Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Korsetti (osa 2)

Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.11.2009 20:53
Näin alkuviikosta hienon korsetin Uffin näyteikkunassa ja pistäydyinpä sisään tutkimaan sitä lähemmin. No se oli todennäköisesti hieman liian iso minulle, sitä ei saanut vielä kokeilla.. Ja sille oli neljä varausta joten en vaivautunut "jonottamaan" sitä. Olisivat sitten ottaneet yhteyttä minuun jos edelliset eivät tahdo sitä kun se joskus viikkojen kuluttua on pois ikkunasta. Kieltämättä hiukan ketuttaa kun oli ihan nätti, musta ja strsseja ripoteltu etumukseen. Hintakin vain 12€, muoviluinen tosin mutta sen näköinen ja tuolla hintaa niin ei olisi haitannut.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 16.11.2009 21:00
Yhyy! Pvc-korsetti projekti menee tammikuuhun asti jäihin, kun en pääse koululle tekemään ennen sitä. Syvältä, sitä tämä on.
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.11.2009 00:18
Katselin samaa korsettia UFFilla kun P-M, mutta en myöskään vaivautunut pistämään sitä varaukseen. Ihastuin myös yhteen kaulaliinaan toisen myymälän ikkunassa. Harmillista etteivät myy suoraan ikkunasta, vaan on tuollaista varaushässäkkää. Ymmärrettävää siinä mielessä, että ei sitten tarvi koko ajan repiä vaatteita ikkunasta sovitettavaksi, mutta harmittaa kun ei jaksa juosta monta kertaa ja varailla jos asuu kauempanakin vaikka.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.11.2009 11:22

Lainaus: P-M

Sain vihdoinkin päätettyä millaisen korsetin tahdon ja eilen kävin Heavenlyltä tilaamassa. Punavalkoinen kokokorsetti koristehärpäkkeellä tulossa eikä millään malttaisi odottaa sitä 2-3viikkoa, että saa sen käyttöön!

Korsetti on kotiutunut ajat sitten, se on ihana On vain tullut käytettyä harmittavan vähän sitä..

Chastelin kanssa olen samaa mieltä noista Uffin näyteikkunoista. Ymmärrettävää, mutta ärsyttää silti jos jotain kivaa siellä sattuu näkemään.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.12.2009 18:49
Viimein voin liittyä korsetinomistajien iloiseen joukkoon.: D Ostin tänään sen tavallisen mustan vyötärökorsetin, joka lähes jokaiselta kuutilta löytyy, sillä halusin jonkun mahdollisimman yksinkertaisen ja moneen asuun sopivan. Ekasta korsetista ei viitsi kovin paljoa edes maksaa, joten Belle Modestea tai vastaavaa en edes ajatellut. Kyllä se on ihana.
Kirjoittanut: Pumpkin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.12.2009 20:03
Myria Tervetuloa joukkoon!

Itse ostin eilen muoviluitetun PVC- korsetin jossa oli nyöritys edessä. Juuri päätin etten enää osta muoviluitettuja korsetteja mutta...Se oli niin kivannäköinen
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 31.12.2009 11:11
Hankin tässä muutama viikko sitten muoviluitetun kirsikkakuvioisen korsetin huuto.netistä, on aivan ihana Ei sillä kiristettyä saa, mutta asusteena aivan loistava! Hintakin oli vaivaiset 9€ +pk:t. Purrrr.

Korsettivikinän vuoro: Blackgroupilta vuosi sitten tilaamani Burleskan (2-laadun?) liituraitainen vyötärökorsetti päätti, että nyt tungetaan kaikki luut vuorotellen ulos. Eikun paikkauspuuhiin, eiköhän tuosta vielä käyttökelpoisen saa!
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: BronzeRain
  • Lähetetty: 31.12.2009 15:28

Lainaus: DeadlyNightshade

Blackgroupilta vuosi sitten tilaamani Burleskan (2-laadun?) liituraitainen vyötärökorsetti päätti, että nyt tungetaan kaikki luut vuorotellen ulos.

Töissä tutkailin pitkään ja hartaasti noita Burleskan korsetteja, totesin että niitä teräsluita ei ole mitenkään "sinetöity" (tai mikä sille sitten olisi hyvä sana) vaan ne on vain katkaistu ja se metallinen pää sitten pikkuhiljaa hankaa kankaan rikki. Joillakin muillakin merkeillä huomannut samaa. Taas yksi hyvä syy tehdä itse.
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.12.2009 20:01
Mun pitäs nyt oikeesti ottaa itseäni niskasta kiinni ja vääntää ne pari haaveilemaani korsettia. Vanhat alkaa jo olemaan kuluneita ja vielä kaikenlisäksi liian isoja. Vyötärönmitta pikkuhiljaa pienentynyt pienentymistään, nykyiset on kiristyksen kera samankokoisia kuin vyötärö. Eli pitäs alkaa sitä 50cm korsettia vääntämään, nykyiset siis 60-65cm.
Kaikkia kivoja korsettikankaitakin on kyllä varastossa, pitäs vaan se aika kaivaa jostain. Nyt vaan alennusruuhkakiireetkin kun töissä pukkaa päälle niin ei paljon kiinnosta. Jos joku taikois mulle paremman tuntiliksan niin ei tarviis vääntää 6 päivää viikossa (enemmän varmaan tulis tehtyä, mut laki ei anna myöten, viikossa pitää olla yksi vp).
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.01.2010 12:20

Lainaus: BronzeRain

Töissä tutkailin pitkään ja hartaasti noita Burleskan korsetteja, totesin että niitä teräsluita ei ole mitenkään "sinetöity" (tai mikä sille sitten olisi hyvä sana) vaan ne on vain katkaistu ja se metallinen pää sitten pikkuhiljaa hankaa kankaan rikki. Joillakin muillakin merkeillä huomannut samaa. Taas yksi hyvä syy tehdä itse.

Tämä selittää paljon. Paskan marjat, kuuseen joutaa tuo korsetti jos ei enää kauaa kestä. Sitten kun yhtälöön lisätään se, että minulla ei ole ompelukonetta lähimaillakaan (enkä sellaista luultavasti osaisi käyttääkään), on tilanne aika mahdoton. Tilata Belle Modestelta? No mieluummin pistän ne rahat järkkäriin tai siihen ompelukoneeseen. Voi %¤#&*½§@.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit