Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Korsetti (osa 2)

Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: SyllaBoreal
  • Lähetetty: 25.06.2009 21:35

Lainaus: Jasmine

Kapein vyötärö elävällä ihmisellä Cathie Jung (USA) on 172 senttiä pitkä, ja hänen vyötäröympäryksensä on 38,1 senttiä."

Yh, ovatko nuo hirvittävät ampiaisvyötäröt sitten joidenkin mielestä kauniita? Itsekin kyllä tykkään kurvikkaasta naisesta ja vyötärö linjan korostamisesta mutta tuollainen hirvityshän napsahtaa poikki tuosta keskeltä x''''D Ja kaikenlisäksi noin pieni vyötärö korostaa yläkropan maskuliinisia puolia, tuolla cathie jungillakin näyttää olevan hirmu leveät hartiat ja kauheet muskelit kun kroppa ei ole oikein järkevissä mittasuhteissa.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.06.2009 23:46
Minullakin tulee jostain syystä noista ihan kapeimmista vyötäröistä jotenkin mieleen että ihan kuin ne minä hetkenä tahansa voisivat jotenkin vaan katketa tuosta keskeltä : D Vaikka Cathie Jung on kyllä sinänsä joissain kuvissa ihan duhteellisen upea, samoin kuin tuo Ethel Granger. Mutta kuten jotkut sanoivatkin, niin Spook kyllä näyttää vähän... karmivalta. Anteeksi vain :/
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.06.2009 00:04

Lainaus: Polyunsaturated Doll Blood

Itse taas olen huomannut että moneen kuukauteen ei ole tullut laitettua päälle muuta korsettia kuin PVC:ni. Nyt olen jopa ostanut uuden samettisenkin ja toivon hartaasti että ottaisin sen edes käyttöön lähiaikoina.

Itse taas olen jättänyt pvc-korsettini käytön kokonaan kesällä koska on vain niin yksinkertaisen kuuma että sitä ei pysty käyttämään. Vähän sama tosiaan pätee kangaskorsettiin.
Kirjoittanut: yurei (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.06.2009 01:21

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Oispa mahtavaa osata tehdä vaikkapa juuri korsetti, mutta ei riitä pinna opettelemaan ja väkertämään.

En tiedä osaamisesta, enkä tiedä pinnan kestämisestä senkään vertaa, mutta silti olen huomenissa aikeissa marssia kangaskauppaan ostamaan korsettiluut, -kankaan, -kaavat (äitee valitti että pitää ihan ostokaavat ottaa ) ja -lankaa jos se pitää erikseen ostaa.. Vyötärökorsettia olisi tarkoitus alkaa värkkäilemään, mutta kuosista ei ole vielä kovin tarkkaa tietoa :s

Moderaattori muokkasi oikean nimimerkin lainaukseen.
  • Lähetetty: 26.06.2009 08:23
Minä olen tehnyt muutamia korsetteja, kiristykseen ja muoviluisiakin. Kaikki ovat tulleet itselleni kun olen huono kaavoittamaan muille Mutta joo, nyt oikeasti tiedän mikä niiden tekemisessä on kallista. Juurikin se värkkääminen. Itsellä kun tein ensimmäistä kiristyskorsettia tuli viaksi se, että korsetin kaikki palat eivät mätsänneet... Eli miehusta(ulkopuoli), sisävuori (jossa luut on) ja ihoa vasten oleva vuori vähän kiersivät ja jouduin purkamaan hökötyksen useaan kertaan, jotta sain siitä edes jonkinlaisen... Ja loppujen lopuksi siitä tuli joku xl koko, koska vy oli kapeimmillaan viddu joku 76cm! x''''D Sen jälkeen muut korsetit on onnistuneet melko hyvin Tai olen ollut niihin tyytyväinen.
Olen siis päättänyt nykyään että taidan vaan ostaa kaupasta aina valmiin korsetin, vollers on mielestäni suhtkoht hyvä merkki valmiskorsettien valmistajaksi.

Itse tekeminen vaatii pinnaa ja suurin osa siitäkin ajasta on odottelua kun joutuu niitä plansetteja ja luita tilailemaan, kun täällä missä minäkin asun, ei ole mitään noita erikoisia ompelutarvikkeita.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.06.2009 15:11

Lainaus: yurei

Lainaus: BronzeRain

Oispa mahtavaa osata tehdä vaikkapa juuri korsetti, mutta ei riitä pinna opettelemaan ja väkertämään.

Tuokaan lainaus ei ole minulta.

Aloitin eilen illalla inspiraation puuskassa kauan suunnittelemani vyötärökorsetin tekemisen, työn alla on siis teräväkärkinen vyötärökorsetti mustasta ja punaisesta satiinista, ja tällä olisi tarkoitus pystyä kiristelemään vyötäröä taas pikkuisen pienemmäksi, n. -18cm. On myös eka ice cone-mallinen jonka yritän, edelliset ovat olleet enimmäkseen waspeja, ja yksi hourglass.
Grr, tästä tulee kiva, olen hillittömän innoissani.
Kirjoittanut: Gottero (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.06.2009 02:05

Lainaus: SnowWhite-

Pakko hehkuttaa tänne, että sainpas vihdoinkin sen Heavenly Circukselta tilaamani mittatilauskorsetin. Olen kyllä niin tyytyväinen siihen

Samoin, täälläkin ollaan enemmän kuin tyytyväisiä - Sain HC:ltä tilaamani mittatilausvyötärökorsetin tällä viikolla. On aivan loistava, suosittelen paikkaa lämpimästi.
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.06.2009 02:13
Mie olen ompelemassa elämäni ensimmäistä korsettivyötä (ei ole tarkoitus kiristää kuin korkeimmillaan 5cm) ja aloitin niinkin helposta materiaalista kuin hirvennahasta.. olen heittänyt jo kolme puoliskoa roskiin.. aina on ollut jokin vikana, nyt viimeiset nahat käytössä, jan ongelmana on juuri tuo SyllaBorealin mainitsema vuorikankaan ja päällykankaan yhteensopivuus... vaikka kunnon saumavarat jätin niin luiden kujia ommellessa vuorta on jäänyt vähän väliin rynkkyyn niin että en saa kiinnitettyä paloja yläreunasta.. purkamaan en enää ala, ja uutta ei voi tehdä kun nahka loppui...
Hirvennahkaan piti erikseen silittää liimakangas kun se on niin pehmoista ja venyvää... (mutta nättiä!)
saas nähä mitä tuosta tulee, vai joudunko ostamaan lisää nahkaa jostain..

Onneksi äiti tulee huomenna pelastamaan minut... (ommellut jotain n.30vuotta (aloitti jo n.10v. ikäisenä) ja tehnyt useita hää- ja juhlapukuja, niin eiköhän luulis osaavan auttaa
Onneksi on äidit..
  • • Muokkasi: SyllaBoreal
  • Lähetetty: 27.06.2009 11:41

Lainaus: oneesan

Mie olen ompelemassa elämäni ensimmäistä korsettivyötä (ei ole tarkoitus kiristää kuin korkeimmillaan 5cm) ja aloitin niinkin helposta materiaalista kuin hirvennahasta.. olen heittänyt jo kolme puoliskoa roskiin..

Oh noes... Kerta noinkin kalliista materiaalista rupesit tekemään niin oisko proton tekeminen voinut helpottaa asiaa ainakin mallin tai muodon kanssa? Ja et kai käytä vuorena jotain ohutta keinokuitu vuorikangasta!?(tai vuorisatiinia) :O Sillä se jos mikä menee rynkkyyn vaikka kiskoisi miten ommellessa... :S Yksinkertaisesti kun siihen ompelee luukujan, (Johon oletettavasti käytät vinonauhaa tai muuta) joka on paljon raskaampi materiaali ja ihan erilainen sidokseltaan, niin se tuppaa aina rynkyttämään sen kevyemmän liurun vuorikankaan :S Itselleni kävi näin kun ompelin juhlapukuuni vuorta, johon tuli luut yläosaan tukemaan ja minä idiootti tein tietenkin sen siitä ohuesta vuorikankaasta. Mutta virheistä jos mistä oppii kaikista parhaiten
Ja onko se sinun nahkasi jo käsitelty vaatenahka vai parkkinahkaa? Syyhän voi olla siinäkin että nahka jota ei ole vielä käsitelty, tavallaan "elää" työstämisen aikana, ja siitä voi johtua se että vaikka miten tarkasti paloja mitoittaa, ne eivät vaan mätsää.
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.06.2009 15:54
SyllaBoreal: Tein prototyypin kyllä ja purin sen ja käytin sitä vielä kaavana (kun tein muutamia muutoksia) Vuorikankaana käytin ihan jämäkkää mattapintaista satiinia (yhden hameen jäljiltä kun sitä jäi) Ja todellakin tuo nahka on aina elävä materiaali.. siitä en tiedä miten tuo on käsitelty, mummolta sain, hän oli tehnyt siitä joskus liivin. Palat mätsäsivät hyvin, ainoa ongelma nyt tässä on tuo vuori.. onneksi äiti kävi tänään neuvomassa. Jospa tästä nyt kalu tulisi.. ainakin reissun ajaksi, jonka jälkeen tilaamani oikea nahkakorsetti tulee Britanniasta.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit