Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Korsetti (osa 2)

Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.10.2008 19:54
argh.. mulla ei ole enää yhtäkään sopivaa korsettia. 51 cm on auttamatta liian iso kunnollisten kurvien tekemiseen. Tahtoo mittatilauskorsetin
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.10.2008 11:22

Lainaus: Piiskansiima

Emilie Autumnin keikan ansiosta alkoi tehdä mieli glitterkorsettia. Täydellinen ehdokaskin on tiedossa, nimittäin tämä Velda Lauderin upeus.

Hmmm... Nyt tuli Ronttitädille henkinen haaste: glitterkorsetin teko. Tahtoooo!
Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.10.2008 13:47
Syystä että tuskin jokainen seurailee yleistä huutonet ketjua, kyselen nyt hieman täällä.
Elikkä, olen nyt taas kerran kaupittelemassa yhtä rinnan yli tulevaa puuvillaista (kestävyyden takia) korsettiani, joka oli jo kerran lähdössä uudelle omistajalle mutta peruin viime hetkellä. Nyt olen kuitenkin 100% päättänyt, että hankkiudun tästä eroon. Rinnan yli tuleva malli ei sovi mulle.
Megahuono kuva, mutta kyseessä on todella basic malli:

Kireimmillään saa siihen 40cm tienoille. Toki voi jättää löysällekin, eli nyt kaikki alle 51cm:set, kiinnostukaa, käsken teitä!
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.10.2008 20:40

Lainaus: BronzeRain

Hmmm... Nyt tuli Ronttitädille henkinen haaste: glitterkorsetin teko. Tahtoooo!

Paljonkos hintaa pyydät? (mulle...tee sellainen mulle...halvemmalla kuin kolmellasadalla punnalla...mulle)
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.10.2008 21:28
Mystification
annatko hieman muitakin mittoja? Ry, ly ja hinta olisi kiva kuulla
Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.10.2008 23:03
Tässäpä näitä:
Lantionympärys n. 79cm.
Rinnanympärys n. 70cm.
Ja vyötärö tosiaan 40 --> cm.
Teetetty tämän mallin mukaan http://www.oldraven.net/images/korsetit-viktoria.j pg.

Hintaa tälle tuli 160e. Todella vähän tätä on käytetty ja huolella säilytetty, eli todella hyväkuntoinen on, jonka vuoksi hintaa asettaisin tälle n. sen satasen verran.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 31.10.2008 16:31

Paljonkos hintaa pyydät?

En vielä ala tekemään, on seuraavana projektina viimeistellä kolme keskeneräitä kureliiviä, tehdä siskolle mekko, veljelle ja ukolle housut ja parille kaverille korsetit. Ja sitten vielä itselleni muitakin vaatteita kuin korsetteja. Mutta siis, periaatteessahan pyytäisin materiaalit + postikulut + muutama kymppi väliä.
Kirjoittanut: mustakynsi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.11.2008 23:30
en ole varma kuuluukuu tämä tänne..mutta ostin tässä vähä aikaa sitten ihan ensimmäisen "oikean korsetin" jossa siis on metalli luut eikä muovisia niinku mun kahessa aikasemmas on.mun ongelma on se että kerran kun rupesin korsettia riisumaan pois päältäni niin siitä sitten irtosi yksi "pallo" johon plansetti kiinnitetään enkä osaa sitä itse korjata.koska en ole mikään mestari ollut käsitöissä koskaan saatikka sitten korsetin korjaamisessa..olisin todella kiitollinen sille joka osaisi auttaa siinä pystyykö sitä jotenkin itse korjaamaan vai mitä pitäisi tehdä?.. materiaali on jotain puuvillaa,polyamidia ja lycraa.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.11.2008 23:42
En ole ompeluekspertti, mutta veikkaan että jos plansetista irtoaa osia, se pitää vaihtaa kokonaan. :/ Se kun on kuitenkin yhtä ja samaa metalliosaa.
Kirjoittanut: MetalMama (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.11.2008 00:22

Lainaus: mustakynsi

ostin tässä vähä aikaa sitten ihan ensimmäisen "oikean korsetin" jossa siis on metalli luut eikä muovisia niinku mun kahessa aikasemmas on.mun ongelma on se että kerran kun rupesin korsettia riisumaan pois päältäni niin siitä sitten irtosi yksi "pallo" johon plansetti kiinnitetään enkä osaa sitä itse korjata.

veikkaan että jos plansetista irtoaa osia, se pitää vaihtaa kokonaan. :/ Se kun on kuitenkin yhtä ja samaa metalliosaa.

Hmm, siis jos mitään ymmärsin - en edes tiedä mikä on plansetti! - niin tuote olisi viallinen? Eikö korsetin kuitenkin kuulu kestää käyttöä niin ettei palaset jää käteen?
Voisiko tuosta valittaa jos kerran korsetti on aika uusi?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit