Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ovatko kaverinne matkineet tyyliänne tai vastaavaa?

Kirjoittanut: deaths bride (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.10.2008 18:25
ikävä kyllä on -.-' se on rasittavaa
Kirjoittanut: Mayaserana (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.10.2008 15:18
Onneksi ei. Meidän kaveriporukasta löytyy niin erityylisiä immeisiä ettei kukaan pysty kopioimaan toisia x)
Kirjoittanut: eyrie (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.10.2008 14:49
Nyt tulee vuodatusta, pieni varoitus vain. Nimittäin eräs koulu"kaverini" (mitä nyt muutamilla samoilla kursseilla oltu jne.) on monesti kuluneen syksyn aikana kehunut kauheesti mun vaatteita ja aina selittänyt kuinka se rakastaa mun vaatteita ja tyyliä ja blablablaa. No nyt sitten se on mennyt siihen, että tämän kyseisen tytön tyyli lähentelee niin pahasti omaani, että muutkin jotka mut tuntee sen on huomannut.

Tietenkin olin aluksi aika imarreltu, kun kys. tyttö aina kehui vaatteita, mutta siinä vaiheessa kun imartelu meni näkyvään matkimiseen mulla alkoi kiehua. On kiva jos jollakin on samanlainen maku vaatteissa ja tyylikkäitä ihmisiä on kiva katsella, mutta miksi hitossa matkia pilkulleen jonkun muun tyyliä? Mitä iloa siitä on kenellekään?

Thank God, että ostan suurenosan vaatteistani second handinä, muuten en tiiä mitä tekisin :o !
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.11.2008 10:55
Ostin iselleni ihanat maiharit ja nyt taas tämä sama musiikin matkija tyyppi haluaa maiharit. *huokaus* cosplay asun varjolla.
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.11.2008 11:02
no joku vanha luokkalainen joku wnb - gootti osti samanlaisen hupparin, mutta ei se sen jälkee enää matkinu ku rupesin vaa huutaan sille ym..
Kirjoittanut: Mariko (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.11.2008 18:10
Anteeksi, tämä saattaa mennä kyllä hieman aiheen vierestä, sillä tapaus, josta kirjoitan, ei ole varsinaisesti tyylin matkimista. Haluaisin silti avautua aiheesta hieman, sillä koen valitukseni niin... ah, tähdelliseksi! Yleensä en ole hirvittävän tarkka matkimisesta. Kuitenkin kaikella on rajansa, olen nimittäin huomannut muuan ämmän, sanotaan häntä vaikkapa A:ksi, matkivan minun tekojani, rutiinejani ja tapojani. Kaiketi hän on sitten jossain määrin kateellinen minulle, koska moneen otteeseen olen kuullut joltain kolmannelta osapuolelta tämän muuan tapauksen puhuvan minusta ties mitä selän takana.

On esimerkiksi hermostuttavaa huomata, että mikäli jätän tietyt tunnit opinahjossani välistä, on tämä akka alkanut myös pinnailemaan samoilta tunneilta. Ennen kuin minä keksin aloittaa velvollisuuksieni laiminlyönnin, tuo akka kävi ihan kiltisti tunneilla.

Kun minulla alkoi erään oppiaineen kanssa mennä huonosti, myös A alkoi valittamaan, kuinka hän ei ole kyseisessä aiheessa yhtään hyvä. Siinä on vain se ero, että minä oikeasti yritän pärjätä sentään, kun A puolestaan heittäytyy vain niin --tumaiseksi, ettei yritä muuta kuin häiriköidä. Sinänsä aika säälittävää, kun A on aika ujo, niin ettei hänen häiriköintinsä, a.k.a hiljainen marina, oikein vaikuuta ketään.

Nykyään A matkii myös minun puhetapaani. Yleensä kuittaisin moisen sillä, että monestihan puhetapa muotoutuu mukailemaan sitä tyyliä, jota keskustelukumppani käyttää. A:n tapauksessa tuo teoria on kumottu, sillä me emme juttele pahemmin (Luojan kiitos!)

A yrittää kaiketi tahallaan kopioida minulta kaikki paheet, vaikka itse en ole joistain tavoistani yhtään ylpeä. Kenties sitten A yrittämällä yrittää olla jotenkin 'coolimpi' kuin onkaan, en jaksa tai haluakaan ymmärtää.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.11.2008 20:21
Minua taas ärsyttää kun eräs akka kopioi melkein kaiken minulta :S Nyt uusimpana tuli oma värinvaihdokseni niin eiköhän eräs kanttura tee perässä heti samaa >:/
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.11.2008 21:49
kaverini alkoi apinoimaan pukeutumistani ja meikkaus tyyliä yms. Hän alkaa väkisin kuunnella samoja bändejä, vaikka oikeasti kuuntelee ihan erityylistä musiikkia ja matkii vielä mielipiteitäkin. Pidemmän päälle rraivostuttavaa
Kirjoittanut: Mortica (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.11.2008 22:02
En usko :'D Jos nyt joku lähipiiristäni alkaa pukeutua samantyylisesti ja näin päin pois, en automaattisesti ajattele että "prkl tuo matkii minua". Vetäkööt ylleen mitä lystää Suomen lain ja hyvän maun piireissä. Tosin jälkimmäinen ei aina allekirjoittaneeltakaan toteudu, mutta ei siitä sen enempää. *yskis*

Na jaa joskus vuonna purjo kun innostuin Nightwishin kautta metallimusiikista niin jossain vaiheessa aivopesin puolivahingossa serkkunikin. No kun se mustiin pukeutuminen alkoi niin serkunkin vaatekaappi koki muodonmuutoksen. Ollaan kyllä jo pitkään edustettu ihan eri tyylisuuntauksia kun hää jäi tuolle metallilinjalle (uskokaa pois, olen yrittänyt hienovaraisesti laajentaa hänen musiikkimakuaan!), mutta siis pointti oli siinä, että ei tämä itseasiassa minua haitannut (ainakaan enää), mutta sain kyllä kuulla sukulaisilta aika suoraa puhetta siitä, miten "siirrän huonoja tapoja serkkuuni"
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 19.11.2008 22:19

Lainaus: MissAnnThrope

kaverini alkoi apinoimaan pukeutumistani ja meikkaus tyyliä yms. Hän alkaa väkisin kuunnella samoja bändejä, vaikka oikeasti kuuntelee ihan erityylistä musiikkia ja matkii vielä mielipiteitäkin. Pidemmän päälle rraivostuttavaa

mä olen nyt alkanut kamalasti miettimään esim. sitä, kehtaanko ostaa samanlaiset kengät kuin eräällä puolitutulla muijalla. En totta puhuen hirmuisasti tykkää/tykkäisi siitä, jos joku ostaisi minua ihaillen samanlaiset, 300 euron kengät. Hiukset on kans yks iso juttu, ei saa olla saman värisiä lisäkkeitä kuin läheisimmillä kavereilla. Tässä on jokin outo logiikka, jonka kyllä tajuaa muttei sitä voi selittää.

Mä kuitenkin kunnioitan kavereitani ja tuttaviani niin, etten yhtään uskaltaisi mennä pukeutumaan samoihin kuteisiin kun en tiedä miten ne siihen oikeasti suhtautuisivat.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit