Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: Hiukset 2

• Vastaa
Miksi minulle aina, ihan aina käy näin?
Tänään piti olla kampaajalle aika värjäykseen ja mallinmuutokseen, mutta kuinka ollakaan, kampaajani soittikin ja sanoi olevansa kipeänä. Seuraavan kerran on aikoja hänellä vasta huhtikuussa -.-. Hupaisaa, kun piti perjantaiksi saada uusi tucca. Enkä ole edes kuiturastojakaan ehtinyt tilata, vaikka ne piti tilata jo eilen.

I'm not your chambermaid. You're not my lord.

• Vastaa
Hihihii, minä olen käynyt viimeksi kesäkuussa kampaajalla. Nyt olis sit ensi viikolla aika, pitää äkkiä keksiä mitä teen
Hmm, mustaa, mustaa vai mustaa?
  • Vastaa
Nyt mul on sit jotkut ruskeenblondinkultaset hiukset kun eilen poistin hiusvärin Ja ens viikon pe saan sitten keskiyönsinisen jos yks herra käy sellasen Morticiasta ostamassa

~

• Vastaa
Värjäsin hiukset sinimustiksi, mutta mustat niistä kyllä tuli

Fear is only in our minds but it's taking over all the time.

• Vastaa
Oma tukka on luonnostaan blondi ja värjäsin festareille ensin oranssiksi ja sitten punaiseksi. Värin piti lähteä muutamassa pesussa, mutta se kesti kyllä kuukausia ennen kuin kaikki värihippuset häipyi...
  • Vastaa
Pitäisi lyhentää otsista. Uskaltaisikohan tuon tehdä itse, kun pitäisi säästää rahaa. Onko kertoa kamalia kauhukertomuksia omatoimisestä otsiksen leikkelystä, että voisin muuttaa mieleni?

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
Kun mulla oli tasaotsis niin itse sitä aina napsin, kannattaa vaan ottaa käyttöön mahd. terävät sakset ja varovaisesti leikata. Eli ensin vähän ja kattoo miltä näyttää, ettei käy niin, että tulee liian lyhyt. Mulla on huononpia kokemuksia parturin leikkaamasta otsiksesta, monta kertaa oon saanu sitä tasailla kun on ollu ihan vino :/
  • Vastaa

Lainaus: BronzeRain

Pitäisi lyhentää otsista. Uskaltaisikohan tuon tehdä itse, kun pitäisi säästää rahaa. Onko kertoa kamalia kauhukertomuksia omatoimisestä otsiksen leikkelystä, että voisin muuttaa mieleni?

no minä kävin parturilla leikkuuttamassa otsatukan ja kotona en ollutkaan enää tyytyväinen. no menin ja leikkasin lisää hiuksia siihen ja tulos ei ihan ollut sitä mitä oli kuvitellut. ei se sinänsä vaikeaa ole kunhan tietää tasan millaisen tahtoo. mutta suosittelen että käy kampaajalla teettämässä ja tehdä sille selväksi millaisen tahtoo niin ei sitten kaduta.

when love turns hopelessness, hopelesness turns bitternes, bitterness turns hate and hate finally into sweet sweet vengeance... untill your blood is pouring down my face, I´ve had mine.

• Vastaa

Lainaus: BronzeRain

Minä leikkasin otsikseni itse ja pätkin sitä aina silloin tällöin sen muutaman millin

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Oon kasvattamassa omaa otsista pois.. hidasta touhua >.<

Päätin tässä lähiaikoina leikata itelleni undercutin o.o saa nähdä sit millane tulee

Älä ala pienemmilles *ittuilemaan!

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 6 goottiyhteisön jäsentä (BronzeRain, TaruinenAave, Jacob, Chrystalis, HepZusi, Severana). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!