Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Korsetti (osa 2)

Kirjoittanut: Antar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.04.2008 15:38
^
Olen tutkinut sitä paikan päällä. Se oli muistaakseni Burleskan korsetti, jossa on metalliluut. Luukujat oli ihmeellisesti laitettu sinne sisäpuolelle vuorin päälle paksusta gabardiinista. Ei oikein vakuuttanut ja luulen, että luukujat painavat jos sillä kiristää.
Kirjoittanut: bunny (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 28.04.2008 14:21
Pari kysymystä olisi... Ekaa korsettia olen tilaamassa ja olen saanut huomata ettei pieniä kokoja ole hirveesti tarjolla. Oma vy 62cm ja tiedossa olisi yksi 55cm korsetti, mutta onko sitä mitään järkeä sitten ostaa jos onkin kohta jo iso? Teettäähä aina voisi, mutta kuuakudessa ei taida mistään saada omilla mitoilla. Morticiaan jo pistin kyselyä että onko niillä myymälässä mitä 51cm jos kävisi sovittelemassa. Kannattaako siis ostaa ekaksi korsetiksi "jotain vähän sinnepäin" vai ihan kunnon korsetti ja vielä mahdollisesti omilla mitoilla?
Kirjoittanut: MissLaura (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.04.2008 14:34
Jahas tuli sit mun kauan odotettu korsetti Flamespiritiltä.
En suosittele ko. firmaa kellekään!
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: raavittu
  • Lähetetty: 28.04.2008 14:37

Lainaus: MissLaura

Mikä mätti? :o Haluan ehottomasti tietää, kun ajattelin sieltä tilata seuraavaksi.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.04.2008 14:43

Lainaus: MissLaura

Ohoh, minulle ainakin on tullut moitteetonta laatua sieltä. Missä vika?

Lainaus: bunny

Kannattaako siis ostaa ekaksi korsetiksi "jotain vähän sinnepäin" vai ihan kunnon korsetti ja vielä mahdollisesti omilla mitoilla?

Suosittelen aina omilla mitoilla. Mutta jos tosiaan kuukaudessa se pitäisi saada niin et kyllä ehdi teettää. Oletko katsellut huuto.netissä, siellä on pieniäkin kokoja liikkeellä?
Kirjoittanut: MissLaura (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.04.2008 15:23
Luvatun 4 viikon sijasta meni 10 viikkoa ja sinä aikana tuli monta lupausta että postittaa ihan heti, ihan kohta, vielä hetki, juu ihan kohta....
Hyvityksiä toki tuli mutta noista katteettomista lupauksista jäi p*skanmaku suuhun. Ei pitäis luvata että postittaa jos ei oikeasti ole postittamassa tuotetta.
Nyt sitten korsetti tuli ja osa luista on jopa 5cm liian lyhyitä! P*rkele!
Korsetti on toki ihana mutta vastedes tilailen muualta.
Kirjoittanut: Cherise (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.04.2008 15:30

Lainaus: blood

Mistä te tilaatte luut ja mihin hintaan?

Ite oon ostanut Röda tradenilta (sori täs näppiksessä ei oo ruottalaista oota) semmosen 30m pakan joka maksaa euroissa vajaa 50€ eikä postikulutkaan päätä huimaa.

Alle 30m ostoissa se on 2,50€/m. Tuolta saa myös plansetteja edullisesti.
Kirjoittanut: bunny (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 28.04.2008 17:07
Joo Flamespiritiltä oli tullut vastaus et kuukaus menee mittatilaus korsetissa, mut voikohan siihen nyt sit luottaa. Toisaalta kun katoin sitä niiden mittataulukkoa niin se 32koko heittää ihan sentillä tai parilla mun omista mitoista et kai silläkin vois ottaa jos tulis sit nopeemmin. Tosin niiden kangas vaihtoehdot ei hirveesti miellytä, mut voishan sitä ottaa ihan mustan satiinisen ja tuunata ite kivemmaks. Niin ja huudossa on yks johon ihastuin mut kun koko on se 55cm ja muutenkin mun ja sen myyjän koot heittää aika reippaasti et ei taida kannattaa ostaa. Morticialla on kuulemma jotain 51cm mustaa korsettia liikkeesä nyt mut kun vaan tietäs et millasta. Onkohan kukaa sattunu vierailee Morticiassa ihan lähiaikoina ja tietäs millasesta ja minkähintasesta korsetista olis kyse? Rintojen päälle tuleva malli kuitenkin.
Kirjoittanut: blackraven (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: blackraven
  • Lähetetty: 29.04.2008 15:34
mm.. nyt en ole ihan varma mutta jossain vaiheessa siellä oli semmonen ''lohikäärme kuvioinen''
edit: ainiin ja mistähän saisi PIENI kokoisia korsetteja jolla voi kiristää reippaasti? nyt se nimittäon tapahtu- mun mortician korsetti hajos ja nyt on sitten pakko ostaa uus haluisin itekki korsetin ommella.. mistä te ne kaavat? itekkö piirrätte, ja löytyykö mistään semmosiin ohjeita?
Kirjoittanut: Antar (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.04.2008 15:41

Lainaus: bunny

Kannattaako siis ostaa ekaksi korsetiksi "jotain vähän sinnepäin" vai ihan kunnon korsetti ja vielä mahdollisesti omilla mitoilla?

Omille mitoille ehdottomasti! Jos on noin kiirus korsetin kanssa, niin Huutonetissä on semmoinen myyjä kuin Hypnosius, jolta kannattaa kysyä ehtiikö tehdä omille mitoillesi kuukaudessa. Sillä on hienoja kankaitakin. Omani sain häneltä muutamassa viikossa Laatu ja ompelujälki on mielestäni erinomaista.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit