Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä ette KOSKAAN laittaisi päällenne, kun lähdette ulos kaupungille?

Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.09.2010 18:08
Valkoiset farkut tai semmoiset, joissa on "roiskeita" (näyttävät nykyään olevan muodissa) ja jotka ovat vielä pillit. En pidä tiukoista pillifarkuista, keltaisesta ja liian paljastavista vaatteista. Inhoan myös Svea-pipoja ja cappeja, joten niitäkään en laittaisia päälleni. En myöskään roudaisi kymmentä kiloa metallia vaatteissani.
Kirjoittanut: BluhtEngl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.09.2010 21:57
muoti kuteita ja fruittari kuteita. räppäri kuteita on käytetty ja se viduttaa vielki ku ei pysyny heti alus täs gootti/hevari tyylis. välil tuo jälki viisaus ottaa päähän. olispa etu viisaus ni tuo virhe olis jääny tekemättä...
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.09.2010 17:23
Kolitsihousut tulee NIIIN korvista ulos, vaaleenpunanen/pinkki ei oo koskaan ollutkaan mun värejä, juurikin jo edellämainitut kainaloihin vedetyt stringit, tai muuten liian pienet vaatteet, sillä jopa normikokoselle tulee niistä jenkkakahvat ja makkarat. Tavalliset farkut, yleensä massamuoti ja liian ylitsepursuava tyyli ei myöskään sopis mulle.
Kirjoittanut: Neu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.10.2010 18:01
Crocsit,verkkahousut,tuuipuku,keltainen väri..Näitä on paljon
Mutta en laittaisi myöskään stay-up sukkia miniminihameen ja tissitopin kanssa.. (Jotkut gootit sanoo nyt *gasp*)
Kirjoittanut: TyynePred (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.10.2010 14:25
En iki maailmassa laittaisi päälleni Neon pinkkiä farkuja! D : EI ikinä!
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.10.2010 15:49
Ihanaa lukee täältä, ettei kukaan laittais crocseja jalkaan.. Kyl mie vaa kesällä kuljin oransseissa crocseissa kaupassa =D kuumimpina päivinä ei huvittanut mitään muuta laittaa jalkoihin ja kun muut vaatteet oli sellaiset ettei mitkään sandaalit/korkokengät sopineet. Ja eipä minuu hirveesti kiinnosta miltä näytän, jos meen jotai tupakkaa/limuu yms vaan ostaa.
Mä en kyllä edes keksi mitä en koskaan pukis päälleni.. No toki keltaisia yms vaatteita ei multa edes löydy enkä sellaisia laittais.. College-housuja yms kyllä käytän. Noh, en olekkaan jöötin näköinen muutenkaan koskaan ikinä enää nykyään niin ei kai sillä niin väliä =)
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.04.2011 14:06
Oikeasti, nyt olen nähnyt kaiken: tätä myydään ihan päiväkodista päässeille ihmisille? Tällaista en ikinä, missään tilanteessa, suostuisi laittamaan päälleni, en edes kotona. Maailman epäkäytännöllisin tollanen potkupuku, jos tulee kuuma haluis ottaa vaikka hupparin päältä niin miten sen tollanen kokopötkö päällä toteuttaa.. Kauheeta, tuntisin oloni joko kolmevuotiaaksi tai jonkinlaiseksi potilaaksi. En voi ymmärtää.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.04.2011 16:28
^HAHA! Niiiice! Ei hyvänen aika, toivottavasti kukaan ei oikeasti tule vastaan tommosessa tai täytyy ehkä mennä kättelemään maailman suurimmasta pokasta.

Lainaus: TyynePred

En iki maailmassa laittaisi päälleni Neon pinkkiä farkuja! D : EI ikinä!

Minullapa on OIKEIN PINKIT JA REVITYT ja käytän melkein päivittäin
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.04.2011 16:47
Heh! Tuo puku on kyllä jo tosi hirveä. Ja niitä kun on vielä sinisenä ja leopardikuosisenakin.
Tosiaan tulee mieleen joku potkupuku tai potilasasu..
Kirjoittanut: Ayuku (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.04.2011 17:11

Lainaus: Myria

tätä myydään ihan päiväkodista päässeille ihmisille?

Noi ovat kyllä jotain niin järkyttävää. En tajua miksi kukaan yhtään taaperoa vanhempi moista pukisi päälleen. Tuon lisäksi minua ei tulla näkemään:
crocseissa, haaremihousuissa - siis ne typerät trikoopöksyt jotka roikuu haaroista, tuulipuvussa, verkkosukkiksissa (oon mallia valas, näyttäisin joulukinkulta), kukkamekossa, pillifarkuissa (vartalonmalliasia tämä, minkäs sitä päärynä muodoilleen voi), hotpantseissa tms laihoille sopivissa varusteissa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit