Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

meikeistä.

Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.10.2008 16:40

Lainaus: GothM

Kuinka kaun eyelineri noin about kestää? Siis jos pistän sitä nyt niin kestääkö tyyliin iltaan asti?

riippuu ihan siitä miten herkät simät siulla on ja miten paljon silmät vuotaa. miulla on herkät silmät eikä meinaa kajaali kestää aina iltaan asti. mutta jos miä en haukottele(haikotellessa miun silmöt vuotaa), silmät ei ärsyynny tai muutenkaan joudu koville niin kyllä kestää.
Kirjoittanut: Nemi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.10.2008 21:37
Käytän puuterin ja meikkivoiteen 01.stä vaikka 00. olis kivempi.
Ajattelin myös hankkia morticiasta valkoista meikkivoidetta, mutta kun on niin hitsin kallistakin!
Ja muita kauppoja missä myytäis paremmalla hinnalla, en tiedä. Paitsi verkkokaupat, joista en voi ostaa koska ei ole sitä pankkikorttiakaan perk..
Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.10.2008 04:32
Unelmoin MAC:in tuotteista..
Tai edes Makeup Storesta...Tai Joe Blascosta.

Mutta varaa on korkeintaan Lorealiin, Lumeneen, Niveaan jne.
Mulla on jotain Covergirlin tuotteita 90-luvulta, ja ne toimii ihan hyvin edelleen, mutta täysin vääriä sävyjä, että käyttöön ne eivät pääse. Aivan kuten Oriflameakin, mutta ne on jo melko aikansa eläneitä, en vaan raaski heittää poies..
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.10.2008 07:09

Lainaus: Mystification

ne on jo melko aikansa eläneitä, en vaan raaski heittää poies..

Minulla oli ennen sama juttu, säästin kaikenmaailman kuivuneet, melkein-käyttökunnossa olevat meikit, mutta onneksi olen jo oppinut siitä varastointitavasta pois. Nykyään kaikki kaksi kuukautta vanhemmat ripsarit, puoliksi käytetyt luomivärit ynnä muut lentävät surutta roskiin!
Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.10.2008 19:14
Hei, mulla on n. 5 v. vanhoja ripsivärejä!
Vähän vettä sekaan ja...
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.10.2008 19:43

Hei, mulla on n. 5 v. vanhoja ripsivärejä!
Vähän vettä sekaan ja...

Apua! Toi kuulosti jo pelottavalta :P
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.10.2008 19:52

Vähän vettä sekaan ja...

...sitten silmälääkärille?

Löysin viimeinkin halvan silmämeikinpoistajan, jota jopa kehtaa suositella. Kyseessä on Cils Demasque -niminen sanahirviö, joka vie meikin mukanaan vallan moitteetta ja -mikä tärkeintä- hankaamatta.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.10.2008 19:54

Lainaus: Piiskansiima

Löysin viimeinkin halvan silmämeikinpoistajan, jota jopa kehtaa suositella. Kyseessä on Cils Demasque -niminen sanahirviö, joka vie meikin mukanaan vallan moitteetta ja -mikä tärkeintä- hankaamatta

Tota vois sitten kokeilla jos se kerta on hyvää... Itselläni on meinaa just loppumaisillaan silmämeikinpoistoaine.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.10.2008 20:48
Minä käytän manic panicin meikkejä, ovat suhtkoht hyviä ja laadukkaita
Tilaan niitä ulkomailta kun siellä maksavat luomivärit tyyliin 3 euroa ja kynsilakat yms.. 2.50 euroa Todella paljon halvempaa verrattuna esim. mortician hintoihin.
Puuterina suosin ihan lumenen perus puuteria
Kirjoittanut: Rowena (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.10.2008 19:54
Täytyy tulla mainostamaan, että itse olen löytänyt ihan hyvän liittolaisen näistä Lumenen Natural code -meikeistä. Ainakin meikkivoiteeseen ja puuteriin olen ollut vallan tyytyväinen. Sävykin tuntuu oikealta, numero 10 joka on olettaakseni vaalein (ainakaan muuta en ole löytänyt), ja harvoin ennen on osunut silmään mistään perusmeikeistä sävyä, joka olisi tarpeeksi vaalea. Joten voinen suositella, kun hintakaan ei varsinaisesti kauhistuta.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit