Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mikä goottityylissä on niin pahaa...?

Kirjoittanut: Diafonia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Diafonia
  • Lähetetty: 06.07.2008 16:27
Mun lauttasaarelainen perusporvari perheeni (pikkusiskoa lukuunottamatta) ei kato hyvällä pukeutumistani, vaikkei mua edes gootiksi voi sanoa. Heille jopayksittäiset pvc-, nahka- ja verkkoasusteet on liikaa, siis liian huor*htavia.
En mä vieraden ihmisten paheksunnasta yms. välitä, mutta oman perheen esittämä arvostelu kieltämättä satuttaa. Ainakin vähän. Sisko poikaystävineen uhkasi antaa mulle selkään, jos musta tulee gootti(?!). Haha. On niilläkin pelot.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.07.2008 18:22
Ohhoh. No mä en pahemmin ole kertonut että mulla on kaikkia verkkosukkia ja muita. Jos minulta kysytään mikä on noiden katunaisten tyylistä niin lyhyt hame, jonka alta persus paistaa ja paita tai toppi, joka peittää juuri ja juuri rinnat. Itse kun suosin hyvin peittävää vaatetusta ja verkkosukat ovat vain omaksi kivaksi ja peittämään hameen alta joskus näkyviä jalkoja.
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.07.2008 15:24
onko verkkopaidan käyttäminen muka homoa? oli yks päivä vesti päällä ja verkkopaita alla ni johan hoppareilta lentää homottelua ku olis just oppinu uuden sanan :/ stn hirtän ja pommitan
Kirjoittanut: Diafonia (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.07.2008 20:45
Verkkopaidan? Haha. Mä en ottais sitä niin vakavasti, jos kommentti tosiaan tullut hoppareilta. Ne nyt viimesinä on ketään pukeutumisessa neuvomaan..
  • Lähetetty: 08.07.2008 14:38
Vithuttaa tuo ihmisten leimaaminen teiniks ja prinsessaleikiks, ittensä hakemiseks yms. Eiköhän tässä iässä kuitenkin ihmiset jo suurinpiirtein tiedä mitä ne haluaa. Vielä jos lisätää siihe, että löysi tän jutun jo 6 vuotta sit.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 26.07.2008 00:23
Pari mielestäni kiehtovaa uutista nykyajan tapahtumista löytyvät Gootti.netin julkaisemista uutisista Emot ja gootit pannaan Venäjällä ja Kristityt vaanivat -- goottibändit pakoon Puolasta. Näiden juttujen mukaan nyt ei ole hyvä hetki olla gootti Puolassa tai Venäjällä, kun ensin mainitussa heitä kiusaavat uskovaiset ja jälkimmäisessä taas viranomaiset. Suomessa toisaalta goottipiirit oikein kukoistavat, kun meillä on kaikenmaailman prinsessakilpailuja ja orgioita Linnanmäellä.
  • Lähetetty: 26.07.2008 13:14
Voi ei.. Tuon se median vääristely saa aikaan.. :S
Kirjoittanut: eyrie (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.07.2008 21:29

Lainaus: kuopassa

Pari mielestäni kiehtovaa uutista nykyajan tapahtumista löytyvät Gootti.netin julkaisemista uutisista Emot ja gootit pannaan Venäjällä ja Kristityt vaanivat -- goottibändit pakoon Puolasta. Näiden juttujen mukaan nyt ei ole hyvä hetki olla gootti Puolassa tai Venäjällä, kun ensin mainitussa heitä kiusaavat uskovaiset ja jälkimmäisessä taas viranomaiset. Suomessa toisaalta goottipiirit oikein kukoistavat, kun meillä on kaikenmaailman prinsessakilpailuja ja orgioita Linnanmäellä.

Toi on muuten hassua, miten monesti tuudittuu (varsinkin täällä koto Suomessa) siihen ajatukseen, että tänäpäivänä kaikilla on oikeus ilmaista itseään omalla tavallaan ja tulla ainakin jossain määrin hyväksytyksi (juuri nämä kuuttirinsessat ja muut). Mutta sitten just tälläset jutut aika elävästi täräyttää hölmömmänkin pääkalloon ettei vieläkään se ole totta. Ja kun ajattelee Venäjää ja Puolaa, niin ovat molemmat kuitenkin todella lähellä Suomea. Ei voi edes ajatella että "no tollasta tapahtuu jossain tosi kaukana". Masentavaa :(.
Kirjoittanut: nigrae ex ruris meus (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.07.2008 21:49

Lainaus: eyrie

Toi on muuten hassua, miten monesti tuudittuu (varsinkin täällä koto Suomessa) siihen ajatukseen, että tänäpäivänä kaikilla on oikeus ilmaista itseään omalla tavallaan ja tulla ainakin jossain määrin hyväksytyksi (juuri nämä kuuttirinsessat ja muut). Mutta sitten just tälläset jutut aika elävästi täräyttää hölmömmänkin pääkalloon ettei vieläkään se ole totta. Ja kun ajattelee Venäjää ja Puolaa, niin ovat molemmat kuitenkin todella lähellä Suomea. Ei voi edes ajatella että "no tollasta tapahtuu jossain tosi kaukana". Masentavaa .

On se saatana ettei saa mielipidettään sanoa neekereistä ilman että laitetaan sakkoja tai pahimmassa tapauksessa linnaan.
Eli ei Suomessa saa olla rauhassa viranomaisilta, ihan kuin DDR:ssä asuisi, semmoista kyttäämistä.
Jos jotain hakaristipaitaa pitää niin on varma että huonosti käy jos kyttä näkee.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.07.2008 21:57
Voi kuule ihminen pieni, et ole varmaankaan paljoa maailmaa nähnyt. Eivät ne poliisit oikeasti puutu tuollaisiin kersoihin, jotka nyt yrittävät olla muka niin kamalan kapinallisia. Lähinnä kaikki vain nauravat.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit