Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Parran värjäys shokkiväreillä

Kirjoittanut: Eternal (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.10.2007 16:51
Mahtaisikohan tuo toimia tai onko joku testannut värjätä partaa shokkiväreillä? Mustaksi olisi tarkoitus laittaa (musta se on kyllä ollut viimeisen ½v). Kysyn siksi kun on lyhyt leukaparta ja sitä saa värjäillä 2-3 viikon välein noilla kaupan kestoväreillä että näyttäisi suht siistiltä. En tiedä miten kasvot tykkää tuosta ammoniakista noin usein ja muutenkin se on aika työlästa aina tehdä niin vähän väriä.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 03.10.2007 17:21
Heh aiheesta ensimmäinen mielleyhtymä mitä tuli oli näky neonvihreästä parrasta. Mutta mikäli sen saa tarttumaan ilman blondaus/värinpoistojuttuja niin eiköhän se iholle ole kuitenkin parempi, kuin nuo tujummat tavarat.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.10.2007 17:39
Kyllä se iho kestää ihan hyvin parran värjäyksen. Itsellä ollut välillä punainen. Lopputulos on ihan hyvä. Mutta huom. viiksiä ei voi käytännössä värjätä, koska ainakaan mun nenä ei kestä sitä ammoniakin hajua
Kirjoittanut: Ilari (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.10.2007 22:10
Shokkiväreillä en ole värjännyt, mutta muuten kyllä. Selällään makaaminen auttaa siihen ammoniakinkatkuun, ei nouse nenään niin helposti. Mulle ei tullut mitään ongelmia hiusväristä naamassa, mutta muiden puolesta en voi puhua.

Viiksien värjäämiseen saattaa olla erikseen jotain juttuja, en kyllä tiedä. Suosittelen olemaan kasvattamatta viiksiä
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.10.2007 22:12

Lainaus: Ilari

Suosittelen olemaan kasvattamatta viiksiä

Koska ne on yleensä kornit
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • • Muokkasi: Raivonkyynel
  • Lähetetty: 03.10.2007 22:27

Lainaus: Ilari

Suosittelen olemaan kasvattamatta viiksiä

Nouuuuu, keskuuteemme on pesiytynyt vakooja. Oo Kyllä miehellä voi ja pitääkin olla viikset. Tosin joillekin se ei vaan sovi, okei myönnetään.

Mitä ihmettä minä teen "miesten topikissa"? Kertooka minullekin
Kirjoittanut: Eternal (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.10.2007 22:28
Kaippa sitä voisi testata värjäillä sitten partaa noilla shokkiväreillä kun ei ne edes kovin paljoa kustanna. Pääsisi helpommalla kun ei tarvisi aina sekoittaa väriä. Itsellä viikset lähti n. 2v sitten pois kun meni hermot siihen että niissä oli aina ruokaa syönnin jälkeen
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.10.2007 22:35

Lainaus: Raivonkyynel

Sä oot löytänyt maskuliinisen puolesi
Kirjoittanut: Tristessa (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.10.2007 12:42

Lainaus: Raivonkyynel

Kyllä naisillakin voi partaa olla, ei tässä ketään sukupuolen mukaan syrjitä

Itse en oo kyllä värjännyt leukahaivenia kuin mustalla maskaralla joskus naamiaisia varten, ja jälkihän on sen mukaista.
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 04.10.2007 13:06
Höö, ei oo kiva pussata viiksekästä miestä, parta on kiva Joo, offi mutta oli pakko sanoa.. *nolostus*
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit