Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: Hiukset 2

• Muokkasi: SirMarylee
  • Vastaa
Tänään pitäis tästä heittää siniselle letille hyvästit ja mustaa päälle. Tulin tulokseen: Mitä mustempi sitä kestävempi, sitä parempi, koska oon entistä laiskempi.

Muoks: pakko laittaa vielä mun ja äireen hilpee keskustelu:

Äiti: Mitä sä teet?!
Minä: Värjään hiuksiani
Äiti: Pikemminkin selkäkarvojas
Minä: *kääntyy selin peiliin* oho...

Only Dead is Real.

• Vastaa
Väri ei vieläkään päässä
  • Vastaa
Mukava lukea näitä Sarutorin yhden lauseen kertomuksia. krhm.

mähän hain postiin saapuneet tukkakuidut ja pyörittelin heti tarvittavan määrän mustaa ja oranssia. <: tiistaina kampaajalle, saa nähdä kuinka blondi tästä mun musta-vihreästä fledasta saadaan. sitten tulee kunnon halloweenimainen tukka!

Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.

• Vastaa
Argh! Otsatukka on silmillä, mutta ne osaa päättää käynkö lyhentelemässä sitä vai annanko kasvaa kokonaan pois... Toisaalta otsis on söpö, mutta kun sitä saa olla jatkuvasti lyhentämässä. Ja jos kasvatan sen pois, on välivaihe kamalan näköinen.... Apuva.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
no ei sitä nyt jaksanu alkaa mitää tarinaa aiheesta väsäämään. Vaan eilen tuossa huomas että on kivasti hiukset kasvanu q paljo tullu nyt piettyä ponnarilla nii sitä nii oo aatellu
  • Vastaa
Kuontalo saanu punaisen..real red värinsä...Jaap...aika pliisun näkönen...Kävin taas kauheat päännahkapolttojuhlat lävitte, kun halusin mustat vaalentaa ja vetää punasta päähän..Pari viikkoa ja taitaa olla taas mustat hiukset...Mustaan on hyvä palata..

Juuuh...

• Vastaa
Pitäisi värjätä taas violetiksi, varmaan ylihuomenna tai joskus, väri kun on jo ostettu. Hyvin on tosin väri säilynyt, kun ei aurinko porota koko ajan (lue=koskaan)
Juurikasvu on ainoa haitta puoli, eli sen kun saa piiloon, niin perfecto Tai no, sitten on täydellinen kun kasvaa vähintään 5 senttiä.

Would you take me away from me?

• Vastaa
sainpas laitettua pidennystä tähän säälittävään läjään päässäni. Nyt on alle laitettu synteettiset pidennykset : oman alta tulee ensin näkyviin oätkä mustaa ja sitten punaista. Tulos näyttää vaan sitlä, kuin olisin värjännyt omat hiukset latvoista kahdella eri värillä. Nyt nämä ulottuvat vyötäisille.
Tämä oman letin väri vaan kyrsii, kun se kampaaja ei nyt tajunnut mitä takroitan oikeasti valkoisilla hiuksilla, vaan yritti tehdä tuloksesta luonnollisen. Ja mä en halunnut luonnollista vaan v-a-l-k-o-i-s-e-n

"I'm not an artist, I'm a fucking work of art"

• Vastaa

Lainaus: MissAnnThrope

Tämä oman letin väri vaan kyrsii, kun se kampaaja ei nyt tajunnut mitä takroitan oikeasti valkoisilla hiuksilla, vaan yritti tehdä tuloksesta luonnollisen. Ja mä en halunnut luonnollista vaan v-a-l-k-o-i-s-e-n

nyt on oikeesti joku hiton trendi, että hiusvärien pitää olla _luonnollisia_. Jos ostaa jonkun kaupan värin, sanotaan nyt vaikka musta, niin siitä tulee "luonnollinen musta" --> ruskea. kivaa.

Mut tunnistaa kuitenkin valkoiseksi? semmoinen vähän hopeaan vivahtavakin on upean värinen.

Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.

• Vastaa
Tuolla kaapin perukoilla odottelee sininen hiusväri, enää pitäisi saada hiukset valkaistua. Ei näin tummiin uskalla tuota sinistä ajaa, noista satunnaisista vaaleista raidoista huolimatta...

Father, why are all the children weeping? They are merely crying, son O, are they merely crying, father? Yes, true weeping is yet to come

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.