Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä päälle hautajaisiin?

Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.09.2008 13:05
Otan myös minäkin osaa. Veljelläni oli tuo viime joulukuussa. Kantoi mummun ja oman biologisen isänsä hautaan. Viikko oli väliä tapahtumilla. Aika rikki veli oli.

Mutta juu, jotenkin miehillä tämä hautajaisasun valinta on helpompaa, jos ei tiedä mitä laittaa päällensä, niin musta puku on aina "in".
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.09.2008 13:12

Lainaus: Nocturne

Mutta juu, jotenkin miehillä tämä hautajaisasun valinta on helpompaa, jos ei tiedä mitä laittaa päällensä, niin musta puku on aina "in".

totta. joskus tulee kadehdittua miehiä että heidän ei tarvitse kuin kiskaista puku päälle niin se on siinä, muttaite täytyy aina valita semmoset vaatteet joissa on mukava olla, jotka näyttää hyvälle, ei oo liian paljastavat j eivät voi loukata vahingossakaan ketään. MUTTA onneksi hautajaisia ei niin kovin usein ole.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.09.2008 15:22

Lainaus: darkAngel

MUTTA onneksi hautajaisia ei niin kovin usein ole.

Älä sano, tänä kesänä olen ollut kolmissa hautajaisista, joista ensimmäisissä kuoppaan kannettiin lapsuudenystävä. Jostain syystä ukkoni papan ja isäni sedän hautajaiset olivat niiden päälle kumman kevyen tuntuiset...

Nyt muuten viimeinkin selvisi mihin tuo ystäväni kuoli. Aluksi luultiin että hän oli lähtenyt kännissä ajelemaan ja sammunut rattiin -> ajoi päin puuta. Todellinen kuolinsyy olikin aortan repeäminen, eli hän oli kuollut jo ennen kun auto lähti alta. Ja kyseessähän oli 21 vuotias perusterve nuori mies.

Vähän off-topic, mutta tulipahan mieleen.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.09.2008 20:05

Lainaus: BronzeRain

Älä sano, tänä kesänä olen ollut kolmissa hautajaisista

auts. se on vähän ikävä juttu.
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.09.2008 21:23
Minulla taisi mamman hautajaisissa tänäkesänä olla musta ylioplven hame, musta kietaisu t-paita. Ei siis ihan semmoin normi vaan vähä juhlavamman näkönen. Ja jotkut mustat sirot kengät. Oli siinä kiva seisoa haudalla mustissa kun oli lämmintä joku 25 astetta ja aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 05.09.2008 21:56

Lainaus: BronzeRain

. Todellinen kuolinsyy olikin aortan repeäminen, eli hän oli kuollut jo ennen kun auto lähti alta. Ja kyseessähän oli 21 vuotias perusterve nuori mies.

Mulla on kanssa suvussa, miehissä isän puolelta, tuo heikko aortta. Vaari kuoli siihen, ja isältä se on jo leikattu, ja minulla varmaan edessä, ellei epäterveelliset elämäntavat korjaa ennen sitä
Kirjoittanut: Munahaukka (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.09.2008 22:02
Itse pistin vaarin monttubileisiin mustan leveähelmaisen/polvipituisen ja suht yksinkertaisen juhlavahkon mekon (mutsin kustantamana). Pääntie ei ollut erityisen avara. Olkapäät peitin bolero-tyyppisillä pitsikuvioisilla "irtohihoilla". Mustat sukkikset ja nätit mustat kiiltonahkaballeriinat. Hiuksiini pistin pienen mustan ruusun pitämään viininpunaista kiharakampausta kasassa ja kaulaan kauniin ristin, joka taisi olla siinä etiketin rajoilla (turhan koristeellinen ehkä). Minimaalinen meikki ja tummat aurinkolasit. Muistotilaisuudesta suoraan serkkujen kantakapakkaan vappuaattoa juhlistamaan:P
Kirjoittanut: fantasos (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.02.2010 13:43
Hyvä että täältä löytyi tällainenkin keskustelu.
Itsellä oli mummon hautajaiset viikonloppuna. Menin sitten paikalle mustassa liituraitapuvussa, mustassa kauluspaidassa ja musta kravatti kaulassa. Lisäksi vielä pitkä musta päälystakki täydentämään kuvaa. Huomasin että erotuin kauluspaidan ansiosta melkolailla joukosta, mutta serkkutyttö kalpeine naamoinen ja täymustine vaatteineen (polvipitkä hame jne.) onneksi varmisti etten ole yksin.
Kirjoittanut: Invader (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.02.2010 23:04
Virallisestihan miehillä kuuluu olla musta/liituraitainen puku, valkonen kauluspaita ja musta skraga. Naisilla taas ylipolven hame/housut, olkapäät ja käsivarret kuuluu peittää eikä sais olla muita koruja kuin vihki/kihlasormus, ei edes siis korviksia tms. Itsellä on koruja naamassa ja korvissa 10mm ja 4mm tunnelit enkä niitä avomiehen isovanhempien hautajaisiin ottanu pois. Ei ne ketään haitannu, vaihdoin tosin tunnelit mustiin ja naamaan basic pallot neonkeltasten sijaan.

Kai näissäkin vähän on, et on eri asia mennä jonkun kaukaisen sukulaisen hautajaisiin kun taas vaikka oman mummon. Ja jos paikalla on ainoastaan vaikka ihan lähisuku, eiköhän kaikki siellä "tajua" erikoisempaakin tyyliä.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.02.2010 12:59

Lainaus: Invader

eikä sais olla muita koruja kuin vihki/kihlasormus

itse olen lukenut jonkun etikettisäännön, että naisilla saisi olla valkoiset helmet kaulassa... Voi olla että muistan väärinkin!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit