Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Suosikkivaatteenne?

Kirjoittanut: Nightsong (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.02.2012 18:07
Vaikea luetella lempi vaatteita mutta luulen, että tällä hetkellä suosikkeihin lukeutuu merenneito mallinen samettihame ja ohut musta napillinen pitsipitkähihainen, joka sopii todella hyvin toppien ja muiden paitojen kanssa
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.02.2012 21:30
Tykkään erityisesti liiveistäni
Musta halterneck-liivini, ihan perus liituraitaliivi (usealla napilla), musta liivi kaksirivisellä napituksella, polveen asti yltävä pitkä musta liivini..

Lip Servicen Candy lolita-paita. Röyhelökaulus on erityisen ihana ja tykkään yhdistellä paidan kanssa sellaisia pitkähihaisia paitojani joissa on hihoissa pitsiä tai röyhelöä.

Omistan yhden Bodylinen valkoisen paidan, joka on hyvin elegantti ja hillitysti koristeltu (ei liikaa pitsiä). Hihoista tykkään etenkin kun ne ovat sellaiset pussittavat. Röyhelöpaidat ovat erityisesti mieleeni.

Mutta jos yksi vain pitäisi valita niin se olisi nyt tuo Lip servicen paita.
Kirjoittanut: Gorgane (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.02.2012 23:25
Queen Of Darknessin liituraitahousut kokoa L aikalailla pillileikkauksella.

Näiden tarina on sellainen, että tammikuussa olen lähdössä Loimaalta opiskelupaikkakunnalta Helsinkiin ja sieltä risteilylle Tukholmaan. Päivää ennen lähtöä tajuan, että mulla on tasan yhdet housut reissuun ja ne ovat jalassa olevat varsin lötköt ja epäedustavat vetoketjuilla katkaistavat lökät. Ja tämähän nyt ei käynyt jo siksi, että minun tuurillani joku kaataa laivalla heti kaljat syliin ja sitten ollaan joko märissä housuissa tai ilman. Toisekseen ei ollut oikein mukava olo mokomissa. Loimaalta ei tietenkään löytynyt mitään sopivaa ja vaikka omistan ties miten monta autoa, niin ehjänä ei ollut yhtä ainutta, että olisi voinut esim. Forssan tai Huittisten metropoleihin shoppaamaan, saati Turkuun. Ja siis kun ei ollut edes likaisia vaatteita, mitä pestä, kun olin unohtanut Poriin kaikki. Sitten tuli tietenkin vielä vetäistyä nuppi turvoksiin lähtöä edeltävänä iltana ja myöhästyin siitä junasta, jolla piti Helsinkiin mennä. Kohta olikin tilanne se, että seison kaverin kanssa Helsingin rautatieasemalla, krapulassa ja ilman niitä housuja. Ja aikaa ei ole turhan paljon.

Noh, siitä sitten Morticiaan, kun mitään muutakaan ei siihen hätään keksinyt, eikä mitään Helsingistä muistanut. Ja tuuri kävi. Sellaiset kunnon kasarityyliset sekoiluhousut, mitä olen aina halunnut, mutta joita tehdään vain alipainoisille glamrokkareille. Ja mitä helvettiä, näähän sopii mun päällekin vielä, vaikka kroppa on niin tavallinen suomalaisen miehen seksiä tihkuva tomumaja, kuin olla ja voi. Tässä kohtaa kaveri tietysti kohottaa tunnelmaa toteamalla, että "Dude, noi taitaa olla naisten housut?" Sanoin, että sovitaan näiden olevan unisex, nyt on kiire. Rahat tiskiin ja terminaaliin. Hintakin oli kohtuullinen, jotain 50 euroa.

Nyt on näiden kanssa tullut herätettyä junttiloissa ja laivalla paheennusta jo muutamaan otteeseen ja hauskaa on ollut. Yllättävän lämpimätkin vielä. Ja antavat syyn olla lihomatta yhtään enempää. Pitäisi vaan melkein jostain ostaa toiset varalle.
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.04.2012 08:29
Tosi vaikea valinta, koska suosikkini vaihtelevat koko ajan, mutta tämän hetken suosikkini on viime torstaina ostamani Lip Servicen liituraitainen liivi Morticiasta. Se passaa joka lähtöön ja on samalla niin erikoinen, mutta silti antaa sellaisen virallisen kuvan mielestäni.

Lempi hameeni on varmaan tällä hetkellä Lipparia jälleen kerran. Malliston nimeä en muista, mutta se on ehkä enemmänkin sellainen "vyö" kuin hame, koska helma osa ei mene edes pepun yli :'D Eli alla on pakko olla toinen hame tai sitten kaposet housut. Väriltään tuo kaunokainen on gun metallin värinen ja rakastan siinä olevia härpäkkeitä

Housut. Hmm. Vaikea. Varmaankin punaiset maastohousuni, joita käytän tosi paljon arki vaatteena, kun en jaksa "laittautua". Ovat päällä todella mukavat ja kestävät. Leather Heavenista ostettu aikoinaan.

Lempi kengät puolestaan ovat Demoniaa. En taaskaan muista mikä niiden nimi on, mutta ovat nilkkurit korkealla ja melko paksulla korolla. Aivan ihanat. Ovat todella mukavat jalassa ja hyvät kävellä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit