Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Syksyllä "Gootit" muodissa! Aito Gootti vaiko muodin uhri?

Kirjoittanut: Black Wolf (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.09.2006 18:07
Samaa mieltä olen kanssanne.. Mutta eihän mikään muoti kauaa pysy vai?

(Ja todellakin aika huvittava ajatus tuo darinia kuunteleva gootti.. )
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 07.09.2006 18:45
Rottenician juttu oli vähän voi voi, säälittävää, kun ihmisten täytyy alkaa kopioimaan tai vielä pahempaa, muuntelemaan toisten tyyliä (joka on enemmän kuin pelkkä tyyli) esim. kamalilla asusteilla tai yhdistelemällä korsetteja joihinkin typeriin pillifarkkuihin tmv.
Kirjoittanut: Veronica (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.09.2006 19:44
voi ei voi ei voi ei! minä kun luulin että se olisi hyväkin asia mutta hitto eivät ne osaa! goottikamoissa jotka on nyt myynissä on GLITTERIÄ!! aaaaargh!
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.09.2006 22:16
Meikäläiselle on ainakin tiedossa ilmaista huumoria vaikka millä mitalla tämän uuden "muoti-ilmiön" mukana. Pyrin ottamaan asiasta kaiken ilon irti jos meidän koulussa jonkun ihqmuotik00tin näen.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 07.09.2006 23:08
rottenicia: kun toin luin, en voinu ku huokasta... -.-
Kirjoittanut: tamashii (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.09.2006 12:03
Itse en ole vielä täys gotti, mutta melkein.. Mutta tuo että tulee muotiin on typerää! Itse mielummin ostan ns. Oikeista paikoista, kuin noista h&m yms..
Kirjoittanut: tamashii (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.09.2006 12:24
anteeksi kirjoitusvirheeni : Gootti*
Kirjoittanut: BloodyRose (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 08.09.2006 12:37
Minunkin luokallani on semmossia teinejä että huhhuh.. Luulevat olevansa
oikeita gootteja. Pitävät tiukkoja farkkuja, vihreää paitaa jne. Hieman kajaalia silmiin niin luulevat olevansa gootteja. Tekisi mieli vetäistä turpaan.
Kirjoittanut: Rottenicia (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.09.2006 21:16
jep jep..
tää on just tämmöstä että ensimmäiseksi katsotaan "huii perkele miten joku viiitiii pukeutuu tolleen, siis hyyiiiii"
sen jälkeen vitsaillaan tyylistä
sitten aletaan miettimään " oooh jos minä pukeutuisin tuolla tavalla saisin huomiota ja olisin erikoinen"
tämän jälkeen homma kaupallistuu

"haluatko sinäkin viedä katseet ja saada huomiota, plaa plaa plaa"

musta toi juttu menee hieman tolleen noin

minuakin ärsyttää suuresti sellaset idiootit jotka luulevat olevansa jotain mutta todellisuudessa he eivät sitä ole
Kirjoittanut: Dragula (Mister Halloween 2006)
  • Lähetetty: 09.09.2006 12:20
Lainaus: Piiskansiima muotialan hemmot kaivelevat myös aasian kulttuureita, afrikkaa, intiaaneja, historiallisia tyylejä jne... Että eipä siltä juuri mikään enää välty.

Anteeksi hiukan yksipuolinen sanontani.... En kauheesti tarkemmin aatellu tekstiäni.... :/
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit