Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Päivänvarjot.

Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.06.2008 22:50
Itselläni se päivän varjo on Backstreetistä, ostin sen joskus helmikuussa...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.06.2008 23:25
Olen ostanut oman, mustapitsisen päivänvarjoni Punanaamiosta ja hintaa sillä taisi olla hurjat 13€. Sitä saa myös valkoisena ja hyvin on kestänyt Koko on samaa luokkaa kuin normaaleilla sateenvarjoillakin, eli ei ole mikään turha pikkurimpula eikä yli suuri taivaanpimentäjäkään.

Nätti se on kyllä ihan kaikessa yksinkertaisuudessaankin, itse ainakin pidän kovasti

Silti se lähinnä nojailee seinään huoneeni nurkassa, sillä minulla ei juurikaan ole vapaa-aikaa, jona pukeutua ja lähteä ulos. En muutenkaan enää pukeudu useinkaan herraintyyliin, varsinkaan kuumalla. Mutta kait sitä voisi lähteä sen kanssa esim. mahdolliselle Gootti.netin puistopiknikille (idea siinäkin ).
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 03.06.2008 00:12

Lainaus: Iiriva

mustapitsisen päivänvarjoni Punanaamiosta ja hintaa sillä taisi olla hurjat 13€.

Joo siel niitä roikkui katosta kun viimes kävin, ja kivalta se varjos näyttää ainakin siinä wanhojenpäivä-kuvassas, Backkaris ne näytti aika lailla samanlaisilta, oisko maksaneet vähän enemmän, 19 e muistaakseni. Pitää hakee täl viikolla.

Lainaus: Iiriva

kait sitä voisi lähteä sen kanssa esim. mahdolliselle Gootti.netin puistopiknikille (idea siinäkin ).

Joo niitä piknikkejä pidetään ilmanmuuta. Vois pitää taas samantyyppisen piknikin ku Suokis viime kesänä pari kertaa et vähän "herraskaisemmat" kuteet päälle ja kaikki ottais päivänvarjon mukaan
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.06.2008 10:57

Lainaus: Elegia

Itseltäni löytyy pieni musta päivänvarjo, sen reunassa ja .... keskiosassa(?) menee valkoista pitsiä, varjossa on myös valkoisia rusetteja.

varjoni, joka meni heti rikki oli samanlainen.. Toivottavasti omasi kestää paremmin ja mun kohdallani oli vaan joku harvinainen valmistusvirhe.
Kirjoittanut: BlackLotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.06.2008 19:58
Jos olisi sweet olita -asu, hankkisin siihen mukaan päivänvarjon. Mutta ehkäpä violettiin vivahtavaa pitsistä viitsisi enemmän kantaa mukana, kun tuo lolitapuoli on jäänyt vähän vajaaksi.
Sitten kun olisi ylimääräistä rahaa tuhlattavaksi niin voisin jonkunlaisen varjon hankkia
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.06.2008 20:35
Päivänvarjot ovat yksi niistä asioista, joita haluaisi kovasti ostaa mutta joka jää sitten aina kuitenkin sinne ostoslistan haaveeksi kun rahaa ei ole koskaan tarpeeksi. Haluaisin ainakin tuollaisen battenberg-pitsisen varjon mikä oli tuolla jossain linkissä aiemmin sekä kiina/japanityylisen paperisen varjon. Myös sellaiset minivarjot ovat hupaisia, tosin niistä ei ehkä ole kummempaa hyötyä siinä alkuperäisessä tarkoituksessa eli varjostamisessa...
Kirjoittanut: Freya (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.06.2008 11:09
Minulla on yksi musta varjo ja se on kai sinisterin (tai näin olen käsittänyt, en ole sata varma). Sain sen englanninreissulla ja se on ihan jees
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.06.2008 13:40
En ole oikein koskaan käsittänyt tuota ihastusta varjoihin, joten ei ole, en käytä, enkä osta.
Pakko tosin on myöntää, ettei ne rumia ole ja joskus olen nähnyt asusteen ja käytttäjän, jolle se sopi ihan hienosti. Mutta se ei ole vaan oma juttuni.
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.06.2008 13:48
Eipä löydy päivänvarjoa minulta. On jäänyt monta kertaa ostamatta, kun ei ole löytynyt sopivaa. Haluaisin sellaisen mustan pitsisen päivävarjon...
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.06.2008 16:32
Vähän samantapainen tilanne kuin Funeral Soulilla: nättejä ovat ja sopivat joillekin älyttömän hyvin, mutta omaan tyyliin eivät istu. Näyttäisin lähinnä friikiltä (friikimältä kuin yleensä) pitsinen varjo mukanani.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit