Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ongelmia nettikauppojen kanssa ?

Kirjoittanut: Mika-Mariel (Nimetön)
  • • Muokkasi: Mika-Mariel
  • Lähetetty: 08.07.2008 22:37
Olen jostain syystä hieman epävarma nettikauppojen suhteen. En tiedä, jotenkin huolestuttaa aina, että saako rahoilleen vastinetta jne. Mitä jos se liike onkin joku huijari, joka vie vain rahat...? Tai muuta tollasta vainoharhaista tulee aina mietittyä...
Kysynkin, onko kellään täällä ilmennyt mitään ongelmia netin kautta esim. vaatteita ostettaessa ?
Jos on, niin minkälaista probleemaa? Mikä liike?

Lukotetaan, jos samasta aiheesta löytyy jo viestiketju. Sori, en etsinyt kovinkaan perusteellisesti.
Kirjoittanut: DarkCometh (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.07.2008 23:31
Mulla on joko käynyt hirveen hyvä tuuri, tai sitten vaan oon löytäny luotettavia kauppoja! Vuosikausia oon ostanu lähes kaikkea netistä, vaatteita jne. eikä koskaan ole ollut ongelmaa, aina on tullut nopeesti ja semmosena ku pitäski Koitettu myöskin eri euroopan maista tilaamista, ja ameriikastakin asti eikä silti tullu mitään hämminkiä
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.07.2008 08:41
Mä ainakin kerron, että tuo nettikauppa nimellä Gotes.net on sellainen, josta vain harva on saanut mitä on halunnut ja ajoissa, eli älkää tukeko sitä. Ylensä nettikauppojen listauksessa on kauppaa kommentoitu, jos siitä on tullut jotenkin pahaa sanottavaa, sieltä voip tarkistaa.
Kirjoittanut: Mika-Mariel (Nimetön)
  • • Muokkasi: Mika-Mariel
  • Lähetetty: 12.07.2008 22:41
Onko kukaan tilannut mitään Underworld.fi -sivustolta?
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.07.2008 01:18
Vaateostoksissa ei ole kyllä tullut muistaakseni vastaan mitään kummempaa. Lip Service taisi olla ainut, ostoskorisysteemi ei suostunut hyväksymään ostostani kuin vasta useamman päivän ja monen yrityksen jälkeen, ja Lippyn tunnetusti surkean kokopolitiikan ansiosta tilasin hintsusti liian ison hameen. Sen sijaan meikkiostosten kanssa on kyllä tullut vähän suurempia ylläreitä, eli värit ovat olleet kuvassa jotain ihan muuta kuin luonnossa, ja koostumukset todella outoja. Onneksi firmoilta saa hommattua noita näytekokoja niin ei tule kovin suurta hukkaostostelua.

Itse pidän nyrkkisääntönä sitä, että jos jostain puodista on runsaasti huonoa palautetta nettikeskusteluissa, en lähde yrittämään onneani. Muita ainakin tähän asti toimineita kriteerejä on ollut sivujen ulkoasu, kieliasu sekä taustatietojen ja faq:n löydettävyys ja kattavuus nettisivuilla.

Laitan tähän lopuksi vielä puodit, joiden kanssa olen asioinut täysin ongelmitta: Pin up girl clothing, Dollhaus Clothing, La Magia lingerie (vaatteet), Howcool.com (kengät), Lily Lolo, Lookfantastic (meikit), Dreamtime Creations (swarovski-strassit)
Kirjoittanut: Swanheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.07.2008 14:05
No jos liikkeellä on y-tunnus, niin ainakin se on olemassaoleva Itse en ole mihinkään huijariliikkeeseen tömänny, paitsi se blackvampire joka on kuollu ja kuopattu. Eiköhän se sana äkkiä fooruimeilla kiiri, jos joku liike alkaa huijaamaan tsm. Sen ymmärrän, että jos toimitusajoissa voi kestää, koska liikkeillä/firmoilla ei aina ole kaikkia varastossa sen vuoksi että se sitoo tosi paljon pääomaa. Ja jos joku koko uupuu niin yleensä sitä pyriään odottamaan sen verran, että tilataan kerralla lisää.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.07.2008 14:09
Kyllä mielestäni yritys voi pistää toimitusajat näkyville selkeästi, koska varmasti suurin osa ostajista ajattelee, että tuote on saatavilla hetinyt ja pettyy jos asia onkin toisin. Hyvä esimerkki on Howcool, jolla ei todellakaan ole kaikkea sivuilla esiteltyä jossain varastossa x josta tavaran voisi lähettää heti. He ovatkin fiksusti laittaneet sivuilleen, mitkä tuotteet on saatavilla välittömästi ja minkä saamiseen kestää max. 8 viikkoa, joten jokainen lukutaidon omaava ostaja on sataprsenttisen varmasti selvillä siitä milloin tuotetta voi odottaa saapuvaksi.
Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.07.2008 17:18
Olin jo lähes tilaamassa housuja Cybershopista.
Ne oli tosin nettikaupasta loppu, mutta yhden henkilökunnan jäsenen mukaan niitä saattaisi olla vielä Kampissa.
Marssin Turun liikkeeseen ja pyysin jotain ihan uutta myyjää soittamaan sinne ja pyysin, josko sieltä voisi kuljettaa ne housut Turun liikkeeseen.
Nainen oli kovin nyrpeä ja ilmoitti heti aluksi, että tuskin siellä niitä housuja on.
Puhelimessakin hän kysyi: "Niin, EIHÄN niitä housuja ole siellä?" Otti hieman päähän ja hän kuitenkin lopuksi älysi toivoa, että löytäisin itselleni housut.
Noh, onneksi löysin aivan ihanat housut Pirjon Bazaarista.
Sitten pari päivää myöhemmin tuli sähkäri, että on vielä yhdet S-koon housut Turun liikkeessä. Enpä niitä enää tarvinnut.
Vika oli varmaan tässä uudessa myyjässä ja tämän epäystävällisessä asenteessa, tai sitten viestintä Cybershoppien välillä ei pelannut kunnolla.
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.07.2008 16:41
Mulla on sellainen ongelma että KMFDM-storesta on turva-varmenteet vanhentuneet... Mikä olisi turvallinen tapa tilata? ajattelin piakkoin formatoida koneeni (eli kaikki mahdolliset spywaretkin katoaa muutenkin) eli eikös silloin olisi turvallista tilata vaikka turva-varmenteet olisivat vanhentuneet... Lähettivät muuten että voin sähköpostienkin kautta tilata... Mutta haluan kaupan kautta ettei tule mitään mokia/sekaannuksia. (en kyllä osaa odottaa että saisin täältä vastauksen, mutta olkoon).
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.07.2008 19:22
Itsellä ei oo juurikaan nettikauppojen kanssa ollut ongelmaa. On muutama, mistä nyt ei oo niin kiva tilailla (asiakaspalvelu *********, ei vastaile kunnolla kysymyksiin, tavarat tulee ok), mutta eipä ole mitään kauheita hämminkejä sattunut. Tosin harrastan vaan näitä suomen putiikkeja.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit