Gootti.net

Play it again, Sam

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.12.2007 17:43
Olen tähän liikkeeseen törmännyt niin monesti viime aikoina, että pitää ihan tiedustella teiltä. Eli oletteko käyneet, mitä pidätte?
En ole vielä kunnollista mielikuvaa kehitellyt tästä liikkeestä, vintage jutuissa tullut usein vastaan ja tulin uteliaaksi. Valaiskaa minua.

Olen huono näissä topicin aloituksissa...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.12.2007 18:23
Uaaahhh...! Ihana kauppa. Älä astu ovesta sisään jos et ole varoissasi!

Puoti myy pelkästään vintagea, ei siis ihan mitä tahansa vanhaa shaibaa, joten "helmiä" ei tarvitse etsiä kaikenlaisen moskan keskeltä koska suurin osa valikoimasta on niitä helmiä. Tämä kyllä tosin näkyy sitten hintatasossa. Vaatteet ja kengät ovat kokoa kääpiö, mutta kaikenlaisia koruja ja asusteitahan tuolta voivat käydä bongailemassa myös isommat. Puodin omistajalla on hauska koira, joka tulee aina vaatimaan huomiota, tosin minulla taitaa koirien mielestä lukea otsassa rapsutuskone...

Toinen samaan laatutasoon yltävä, mutta sisällöltään hieman sekavampi kauppa on Ruuturouva. Rauhankadulla on myös toinen vanhan tavaran puoti, muistaakseni jossain Laterna Magiga -kaupan vieressä/lähettyvillä. Ostin kyseisestä puodista kahdella eurolla ihanan pikkulaukun, joka on kyllä kulunut mutta hieno.
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.12.2007 21:40
Voisko joku valottaa että mikähän puoti tämä on, nettikauppa vaiko ihan normikauppa?
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 30.12.2007 21:56

Lainaus: blood

Voisko joku valottaa että mikähän puoti tämä on, nettikauppa vaiko ihan normikauppa?

fficial&client=firefox-a]" target="_blank" rel="nofollow">=http://www.google.fi/search?q=play +it+again+s am&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fifficial&client=firefox-a]

Toimii melkein hyvin. Tosiaan googlella löytää kummia. Ja tossa aiemminhan mainittiin, että se sijaitsee Rauhankadulla..
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.12.2007 12:13

Lainaus: Piiskansiima

Rauhankadulla on myös toinen vanhan tavaran puoti

Ei siis lukenut että tuo puoti sijaitsee siellä
(by the way, linkkisi ei toimi)
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.12.2007 13:32
Olen monesti ihastellut puodin kenkiä ja laukkuja lehdistä, eli jos joskus sinne menisin niin aivan varmasti varoistani pääsisin tai sitten en osaisi ollenkaan päättää mitä haluan kun kaikki on niin kaunista ja vanhaa.
  • Lähetetty: 03.01.2008 21:21
Äh, lottovoitto ja sitten Helsinkiin. Olen nyt niin rakastunut joihinkin vintage juttuihin. Kauniita.
  • Lähetetty: 15.03.2008 12:41
Ai muuten, kertokaapas vielä se maalaisjuntille, että mikä on vaivattomin tapa päästä tuon liikkeen luo. Pohjustan tässä seuraavan Helsingin reissun reittisuunnitelmaa.
Liikun mitä luultavammin enimmäkseen metroilla.
Kirjoittanut: Narcissa2603 (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 15.03.2008 17:46
^Eiköhän ne omat jalat ole se paras vaihtoehto, ei se keskusta nyt niin iso alue ole.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.03.2008 00:17
Seiskan ratikalla pääsee, itse hyppään siihen Aleksanterinkadulta ja huristan Rauhankadun kohdalla olevalle pysäkille. Siitä kyllä joutuu kävelemään vielä koko Rauhankadun mitan itse liikkeelle, mutta säästyypähän edes jokin askel. Matkan varrella kannattaa myös pysähtyä Liinelot-nimisessä puodissa, joka on hieman ennen PiAS:ia tien toisella puolella (=vasemmalla jos tulee keskustasta päin). Se ei ole yhtä kattava kuin PiAS, mutta omistaja on oikein mukava täti, ja kaupasta voi tehdä löytöä.

Toinen suosittelemisen arvoinen puoti on Ruuturouva Fredrikinkadun eteläpäässä, sinne menee kolmosen ratikka. Siellä on myös tällaista enemmän laatuvintagea.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit