Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kauneus(?)leikkaukset

Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.05.2009 22:47

Lainaus: DeadlyNightshade

Arvaa vituttaako käyttää vyötärökorsettia, kun ovat vielä tyrkyllä aika nätisti? Huh, jos sattuu jonkun avonaisemman paidan laittamaan..

Höpöhöpö, hyvältä sä ja sun tissis näytätte vyötärökorsetin kanssa.

Lainaus: Mystral

Itse olen menossa luultavasti jossain vaiheessa elämääni kauneusleikkaukseen. Teen sen kyllä osaksi myös terveydellisistä ja sosiaalisista syistä

En yleisimmin kannata rintaleikkauksia, en näitä otanpa-silikonit-koska-näytän-paremmalta, vaan juuri tuon takia. Oli sitten isompaan tai pienempään suuntaan, ja varsinkin Mystralin tapauksessa kun todella leikkauksen perusteina on juurikin terveydelliset syyt, niin kyllä multa heruu täydet tuet.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.05.2009 23:17

Lainaus: Chuuko

Höpöhöpö, hyvältä sä ja sun tissis näytätte vyötärökorsetin kanssa.

Minä ja kaksoset. :-------D
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 14.05.2009 10:16

otanpa-silikonit-koska-näytän-paremmalta

Entäpä jos kyseessä on symmetrinen korjausleikkaus johon kuuluu nostatus ja silikoni-implantti? Onhan sekin turhamainen leikkaus, vähän kuin kyömynenän korjauttaminen, mutta ei sinänsä kasvata kuppikokoa.
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.05.2009 11:11

Lainaus: Heetteri

Entäpä jos kyseessä on symmetrinen korjausleikkaus johon kuuluu nostatus ja silikoni-implantti?

Riippuen kyseisen operaation suuruudesta ja tarkoitusperistä.
Jos ero on kovinkin suuri ja haittaa jokapäiväistä elämää, luo sosiaalisia paineita jne, kyllä mä sillon sen ymmärrän eikä siinä mun mielestä ole mitään vikaa. Tähänhän voidaan lukea myös rintasyövästä kärsineet, joilta toinen tai molemmat rinnat on poistettu terveyssyistä.
Mutta jos kokoero/symmetria on kovin mitätön eikä siitä koidu järjettömiä haittoja, on mun mielestä leikkaus silloin kohin järjetön.
Nekin ajat voisi säästää niille joilla "oikeasti" olisi tarve sen kirurgin veitsen alle.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.05.2009 11:18

Nekin ajat voisi säästää niille joilla "oikeasti" olisi tarve sen kirurgin veitsen alle.

Ei julkiselle sektorille edes pääse tekemään nk. järjettömiä leikkauksia. Yksityisellä sektorilla leikkauksiin ei kauhea tunku ole, minäkin sain ajan viikon päähän. Ihmettelen vaan, miksi pitäisi olla joku "oikea" tarve tai joku (muiden naisten?) moraalin mukainen tarkoitusperä? Eikö sen oikean tarpeen määrittele jokainen itse, varsinkin jos maksaa koko roskan omasta pussistaan eikä julkisista varoista? Jos joku menee leikkauttamaan itseään kohottaakseen itsetuntoaan, niin siitä vaan. Täysi-ikäiset ihmiset voi itse ratkaista omat tarpeensa tässä asiassa. Minunkaan leikkaukseni ei lääketieteellisesti ottaen ollut välttämätön, mutta minulle se oli. Näytän paremmalta.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 14.05.2009 11:20

Mutta jos kokoero/symmetria on kovin mitätön

Nyt puhutaan paljaalla silmällä näkyvästä symmetriaerosta, jokaisella naisellahan on vähän eri kokoiset tissit. Toisaalta mun mielestä on ihan älytöntä mennä sanelemaan kellä on oikeus tehdä jotain kropalleen - etenkin alakulttuurissa jossa lävistykset ja tatskat ovat normi. Kas kun ei saman tien aleta sanomaan normaalipainoisille että "älkää tulko tänne kuntosalille, me läskit tarvitaan näitä aikoja ja laitteita enemmän".

Lainaus: Natassja

Eikö sen oikean tarpeen määrittele jokainen itse, varsinkin jos maksaa koko roskan omasta pussistaan eikä julkisista varoista?

Aamen, sisko.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.05.2009 15:15

Lainaus: DeadlyNightshade

Arvaa vituttaako käyttää vyötärökorsettia, kun ovat vielä tyrkyllä aika nätisti? Huh, jos sattuu jonkun avonaisemman paidan laittamaan..

Tuttu juttu. Onneksi olen löytänyt monta paria harvinaisen hyviä liivejä, joilla saa varustusta kursittua kasaan. Toisaalta, tällaiset tytöt ovat usein eräässä paikallisessa baarissa hyödyksi, siellä omistaja antaa mukavia alennuksia tissikertoimen perusteella.

Lainaus: Heetteri

Kas kun ei saman tien aleta sanomaan normaalipainoisille että "älkää tulko tänne kuntosalille, me läskit tarvitaan näitä aikoja ja laitteita enemmän".

Itseasiassa, tiedän erään jolle on sanottu noin. :'D Hän ei kyllä jostain ihmeen syystä ottanut sanojaa vakavissaan.
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.05.2009 19:43
Minä en kykene käsittämään ns. turhamaisia kauneusleikkauksia. Onko marginaalisesti paremmalta näyttäminen niin tärkeä asia? Mielestäni vahva itsetunto rakentuu pääosin jonkin muun kuin ulkonäön päälle. "Pikkuvikojen" korjaaminen oman itsetunnon kohottamiseksi kuulostaa lähinnä tekohengitykseltä.

Selkeät terveydelliset syyt ja jonkin ulkonäköseikan aiheuttama vaikea sosiaalinen haitta ovat sitten ihan eri asia.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.02.2010 13:48
Hitto olen jo pitkään harkinnut nenäleikkausta, mutta päädyn aina siihen, että se on liian kivuliasta ja kallista, eikä välttämättä muuta asiaa mitenkään : / Silti vihaan nenääni...
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.02.2010 16:18
Menisin heti kauneusleikkauksiin jos olisi varaa tai joku maksaisi. Ulkonäkökompleksini rajoittavat normaalia elämääni. En sano että leikkaukset tekisivät minusta heti onnellista, mutta se auttaisi asiaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit