Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottihenkiset taiteilijat

Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 26.03.2008 14:23

Lainaus: BronzeRain

Lainaus: Piiskansiima

Museokamaa voisivat olla myös tapettipiirtelyt siltä ikävuodelta, kun oppi sekä pitämään kynää kädessä että juoksemaan!

Ei kun pitää ottaa nyt se kynä käteen ja lähteä juoksentelemaan kämppää ympäri. Sillä eihän se ole taidetta jos sitä ei ole aikuinen tehnyt.

Aamen. Minä muuten olen vielä toistaiseksi taidemuseossa töissä. Joten uskokaa mua . Siltä ainakin monet työt täälläkin näyttää.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.07.2008 17:36
Oioi tein juuri ihan mielettömän hyvän löydön, puolalaisen taiteilijan nimeltä Zdzisław Beksiński.

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.07.2008 18:00
Mun mielestä Tampereen Tuomiokirkossa olevat Hugo Sindbergin teokset Kuoleman puutarha, on aika goottia. Lieneekö kukaan nähnyt?
Kirjoittanut: Blacksmith (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.07.2008 18:08
Kuoleman Puutarha

Kyllä, gootilta näyttää.
Kirjoittanut: Blacksmith (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.07.2008 18:12

Lainaus: Deadboy

Oioi tein juuri ihan mielettömän hyvän löydön, puolalaisen taiteilijan nimeltä Zdzisław Beksiński.

Jopas jopas, hienoja töitä todella. Täytyy perehtyä taiteilijaan ja hänen taiteeseensa lähemmin. Kiitos Deadboy vinkistä!
Kirjoittanut: eyrie (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.07.2008 19:20
Täytyy kyllä yhtyä tohon Blacksmithin mielipiteeseen. Aivan uskomattoman näköstä jälkeä! Ihanat värit ja hieno kanssa toi "unimainen" ja usvanen tekniikka. Iskee muhun ja lujaa.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.07.2008 11:18
Mä en oikee tykkää noista mistään. Ainoat edes vähän hienot on joitakin Francesin töitä..
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.07.2008 20:03
Hugo Simberg on aina ollu mun lemppareita Varsinkin tuo Kuoleman puutarha.
En tiedä goottilaisuudesta, mutta suomalaisen metalmikun piirrokset miellyttävät silmää erittäin paljon; mielenkiintoista värinkäyttöä ja viivaa jota en ole ennen nähnyt ShiPainterin käyttäjiltä
Kirjoittanut: Sanctus Sanctorum (Biomechanoid)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.02.2009 12:08
Voi olla hiukan offia mutta laitan tänne kun sivuaa taidettakin.
Mielettömän hyvä video H.R. Gigerin taiteesta jonka taustalla soiva musiikki istuu kuviin kuin torahampaat vampyyrille.

Heavenly Hell
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.02.2009 12:20
täällä on (ainakin omasta mielestäni) oikein hienoja kuvatuksia http://quantumsuz.deviantart.com/gallery/
tossa esimerkki
qsuz
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit