Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä ette KOSKAAN laittaisi päällenne, kun lähdette ulos kaupungille?

Kirjoittanut: Minni (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.10.2008 21:59
Hehe, Severana, näin erilaisia meidän maut täällä on.

Mä taas oon ettinyt oikein kivaa goottihenkistä hattua. Pitäisin jos löytäisin semmosen. Hyviä vinkkejä vastaanotetaan.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.10.2008 22:22
Minni

Näin on ja hyvä niin! Vaan enpä taida ollakaan mikään täysverinen gootti. Mulla tuo punk-rock-heavy virtaa goottiuden lisäksi suonissa...olen siis jonkunlainen sekasikiö.
Kirjoittanut: MetalMama (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.10.2008 22:44

Lainaus: raavittu

URL

Muistanpa kultaisen 80-luvun kun vastaavanlaisia - tosin ei yhtä kiiltäviä, hyi - pidettiin ihan yleisesti jalassa. Päällä mielellään hapsottavahelmainen farkkuminihame, tai revityt farkut/farkkushortsit. Toki melkein minkälainen minihame kävi siihen päälle. Kuulostaako tutulta?

Mitä en (enää) ikinä vetäisi päälleni on melkein mikä tahansa uusinta 80-luvun muodista. Tai 90-luvun alun. Been there, done that, and threw away the f* t-shirt. Marimekon vaatteita boikotoin myös, ne ovat niin järjettömän rumia. Jos todella haluaa tuntea itsensä 60+ vuotiaaksi niin sitten saattaa unikkokuosia kiskaista niskaan
Kirjoittanut: Paper (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.11.2008 12:14
Marimekko on anaalista, samoin kuin ginatricotin (vai mikä oli) Trikoo on riskillä ruma-vaatteet.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.11.2008 13:21

Lainaus: Paper

Marimekko on anaalista

Samaa mieltä! En voi käsittää mitä jotkut näkee jossain unikko kuosissa! Aiheuttaa lähinnä kylmiä väreitä...

Myös leopardikuvio on mulle inhokki mitä en ikinä kiskoisi päälleni.. En voi sietää sitä.
Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.11.2008 23:18

Lainaus: Tyhjäpää

Myös leopardikuvio on mulle inhokki mitä en ikinä kiskoisi päälleni.. En voi sietää sitä.

Herää mielikuvia Frederikistä leopardiboksereissa. Joo.

Mä en ikinä haluais laittaa mitään takkia päälle kun meen ulos :p En tiedä miks. Jotenkin ne vaan aina tuntuu niin vaikeilta pitää päällä
Kirjoittanut: Paper (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.11.2008 09:08
Pitkät takit ovat kyllä huonoja :/ sitä kangasta roikkuu jalkojen päällä aivan liikaa.
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lacy gloom
  • Lähetetty: 12.11.2008 11:50

Lainaus: Swanette

unikko

minä sanon sitä purjo (=oksennus) länttikukaksi.
muoks: ja juu, juuri siksi, että se näyttää oksennukselta ja kamalalta ja kaikelta kauhealta. UNIKKOKUOSILTA! Sitä voisikin käyttää synonyymina..
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.11.2008 15:35

Lainaus: Lacy gloom

minä sanon sitä purjo (=oksennus) länttikukaksi.

No siltä se lähinnä näyttääkin! Joo, oksennustauti on sitten tästä lähtien unikkokuositauti.

...Seleevä.

Ja aiheeseen liittyen: en ehkä ikinä laittaisi päälleni miesten pitkiä kalsareita ja lähtisi niissä kaupungille. Etenkään, jos niissä on esim. Harald Hirmuinen- tai Mikki Hiiri -kuviointi.
Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.11.2008 16:23
Vaalean sinistä collegepaitaa ja nappiverkkareita.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit