Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: Hiukset 2

• Vastaa

Lainaus: Cata

semmoinen vähän hopeaan vivahtavakin on upean värinen.

oih... niin on semmosen miä vielä joku päivä tahdon. kun vaan olisi tarpeeksi varaa ensin värinpoistoihin (joita tarttee aika monta) ja sitten siihen väriin. eli saattaa mennä vähän aika... mutta pidetään unelmaa yllä.

when love turns hopelessness, hopelesness turns bitternes, bitterness turns hate and hate finally into sweet sweet vengeance... untill your blood is pouring down my face, I´ve had mine.

• Vastaa
Seuraavan kerran, kun tilille tupsahtaa rahaa, tuhlaan ne kaikki uusiin hiuksiin! Mietin tälläistä rastakomboa: Valkoista blendattuna fuksiaan sekä kirkasta violettia blendattuna pinkkiin. Tässä vain mietityttää, kun haluaisin ne nyt aidosti tuccaani kiinni, en vain irtolisäkkeitä, mutta mitenpä onnistuu teiltä ratsastavilta immeisiltä kypärän käyttö? Haisevatko rastat tallireissun jälkeen pahastikin hevoselle?

En jaksaisi alkaa itse niitä kiinnittelemään, mutta kukaan tutuistani ei osaa laittaa rastoja kiinni, ja kampaajat laittaisivat ne "rumasti" (hiustupsut jäävät roikkumaan letinpäistä).

I'm not your chambermaid. You're not my lord.

• Vastaa
Jospa minä suorat hiukset saisin..

HC-Wild Line

• Vastaa

Lainaus: Faith Black

Haisevatko rastat tallireissun jälkeen pahastikin hevoselle?

No ihan henk.koht. kokemusta ei ole rastoista, mutta kun tavallinenkin letti tuoksahtaa vienosti kypärähielle niin että suihkuun käy reitti suorin, niin veikkaan että rastoihin jää sama ratsastajan ominaishaju. Plus että saatat joutua ostamaan isomman kypärän.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Jep...tupee on musta taas

Juuuh...

• Vastaa
Piti leikata vähän hiuksia, kun näitä yritän kasvattaa, mutta ohhoh.. Lähtikin sellaiset 2,5-3 cm.
Nyt on taas ikuisuuden kasvatustyö edessä. Ja päähänkin pitäisi taas saada väri, kun tuo juurikasvu (blondi) näkyy taas kohta kaikkialle. äh.

I focus on the pain. The only thing that's real..

• Vastaa

Lainaus: BronzeRain

on välivaihe kamalan näköinen....

Onhan se kyllä, miulla oli viimevuonna otsatukka,oli se kyllä tuskaa.

When I’m beheaded at least I was wedded And when I am buried at least I was married I’ll hide my behavior with wine as my savior

• Vastaa
Leikkasin taas ohtatukan tuossa muutamia päiviä sitten (viikko sitten) Nyt oon niin täynnä sitä, että joudun joka päivä pesemään hiukseni, kun ne rasvottuu niin nopeesti ja ohtiksessa se näyttää hemmetin ällöltä! ARGH! Kasvaisi pois, edes sellaseen puolivaiheeseen, että sais sivujakauksen. Kiitos.

Aijoo ja vielä se, että jos joku keksii lääkkeen jolla ehkästä piilokaljun kasvamista niin kertokaa ja myykää sitä rohtoo mulle.. oon valmis ostaan. Nimimerkillä: kyllästynyt sheivaamaan kaljuaan.

Only Dead is Real.

• Vastaa
Nyt saapi olla tyytyväinen q väri on päässä jälleen tätä hyvää uutta violetti minkä olen huomannut pysyvän ainakin itselläni hyvin ja myyjäkin sanoi että muutamalla värjäys kerralla pitäs alkaa pysymään aika hyvin että ei pitäs pahemmin haalentua.
  • Vastaa
Kauhean kiva, kun sain nyt tämän uuden värin päähän. Tai no uuden ja uuden kun sama Red blacki taas kerran. Mutta harmittaa edelleen, kun näitä tuli lyhennettyä liikaa. Nyt on taas ikuisuuksien kasvatustyö vielä edesssä, jotta pääsee siihen vanhaan pituuteen ja saa siitä sitten jatkaa lisää kasvatusta.

I focus on the pain. The only thing that's real..

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (BlackBird, Kisse, Unholysacrament, JattaK). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!