Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: Hiukset 2

• Vastaa
Mulla on vihreät silmät, ja kuten yllä on minunkin kuontaloni vaihtanut väriä vihreästä punaiseen ja valkoisesta mustaan... ei ne silmät sieltä niin pomppaa esiin (paiti jos on jotkut tosi räikeet piilarit tmv.).

Mä haluaisin omaan päähäni kaikenvärisiä raitoja, mutta saattaapi olla etten tästä lähde sen ihmeemmin tätä kuontaloani blondaamaan... mulla on kanssa tukka vetänyt ihan jojoksi sen jälkeen eikä se olotila oo kohentunut kun leikkaamalla. Kuituraidat veti viimeksi vaan takkuun, en haikaile moisia enää päähäni enää uudelleen... hrr.

Impotenssin määritelmä: Maan vetovoima voittaa naisen vatovoiman.

• Vastaa
Itsekkäåän en kato silmieni väriä hiuksiani värjätessä...

Olin täällä, olen siellä huomenna

• Vastaa
No vihreät silmäthän korostuvat parhaiten punaisen kanssa, aika perinteinen ja sähäkkä yhdistelmä. Mutta enpä itsekään paljon huomioi silmien väriä ellei sitten jollakin ole aivan hirveän kirkkaan väriset silmät. Kerran näin yhdellä tytöllä kirkkaan siniset piilarit punaisen tukan kanssa. Tukka oli jonkin verran haalistunut, joten ne kirkkaan siniset silmät ja saman värinen paita saivat sen tukan näyttämään kummallisen oranssilta vaikka se ei sitä ollutkaan.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa

Lainaus: Layil

kaikki on kyllä sopinut silmien kanssa

hehe kiitos vinkistä.. joskus vain tulee ajatelleeksi että ehkä siinä voi olla jotain väliä mutta ei kai sitten

"Your saying, that im your brand of heroin?" "Yes, you are exactly my brand of heroin.."

• Vastaa

Lainaus: BronzeRain

No vihreät silmäthän korostuvat parhaiten punaisen kanssa, aika perinteinen ja sähäkkä yhdistelmä.

Jep, punainen ja vihreä on hyvä yhdistelmä. Itellä oli vuoden punainen tukka ja räikeän punaista rastaa aina päässä. Ihanat oli. <:

Mutta tokihan silmät saa korostumaan luomivärin kanssa. Punaisen tukan kans käytin aina punaista luomiväriä, nyt on kun tummanvihreä pää niin käytän paria eri vihreän sävyä.

Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.

• Muokkasi: Redness
  • Vastaa
Oisko pahan näkönen tummanvioletti kolmio-otsis yhdistettynä lapaluihin asti yltääviin mustiin ohuisiin rastoihin?
Ajattelin tuommoset mennä laitattaan.

Pretty damn.

• Vastaa
Ja nykyinen kuontalohan minulla on vehnän värinen. (että silleen)
Anteeksi kaksoispostaus.

Pretty damn.

• Vastaa

Lainaus: Redness

Oisko pahan näkönen tummanvioletti kolmio-otsis yhdistettynä lapaluihin asti yltääviin mustiin ohuisiin rastoihin?

Mulla oli joskus noin, mutta muutamassa rastassa oli violettia ja minusta se ainakin näytti ihan hyvältä :>

Pääsisinpä niin pitkälle, että voisi vielä kerran alkaa kokonaan alusta. (Jouko Tyyri)

• Vastaa

Lainaus: Redness

Anteeksi kaksoispostaus.

Vanhaa viestiä voi muokata, eikä tarvitse kirjoittaa uutta.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
...No tännekö sitten kirjotan? ..Kyllä.
Olisin taas kysynyt teidän viisaiden neuvoja, hiuksiin liittyen tällä kertaa.
Omat hiukset on niin hiton itsepäiset, ettei tahdo millään pysyä pidempään "pörrössä"/tuuheina/pöyhkeinä.. Miten asian haluaa ilmaista. ..Korkeintaan puolikkaan koulupäivän.
Olen laittanut muotvaahtoa, föönannut pää alaspäin, tupeerannut, laittanut lakkaa... Mutta ei! Mikään ei kestä pitkään. -.-'
...Mitä keinoja ja ihmeaineita te käytätte pitääksenne kuontalonne suurinpiirtein pystyssä ja pörrössä? ...Omat hiukset puolipitkät suurinpiirtein..
-Tack så mycket-
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (Astrella). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!