Gootti.net

Mitä päälle hautajaisiin?

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.11.2007 19:06
Niin eli siis, onko ideoita mitä pistäisi päälle kuoppajuhliin, kun ei mitenkään hirvittävän provosoivasti haluaisi pukeutua, pitäisi olla mustaa (tämä on se pienin ongelma), ja kuitenkin tietyllä tavalla juhlavaa?
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.11.2007 19:42
Mites ois pitkä hame? Sopii ainakin minusta paremmin hautajaisiin kuin lyhyt.
Ja joku jakkumallinen takki?
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.11.2007 19:45
Musta hame joka on yli polvien, mustat paksut sukkahousut, musta kauluspaita ja pitkä musta takki vaikkapa. Kengistä en kyllä tiedä kun itelläni on vaan jotai epäsiveellisen näköisiä saappaita, suuri ongelma:/ Tämmöstä itse mietin kun olisi ens viikolla hautajaiset. Ei mitään sen juhlavampaa.. Kampauksella ja koruilla saa asusta kyllä juhlavan.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.11.2007 20:28
Minä ehdotan pinkkiä pvc-minihametta...
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.11.2007 20:40

Lainaus: CybellaTraurig

Musta hame joka on yli polvien, mustat paksut sukkahousut, musta kauluspaita ja pitkä musta takki vaikkapa.

Jep. Tätä ehdottaisin itsekin. Pienikorkoiset kengät (pienikorkoisimmat mitä teidän kaapeistanne löytyy ), mutta ei lenkkareita, tosin tuskin kukaan täällä sellaisia laittaisikaan. Koruksi kaulaan vaikka musta, hillitty choker ja pienet nappikorvikset korviin.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.11.2007 21:14

Lainaus: Lilith

Jotain tällaista itsekin laittaisin ja suosittelisin, tosiaan juhlavissa tilaisuuksissa pukeutumisella kunnioitetaan juhlaa ja juhlittavaa (joka tässä tapauksessa ei kyllä ole oikein juhlakunnossa:\), eli lyhyet hameet ja turhn gootit härpäkeet voisi olla hyvä jättää kotiin. Mutta voihan todellakin olla gootti juhlavastikin, ei se sitä katso
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.11.2007 21:31
Itse olen ainakin hautajaisissa pitänyt mustaa pitkää hametta, mustaa/tummaa peittävämpää paitaa (joskus teininä tein sen virheen,että laitoin tissipaidan päälle... voi huoh miten mua kytättiin ja voi huoh miten nyt hävettää...) ja suht tavallisia kenkiä. Hiukset olen pitänyt kiinni ja meikkiä laittanut vähemmän. Ei mtn yliampuvaa, muttei kuitenkaan sellaistakaan, mitä joka päivä pitäisin päällä.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 05.11.2007 21:49

Lainaus: Lilith

Jep. Etiketti on se, että ei mitään koristeellista tai huomiota herättävää hautajaisiin.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.11.2007 22:06
Juuri samoja itsekin mietin mitä te olette sanoneet. Ainoa ongelma oikeastaan on nuo kengät. En viitsi laittaa New Rockeja enkä platform remmareita, ja siihenpä se melkeinpä rajoittuukin... Oh damn...

Lainaus: Deadboy

Minä ehdotan pinkkiä pvc-minihametta...

Harmi etten omista sellaista...
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.11.2007 22:31

Lainaus: BronzeRain

En viitsi laittaa New Rockeja enkä platform remmareita, ja siihenpä se melkeinpä rajoittuukin... Oh damn...

Kurkkaa äitis kenkävarastoon:p Ja eihä niide kenkien oo pakko olla mustat kun hautajaisissa ei varmaan oo niin tarkkaa että se oma pukeudun_aina_mustaan-tyyli pitää:p Onneks mun äidillä on paljon kenkiä, ja ihan nättejä vieläpä niin voin lainata siltä
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit