Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mikä teissä on kaunista?

Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.05.2008 20:54
Tällä hetkellä hiukseni Sain rastat päähän ja olen tyytyväinen. Ei miun hiuksissa muutenkaan mitään vikaa ole ^___^ Tykkäääään niin hemmetisti niistä ja pitkistä kynsistäni, jau.
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.06.2008 21:05
osaan kehua itteäni ja haukkua itteäni. nyt pistän kehut:
silmiäni on kehuttu usein. kuulemma hieman tyttömäiset ja erikoisen väriset (valossa näyttävät lähes oransseilta)
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • • Muokkasi: groomeri
  • Lähetetty: 02.07.2008 16:59
Pidän siitä, että vartaloni on tiimalasin muotoinen. Mahaa on, mutta ei paljon, rintojakin sopivasti ja lantion kaarikin löytyy. Säärenikin näyttävät täydellisiltä, kun laitan polvimittaisen hameen kaveriksi vähintään 15 cm korot

Niin, ja pidän siitä, että silmäni eivät ole identtiset. Toinen silmäni on sininen ja toinen vihreä. Tämä ero ei ole suuri, eikä sitä oikeastaan huomaa ellei asiaa tiedä, mutta kiva se on silti
Kirjoittanut: GothM (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.10.2008 01:44
jaa-a? ei ainakaan mikään näkyvä, mutta ehkä se mikä ei päällepäin näy?
Kirjoittanut: mainajainen (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 04.10.2008 06:47
Valoisa luonteeni... Metsälammen väriset silmäni...Vaikea löytää itsestään jotain erityisen hyvää...Kropassa ei oo kehumista, mut iteppä sen kannan
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.10.2008 00:18
Eipä tule paljoa mieleen....

No se, että minulla on nopea aineenvaihdunta ja pysyn luonnostaan hoikkana, pienet jalat (36)..
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 05.10.2008 09:23

Lainaus: Necroerotica

No se, että minulla on nopea aineenvaihdunta ja pysyn luonnostaan hoikkana

En ole yksin! \o/ Mutta on siinä haittapuolensakin sitten. :F

Sry off.
Kirjoittanut: Breviary (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.10.2008 10:26
Kroppaani minulla on sellainen tyypillinen on/off suhtautuminen -nyt se näyttää ihan hyvältä. Ja vihreät silmäni ovat ihan kivannäköiset omasta mielestäni (:
Kirjoittanut: Endelin (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.10.2008 13:59
hmm.. paha kysymys, sillä kaikki saattavat hyvin erimieltä samasta henkilöstä kuin hän itse...
Sanoisin itsestäni että silmät.. muussa ei ole kehumista
Kirjoittanut: vampyr (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: vampyr
  • Lähetetty: 05.10.2008 15:01
Onkohan mulla tullut vastattua jo aiemmin?
Ymmh. Tykkään mun hiusten leikkauksesta ja mun sormista ja olkapäistä. Mun nenäkin on ihan kiva, mutta muuta en sitten taidakaan löytää.

edit. ÄÄÄHH. kyllähän sitä sitten oli tullut vastattua. ihansama.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit