Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kuiturastapehkon kiinnitys omiin hiuksiin

Kirjoittanut: Mysteriouss (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.01.2008 18:54
Miten saisi laitettua _kivasti_ yksittäisen kuidun?
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.01.2008 19:04
Yksittäisen kuidun? Siis yhden kuidun? xD
Kirjoittanut: Mysteriouss (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.01.2008 20:13
Oho, kirjotinpa ton tyhmästi, en tarkottanut ihan tota Mutta nyt en ehdi jäädä selittämää mitä tarkotin kun pitää tästä mennä
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.01.2008 20:42
Ostin jonkin aikaa sitten kuiturastat(eivät vielä päässä) pakkauksessa lukee, että rastat pestään kerran viikossa. Päänahka kannattaisi pestä useammin. Te, joilla on/on ollut kuiturastat miten olette tehneet? Oletteko vain pesseet kerran viikossa vai kehittäneet jotain viritelmiä?
Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.01.2008 13:43
Kun minulla oli pikkuletit (siis pidennyksellä, eli kuitua), niin pesin alussa tosi harvoin. Siis TOSI harvoin. Mut kerran viikkoon ois hyvä pestä päänahka. Eihän ne kuidut niinku likaannu niin ei niitä tartte erityisesti pestä, vain sen verta mitä nyt kerran viikkoon hierot päähän shampoota niin sitä valuu tietty veden mukana kuituihinkin.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.01.2008 18:56
Itellä on ollu 3 kertaa kuiturastat päässä ja pian taas uudestaan. itellä on ollu tapana pestä 2-3 päivän välein päänahka. Ite rastoja ei niinkään oo tarvinnu pestä.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.01.2008 22:26
Kiitoksia näistä vastauksista Perjantaina saan vihdoin rastat päähäni. Kampaajalla laitan ja hintaa kertyy vain 30€ ja tiedän voivani luottaa laatuun.
Kirjoittanut: Homoherutin (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 07.02.2008 20:49
Hei te viisaammat ihmiset, kun olen tupeerannut kuidun miltä sen tulisi näyttää, nimittäin omani on melko rastan näköinen (olen siis pyöritellyt sitä), mutta haluan ohuemman joten tiivistän sitä huomenna höyrystämällä
Miten saan rastasta pois ns. "töröttävät" karvat?
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.02.2008 21:02

Lainaus: Homoherutin

Miten saan rastasta pois ns. "töröttävät" karvat?

Keitä. Eli kiehutat kattilassa vettä ja kastat rastat sinne. Karvat sulaa kiinni. Tosin itse olen outo ja tykkään niistä törrökkeistä.
Kirjoittanut: Rivet Doll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Rivet Doll
  • Lähetetty: 10.02.2008 00:00
Letittämällä omiin hiuksiin joudun laittamaan kun omat hiukset on sen verran lyhyet, että ei voi mitään nutturoita alkaa väsäämään. Pitääkin muuten koittaa tota keittämis kikkaa kun mullakin rastat sojottaa sinne ja tänne
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit