Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: musta kangastakki

• Vastaa
saiskohan pitkiä mustia kangastakkeja kuopion läheltä?ihan mikä vaan liike käy

mä sanon mitä tarkotan ja tarkotan mitä sanon.mä tahdon kaiken,ja teen kaiken et saan mitä tahdon

• Vastaa
Sama kysymys, paitsi kohdallani etsitään pitkää mustaa kangastakkia Helsingin alueelta tai jostain suomalaisesta nettikaupasta. Saisi olla edullinen. Tulisi olla miesten mallia. Tulisi olla myös hillitty leikkaukseltaan, ei turhia remmejä, vöitä tai vetoketjuja.

Gootti.netin valvojat auttavat jos kaipaat apua liittyen juttupalstaan liittyviin pulmatilanteisiin.

• Vastaa
mie löysin ihan seppälästä todella nätin mustan pitkän puvuntakin. siinä oli vähän kun liituraitoja, mutta nekin olivat mustia, varmaan jotain hillittyä kohokuviota, ja hyvinistuva leikkaus.. itse en oikeen osta vaatteita kalliilla virallisesti alaan erikoistuneilta liikkeiltä, enemmän kirppis, ja itsetekeminen, joten pieni ihme että ihan kaupasta takki =p

l0lm0 0_o

• Vastaa
Ai juu, tosiaan. Jos joku (esim. sinä, Chastel?) osaa ommella takin niin ottakeepa yhteyttä. Voin maksaa ihan oikeata rahaa tai vaihtoehtoisesti leikkirahaa, karkkia tai purkkaa, takin tekemisestä. Maksan materiaalit ja vaivanpalkkaa -- kunhan lopputuote on käyttökelpoinen ja edullinen.

Gootti.netin valvojat auttavat jos kaipaat apua liittyen juttupalstaan liittyviin pulmatilanteisiin.

• Vastaa
hmm.. taitaa olla parempi tosiaan valita joku muu, jonka ompelutulos on vähän tasaisempaa. olen meinaan kuitenkin sen verran aloittelija ja itseoppinut , että lopputuloksen laatutaso saattaa jäädä arvailujen varaan, vaikka tykkään paljon tehdä. =)

l0lm0 0_o

• Vastaa
Kuopassa: et ole Stockalla käynyt...?

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Joo, olen käynyt Stockmannilla, ehkä. Todennäköisesti joskus 5+ vuotta sitten. Siellä ilmeisesti on joku miesten vaateliike? En ole käynyt siellä nyt vähään aikaan, koska en tarkalleen tiedä missä se sijaitsee & tunnen oloni epämukavaksi valtavan ihmispaljouden ympäröimänä.

• Vastaa
mukavaa kun tyypit haluaa kangas eikä eikä aina sitä nahkatakkia ^^

l0lm0 0_o

• Vastaa
ei sitä nahkatakkia ole varaa ainakaan minulla edes ostaa.ehkäpä joskus,mutta jos nyt se kangastakki ensin

mä sanon mitä tarkotan ja tarkotan mitä sanon.mä tahdon kaiken,ja teen kaiken et saan mitä tahdon

• Vastaa
Eikä sitä nahkatakkia välttämättä edes kehtaa täällä viherpiipertäjien ja kettutyttöjen luvatussa maassa kantaa yllään. Ties vaikka tulisi pesarista päähän ja huudeltaisiin eläinten murhaajaksi.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.