Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Pahimmat tyylimokasi

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 12.11.2008 23:33

Lainaus: Tillie

Mistä muuten tuli mieleen, että olen se sama tytsy joka Ropeconissa hikisesti uskalsi tulla kysymään että joskos Terriblessä olisit

Ai vitsi, muistan tapauksen - siellä vessassa tulin randomisti kysäisemään. :'D Mahtoi olla hämmentävää.
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.11.2008 00:07
Hmm mietitäämpä... Pahin tyylimokani. Varmaankin se kerta kun lähdin hiukset sekaisin vaaleanpuneinen lolita mekko päällä erään toisen foorumin syysmiittiin. Olin kyllä niin nolona koska olin kiireessä kotoa lähtenyt ja hiukseni olivat kamalat, alushameeni oli kuollut, ja näytin muutenkin hirveän väsyneeltä. Olin muutenkin jo valmiiksi ujo ja sitten ilmestyn paikalle kuin pinkki tornaado, voi surku ;[
(En enään ikinä laita mitään vaalenpunaista päälleni)

Ahh ja tietenkin alaaste aikainen vaateparteni(4 luokka), kuinka kamalalta mahdoinkaan näyttää kamalissa yliisoissa t-paidoissa, verkkareissa, ja sellaisessa ''uber seksikkäässä'' pinkissä hupparissa jonka selkäpuolella luki kiss my ***. Argh häpeän tuota hupparia vieläkin. Miksi voi miksi... Yläaste aikana en ole (vielä) hävennyt mitään mitä olisin päälleni vetänyt. Ei saa myöskään unohtaa kuudennen luokan kimaraa jolloin pukeuduin vahempieni mieliksi sivistyneesti.(Valkoinen toppi, vihreä bolero, ja farkkuhame)
Kirjoittanut: Play with madness (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.12.2008 18:15
Pahin tyylimokani saattaisi ehkäpä olla nuo hippiajat, jolloin pukeuduin vain oransseihin tai hopeisiin Adidaksen housuihin. Sitten oli tietenkin vihreä tai vaalensininen villatakki, vaalenpunainen takki tai oliivinvihreä jakku ja joku kamala kirkas/pastellivärinen t-paita siinä alla. Hiuksen tietysti sellaisella leveällä keltaisella/sinisellä/punaisella pastellinsävyisellä pannalla vedetty taakse siten että pannan etureuna hiusrajassa ja takareuna jossain ponnarin päällä. Meikkiä ei ollut (olen aknen reimuvoitto) tai sitten sellainen Lumenen halpismeikkivoiteella taituroitu n. sentin paksu keltainen irtihilseilevä kerros. Ah tuota suloista kauneutta. Ja ruokopilliä koruna ei sovi unohtaa. Tahi hajoamispisteessä olleita juoksulenkkareita joita myös käytin tuohon aikaa. Toisessa niistä oli pohja irti.
Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.12.2008 14:00
Tällä hetkellä päälläni on yksi kaameimmista tyylimokista joka on ikinä tullut tehtyä.
Kun itsenäisyyspäivä on, en ole minnekään lähdössä, no kuin ehkä vasta illalla, ja pistin kaikki, ihan kaikki käyttövaatteet koneeseen jylläämään.
Nyt sitten päällä on kirjaimellisesti silmät sokkona jostakin kaapin pohjan syövereistä kaivettu paita, hyvin hippimäinen ja väriltään lähinnä krapula-oksennuksen & yrjötaudin kombinaatio, vähän sinappitykkien kakkiakin seassa.
Lisänä A-mallinen pitkä suora musta hame, joka on kahdeksan kokoa liian suuri, jaloissa vaaleanpunaiset nukkaiset villasukat, ja pää ydinräjähdyksen jälkikärähdysten jäljiltä.
Vakuutan, että tänään olen ihan Suomen kunniaksi todella laittautunut.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 13.12.2008 10:54
Pistän Mystificationin itsenäisyyspäiväasuakin paremmaksi... Tällä hetkellä päälläni on läpinäkyvä musta yömekko (sellaisenaan ihan sexy ja nätti,) MUTTA sen lisänä harmaat yöpuvunhousut, poikaystävän sini-vaaleansiniraidallinen kylpytakki (minulle tietysti liian iso), sekä Dieselin nilkkasukat. Meikkiä ei toki ole ja hiukset harjasin viimeksi yöllä. Voisin ehkä pikkuhiljaa laittaa jotain katseitakestävämpää päälle, että pääsisi tästä apteekkiin...
Kirjoittanut: DarkSoulVampire (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 13.12.2008 23:31
Ala-asteella käytin vain ja ainoastaan pinkkiä T-paitaa ja telttamaisia farkkuja. Mitään muuta vaatekaapistani ei löytynytkään. Yh. Yököttää ajatella näin jälkeenpäin. Suurin piirtein 1-7 luokkakuvissa päälläni on jotain pinkkiä. Huihuihui.

Sitten joskus, halusin värjätä hiukseni punasiksi.. arvatkaas, niistä tuli oranssit. Ja mikä pahinta sellaiset haalean oranssit. Sitten oltiin huivi päässä seuraavat kaksi vuotta. (no ei ihan)

Vielä yksi moka, jonka kehtaan kertoa on se kun pikkuveljeni leikkeli hiukseni sillävälin kun olin nukkumassa, enkä huomannut ollenkaan. Lähdinpä niin sitten kouluun, en yhtään ihmettele miksi kaikki katsoivat perääni..
Kirjoittanut: impressio (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.12.2008 23:59
Ysillä pidettiin hääteemaiset bileet joissa seiskat ja kasit oli tarjoilijoina ja järkkäämässä. Olin muuten mahtavan komeana (kuten aina) mutta minulla ei ollut varaa juhlakenkiin. Olin siis lenkkareissa (VOI HYVÄ JUMALA):. Kauhean näköistä. Aivan kauheaa. Hyi.
Mutta olin paras tanssija kaikista (;

Ainiin ja sitten ala-asteella köyhällä perheelläni ei ollut varaa kuin yhteen tuttuun kampaajaan joka leikkasi minulle AINA pottakampauksen. Siis koko ala-asteen. Eräs kaverini joka kävi samaa ala-astetta kettuilee siitä minulle vieläkin.
Paitsi että itseasiassa viidennellä luokalla minulla oli hetken aikaa jonkinsortin irokeesi mutta sekin sitten piti siistiä äidin vaatimuksesta.
Kirjoittanut: warheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.12.2008 19:31
Joskus viime keväänä kolun kevätjuhalassa puku päällä kaikki oli siististi mutta mulla oli valkoset tennissukat jalassa...
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.12.2008 21:00
Jokunen vuosi (varmaan joku 5-6 vuotta) sitten tyylini oli pahasti hakusessa ja pahimpana on jäänyt mieleen vaalean lilat joustavat, tooodella leveälahkeiset housut. Hävettää vieläkin, hyi kamala.
Kirjoittanut: Marras (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.12.2008 21:08
Mulla ainakin seiskaluokka on niitä täynnä. Olin niin masentunut, että hyvä kun sängystä pääsi saati että olisin jaksanut vaatteita valikoida, no way. Useinmiten kyllä pysyn sen takana, minkä päälleni laitan enkä ala häpeilemään jälkeenpäin. Sehän on petturuutta kuteita kohtaan
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit