinkit. Saatan olla pukeutumatta massaporukan mukaisesti, mutta luen muotilehtejä sillä äitini heiluttaa pankkikorttiaan aina milanon fashionweekin jälkeen niin että tavaroita lentää minun kautta kavereilleni.
Lols... on niitä nuorempia neitejä koulussani jotka tulevat minulle näyttäen itsetehtyjä lolita vaatteita ja korsetteja ja pyytävät vinkkejä, kiva olla avuksi, minua ei haittaa että joku ottaa ideoita tyylistäni sillä teen itsekkin niin, kunhan ei muuta itseään De Vlarie-klooniksi...
Kirjoittanut: Jenzuu666 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.07.2008 17:55
No, sellanen 3.luokkalainen kakara saapui minun ja kaverini luokse jossain pissisten ruutuhameessa. Ei mennyt kauaakaan aikaa kun hän sanoi sen olevan goottihame.
Meinasin kyllä purskahtaa nauruun.
Mistä lähtien pissisten ruutuhameet on ollut goottihameita? x)
Muutenkin olen nähnyt hänellä liilan paidan johon hän on pistänyt hakaneuloja, ja oli sitten "niin" iso gootti. Voi herranjumala...
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.07.2008 00:12

Lainaus: Jenzuu666

No, sellanen 3.luokkalainen kakara saapui minun ja kaverini luokse jossain pissisten ruutuhameessa.

jos tyttö tuli aukomaan päätään teille niin ymmärrän ähkyn. Jos se vain tiedotti niin ehkä se tarvitsee hieman apua vaatetuksessa.. voisit vaikka neuvoa et hei, toi ei ole mikään jööttihame että pois päältä heti ja vedä jne. jalkoihin. Meidän vanhempien tulee näyttämään mallia jotta seuraavan polven lapsukaiset eivät kaikki päädy noihin pissishameisiin tietämättään miten hölmäiltä näyttävät. Pieni vinkki vain, itsekin olisin kai purskahtanut nauruun
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit