Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä ette KOSKAAN laittaisi päällenne, kun lähdette ulos kaupungille?

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 16.04.2010 13:12

Lainaus: Dineara

Tai siis oikeastaan, kuka noita ostaa ja pitää?

Eräällä tutulla on juurikin tuollaiset, sai jouluna äidiltään, käyttää vain krapulapäivinä kotona, ja salilla ollessaan.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.04.2010 14:28
Terveyssandaaleja. Ne on niin järkyttävän rumia että voisin pyyhkiä p.e.rseeni niihin.

Tai ylipäätänsä jotain kammottavan näköisiä kävelykenkiä...
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.04.2010 14:32

Lainaus: Lucilla A

Enkä sellaista tights are not pants- osastoa, eli trikoita pelkän paidan kanssa. Johan noita näki 90-luvulla ja taisin itsekin varhaisteininä... no, ei siitä sen enempää...

Eli legginssit?
Mua niin naurattaa tää koska just nytkin mulla on legginssit tiimalasikorollisten kenkien kans. Ja kaikki vaan kehuu mun kenkiä. Kukaan ei ees huomaa et mulla on legginssit, vaikka mä ennen pidin legginssejä jotenkin maailman hirveimpänä asiana. Nyt en keksi oikeestaan mitään muuta mukavampaa päälle pantavaa paitsi ehkä pyjamahousut
Kirjoittanut: Pikkusisko (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.04.2010 14:42

Lainaus: BronzeRain

Leggingsit on pitkät kalsarit, eli alusvaate (siis muiden vaatteiden alle kuuluva vaate), ei mikään päällysvaate sellaisenaan!

Samaa mieltä

Itse en ikinä käyttäisi pinkkejä vaatteita, kärpäslaseja, jeesus sandaaleja, lekkinsejä, värikkäitä varvassukkia (koettu), lyhyitä shortseja, minareita, räppilippistä, lökäpöksyjä, kokoa XXXXL olevia huppareita (vyötärön myötäiset ovat kivoja), buutseja (koettu)....
näitä on todella paljon
Kirjoittanut: JM16180 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: JM16180
  • Lähetetty: 21.04.2010 15:36
Legginsit taitaa jo olla osa miesten muotia maailmalla. Eiköhän ne tännekkin sellasena kopioudu aikanaan. Pelottava ajatus kyllä, mutta ompa ihmisillä ihmettelemistä kun JM repeilee omituisesti kaupungilla.

Sankarit sukkahousuissa - sopiiko legginsit miehille?

Ei, ei, ei... (Never say never?) Inhokki naisten päällä miehistä puhumattakaan.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 21.04.2010 17:24

Lainaus: Necroerotica

Terveyssandaaleja

Yaaargh. Minä olen nyt joutunut käyttämään töissä talon CROCSEJA tiettyy huoneeseen mennessäni, koska omissani en ole saanut sinne mennä (ei siitä huoneesta sen enempää). Totesin, että mokomat ovat niin kauhean tuntuiset jalassa, etten voi kuin ihmetellä vielä enemmän miksi ihmiset kulkevat sellaiset jalassaan julkisestikin? Hyi!
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 21.04.2010 18:15

Lainaus: Iiriva

mokomat ovat niin kauhean tuntuiset jalassa, etten voi kuin ihmetellä vielä enemmän miksi ihmiset kulkevat sellaiset jalassaan julkisestikin? Hyi!

Itsekään Crocseja koettaneena en voi ymmärtää, kuinka jotkut ihmiset oikeasti kehtaavat kutsua niitä mukaviksi jaloissa. Ko. kengät eivät ainakaan helpottaneet jalkojeni hyvinvointia työvuorojeni aikana.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.04.2010 18:29

Lainaus: Azrael

Itsekään Crocseja koettaneena en voi ymmärtää, kuinka jotkut ihmiset oikeasti kehtaavat kutsua niitä mukaviksi jaloissa. Ko. kengät eivät ainakaan helpottaneet jalkojeni hyvinvointia työvuorojeni aikana.

Reumaisena yksilönä voin tämän allekirjoittaa. Ok, ovathan ne sinällään mukavat, että menevät kyllä mökki/puutarhakenkinä, kun haluaa suojata paljaita jalkoja jollain, mutta en todellakaan voi käsittää miten esimerkiksi jotkut sairaanhoitajat jaksavat rankan työpäivän niillä hirvityksillä. O_o Ei niitä voi pidempää aikaa käyttää tai tulee ihan joka paikka kipeäksi.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.04.2010 21:54

Lainaus: BronzeRain

jaksavat rankan työpäivän niillä hirvityksillä.

miun jalat oli varastotyöpäivien jälkeen aina ihan kuolleet, tuntui kuin varpaat olisi sahattu irti : S
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.04.2010 01:06
Kanye West-laseja, ne ovat mielestäni naurettavia ja mielestäni on vastenmielistä miten suosittuja noinkin typerät ja epäkäytännölliset ''vaatekkeet'' ovat.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit