Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ongelmia nettikauppojen kanssa ?

Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.03.2009 15:05

Lainaus: Gottero

Laitoin tilauksen Xtra-x:lle sunnuntaina

Oho. En itse kyllä ole osannut päättää tilaanko vai en. Löysin viime viikolla heidän sivuiltaan maailman ihanimman paidan, mutta olen lähiaikoina lukenut liikkeestä pelkkää kakkapalautetta...
Kirjoittanut: warheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.03.2009 15:39
Mortiasta kesti lähemmän 2KK kun tuli paita, eikä maileihin oikein vastailtu kun koitin kysellä...
Kirjoittanut: tapsuli (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.03.2009 16:56

Lainaus: Gottero

Laitoin tilauksen Xtra-x:lle sunnuntaina, katsotaan kauanko menee ennen kuin tavarat ovat täällä.

Itse laitoin tilauksen 19.02.2009 .Tosin tilasin semmosta missä saattaa mennä 12 viikkoo.
Eiköhän ne sieltä joskus tule.Pakko tulla tai no jääkööt sanomatta.
Kirjoittanut: BlackBird (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.03.2009 10:04
Morticiasta tilasin 6 viikkoa sitten tavaraa. Ei näy vielä. Kyselin monta kertaa s-postilla, että mikä maksaa. Sitten kun suvaitsivat vastata, niin sanoivat odottelevansa jenkeistä tavaraa. Näin kauan muka? Joo kyllä loppu tuosta nettipuljusta ostelut:/
Kirjoittanut: Pumpkin (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.03.2009 17:05
Sama. Tilasin Morticiasta vyötärökorsetin viikkoja sitten mutta ei ole näkynyt. En edes vaivaudu lähettämään mailia kun kerran joka paikassa sanotaan että eivät vastaa.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.03.2009 17:52

Lainaus: Pumpkin

Sama. Tilasin Morticiasta vyötärökorsetin viikkoja sitten mutta ei ole näkynyt. En edes vaivaudu lähettämään mailia kun kerran joka paikassa sanotaan että eivät vastaa.

Niillä on ollut aina vähän tuollaista tuo palvelu :S Ite en oo nyt moneen vuoteen kys. lafkalta mitään ostanut.
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.03.2009 21:34
Mä koitin kans jotain kysyä niiltä sähköpostilla, vastauksesi sain; en tiedä kysy myyjältä. Ilman isoja kirjaimia, keneltä myyjältä ja mistä numerosta, keneltä viesti oli tullut yms. Kerran olen eerikinkadulta joskus ostanut parisen vuotta sitten tavaraa, ja se oli kyllä vika kerta. Kampin liikkeessä kävin ja tuli lähinnä ahdistava olo kun myyjä kyttäs kun haukka vieressä ja about pyöri ympärillä - eikä edes vaivautunut kysymään että tarviinko apua - kyttäsi vaan että pöllinkö jotain.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.03.2009 21:46

Lainaus: blood

Kampin liikkeessä kävin ja tuli lähinnä ahdistava olo kun myyjä kyttäs kun haukka vieressä ja about pyöri ympärillä - eikä edes vaivautunut kysymään että tarviinko apua - kyttäsi vaan että pöllinkö jotain.

kumma juttu, mä saan mortician liikkeissä aina kivaa palvelua myyjä on ettiny mulle varastosta sopivaa kokoja olevia vaatteita kun niitä ei ole löytynyt hyllystä, myyny mulle ihanan pakkopaidan puoleen hintaan ja tulee aina kysymään että tarviiko apua tai jotain tietenki joskus se vähäsen ahdistaa ku mul on pieni sosiaalisten tilanteiden kammo mut mä oon oikeestaan huomannu et se on jopa hieman auttanu tähän kammoon

äh meni ihan offiksi kun mulla ei ole ollut nettikauppojen kanssa oikein ongelmia ku en ees kauheen usein tilaa ku asun hesas nii morticia, bäkkäri ynnä muut löytyy suht läheltä...
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.03.2009 17:14

Lainaus: syrah

Tein itse tilauksen Nightmare.fi kauppaan syyskuun alkupuolella ja maksoin tilauksen saman tien. Marraskuun alusta tein rikosilmoituksen asiasta, kun tavaroita eikä rahoja kuulunut takaisin. Asia etenee ja muittenkin asianosaisten kannattaa viimeistään nyt tehdä rikosilmoitus.

En oo saanu rahoja takaisin... sinne meni. Joku k*rpä ne sai.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.03.2009 17:39

Lainaus: blood

Kampin liikkeessä kävin ja tuli lähinnä ahdistava olo kun myyjä kyttäs kun haukka vieressä ja about pyöri ympärillä - eikä edes vaivautunut kysymään että tarviinko apua - kyttäsi vaan että pöllinkö jotain.

Minusta välillä tuntuu että se on pällikohtaista millasta palveluu morticiassa saa? Tai on ainakin semmonen viilinki 0.o
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit