Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kirppikset

Kirjoittanut: eva (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.05.2012 08:06
Käyn paljon kirppareilla sieltä saa joskus halvemmalla ,kuin kaupasta ,mutta jos tarvii niin korjaus taitoa lyötyy.olen ettinyt kynsikkäitä mutta ei ole lyötynyt semmoisia mieleisiä.
Kuopiossa joskus löydän city pörssistä jotain päälle pantavaa ja toinen mistä lyötää on undergroun.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.07.2012 15:36
mä ostan lähes kaikki vaateeni kierrätyksestä/kirpparilta.
koska omalta paikkakunnaltani ei löydy mustaa muualta kuin kirppareilta ja 2nd handeista.
ja jos on tylsä niin tuunaan kynäruiskulla tai muulla semmosella.
Kirjoittanut: Julienne (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.08.2012 22:34
Viimeaikoina rovaniemen kirppikset ovat tarjonneet minulle paljon normaalia enemmän ihanaa tavaraa, joita tottakai olen kiikuttanut kotiin hyvillä mielin. Viimeksi nelisen päivää sitten löysin lasten pallokuvioisen tyllihameen, joka istui varrelleni mainiosti pienen muokkaamisen jälkeen, ja samalla lasten maiharit koossa 34. Kirppareilta löytää tosi hyvin vaatteita ja kenkiä näinkin pienikokoiselle, toisin kuin liikkeistä itsestään jostain syystä. Hyvä mieli. (: Myyntiinkin olen laittanut hillittömän kasan tavaraa, toivottavasti myy sen verran että sillä kuittaantuisi loossivuokra.
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.08.2012 10:01
Löysin Kuopion Citypörssistä aivan ihanan mustan varmastikkin tekonahkaisen vintage laukun.
Juuri täydellinen laukku! Hintaa sillä oli vain 5e. Edullinen ostos siis oli. Ja vieläpä laukku oli todella hyväkuntoinen
Kirjoittanut: julmasalla (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 08.09.2012 21:51
Ostan suurimman osan vaatteistani kirpputoreilta! Tänään tuli tehtyä löytöjä 12 eurolla . Kerran bongasin kauniin burleski-inspiroituneen korsetin kirppikseltä jossa käyn lähes joka viikko (Nummelan kirppis). Jäi hirveästi harmittamaan kun kyseinen ihanuus maksoi vain 20 euroa, mutta itselläni ei tuolloin ollut tarvittavaa rahasummaa mukana ja seuraavalla käytikerralla ei korsettia enää löytynyt :'( ...
Kirjoittanut: Julienne (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.10.2012 14:59
Löysin tänään rovaniemen varastotien kirppikseltä aivan täydelliset, upouudet korkosaappaat mokkanahasta, enkä maksanut niistä kuin vitosen. Tosi siro mutta tukeva korko ja mukavan tuntuiset jalassa, ai että. Ostin myös pari vinyylilevyä 50snt/kpl, että saan tehtyä niistä kulhoja kynttiläalusiksi.
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.11.2012 18:22
Kävin tänään yhden kaverini kanssa kirpparilla kun hän oli pyytänyt "opastamaan" kirppistelyssä. Aloin nyt sitten pohtimaan, että opitaanko kirpputoreilla käyminen useimmiten vanhemmilta? Kaverini vanhemmat eivät osta mitään kirpputoreilta, kun taas omani koluavat niitä läpi viikottain.

Samalla tässä tutoroinnissa tarttui mukaan Ginatricotin tunika ja Indiskan pääkallokuvioinen lautanen :3
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.11.2012 18:33

Lainaus: Verity

Kävin tänään yhden kaverini kanssa kirpparilla kun hän oli pyytänyt "opastamaan" kirppistelyssä. Aloin nyt sitten pohtimaan, että opitaanko kirpputoreilla käyminen useimmiten vanhemmilta? Kaverini vanhemmat eivät osta mitään kirpputoreilta, kun taas omani koluavat niitä läpi viikottain.

Ainakaan minä en ole kirppareilla kiertelyä oppinut vanhemmiltani. Mun vanhemmat eivät ole ymmärtääkseni oikein olleet koskaan innostuneita kirppareista. Korkeintaan joskus nuorena. En sitten tiedä miten olen innostunut kirppareista. Muistan että joskus nuorempana en osannut koluta kirppiksiä, mutta sitten sen jälkeen innostuin niistä kovasti
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.11.2012 18:40

Lainaus: Verity

Aloin nyt sitten pohtimaan, että opitaanko kirpputoreilla käyminen useimmiten vanhemmilta?

Omat vanhempani eivät ole koskaan käyneet kirpputoreilla. Itse olen oppinut tavan pitkälti kavereilta ja omasta kiinnostuksesta kierrättämistä kohtaan. Asiaan vaikutti myös se, että kotikaupungissani oli aika vähän kirpputoreja ja nekin kirppikset joita siellä on olivat aika pieniä. Isompaan kaupunkiin muuttamisen myötä myös tarjontaa oli merkittävästi enemmän.

Lisäbonuksena vielä se, että muutin kotipaikkakunnaltani isompaan kaupunkiin yläasteen loputtua. Ja ainakin meidän koulussamme yläasteella kirpputorilta ostamista pidettiin ihan älyttömän nolona asiana. Yksi tyttö meni suutuspäissään kertomaan kaikille että hänen kaverinsa uusi hieno takki oli ostettu kirpputorilta. Kaveri lähti itkien koulusta kesken päivän, eikä enää kertaakaan käyttänyt kyseistä takkia koulussa.

Nykyisin onneksi kirpputorit on melkein muodissa ja asenteet (ehkä) fiksumpia. Tai en tiedä, ehkä foorumin nuoremmat voivat valaista vieläkö ala- ja yläasteella kirpputorivaatteet ovat asia jota ei saisi myöntää?
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.11.2012 13:19

Lainaus: Giffirt

Tai en tiedä, ehkä foorumin nuoremmat voivat valaista vieläkö ala- ja yläasteella kirpputorivaatteet ovat asia jota ei saisi myöntää?

Olisi tosiaan kyllä kiinnostava tietää tästä jos vaikka joku tällä hetkellä yläastetta käyvä voisi kertoa? Itse aloitin ala-asteen pokemonaikakaudella 1999 ja silloin ainakin tuli niiltä ei-niin-hyviltä kavereilta kuittailua asiasta. Jätin ne kommentit kyllä onneksi sitten omaan arvoonsa. Yläasteella tuollaisia ei sitten joutunut enää onneksi kuuntelemaan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit