Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ongelmia nettikauppojen kanssa ?

Kirjoittanut: Pumpkin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Pumpkin
  • Lähetetty: 10.04.2009 17:12
Severana
Mietin hetken miksi kengät näyttivät tutuilta, mutta sitten muistin että samanlaiset kengät olisi ollut Nitrobabelläkin? Tosin 60 euroahan ne olisivat maksaneet ja E-Baysta ne varmaan halvemmalla saitkin

Sori offtopic.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.04.2009 18:42
Sain kengät E-Baystä postikuluineen kolmellakympillä. Muistelen, että Nitrobabella on myynnissä Daintyja ja Blissejä, jotka ovat hiukan tummempaa punaista, kuin mitä halusin. Periaatteessa kaikki Nitrobabella myytävät kengät ja vaatteet saa netistä paljon halvemmalla, vaikka sama koskee kyllä kaikkia suomalaisia (netti)kauppoja, joissa myydään alakulttuurien suosimia vaatteita. Tämän vuoksi olenkin niin innokas tilaamaan vaatteeni ja kenkäni ulkomailta. Hinnat ovat huomattavasti halvempia ja toimitus usein varsin nopea, jonka lisäksi paketti tulee yleensä kotiovelle asti.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.04.2009 10:25
No ei jumankauta sentään. Tilasin puolenkuun peleistä 23. päivä (viime kuuta) muistikortin ja ohjaimen, eikä ne piru vie vieläkään ole tullut. Toimitusajaksi sanottiin 1-9 päivää, muistaakseni. No siinähän oli ensin semmosta sotkua, ettei tilaamaani ohjainta enää saa, joten valitsin toisen tilalle. (tämänkin ilmoittamisessa meni reilu viikko) Muutamassa päivässä kävi selväksi ettei sitä toistakaan ohjainta enää saa, joten he ehdottivat sieltä semmosta ohjainta minkä saa, ja otin sitten sen. Siitä on nyt suurinpiirtein viikko eikä kuulu mitään. Perkule taisi jäädä viimeiseksi kerraksi kun sieltä tilaan yhtään mitään.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.04.2009 11:01
Ohoh. Sen mitä itse olen tuolta Puolenkuun peleistä tilannut niin hyin on pitäneet toimitus ajat paikkansa ja hyvin nopeasti on vastattu kyseyihin jos jotain mielenpäällä on ollut. Itse ainakin aion kyllä hyvillä mielin tilata ko. Firmasta jatkossakin tavaraa, jos jotain tarvitsen. Ikävää, että on käynyt noin.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.04.2009 11:08
Joo, mäkin oon aiemmin tilannut ja silloin toimi ihan ok. Mutta tällä kertaa sitten ei edes vastattu tiedusteluihin. Voihan olla että heillä on jotain ruuhkaa tms. mutta jotenkin on niin tottunut mutkattomaan palveluun että sitten kun kaikki ei sujukaan iisisti niin se tuntuu isolta miinukselta. No, ehkä tämä oli vaan yks huono monien hyvien joukosta.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.04.2009 11:18

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Mutta tällä kertaa sitten ei edes vastattu tiedusteluihin.

No se nyt on jo varmasti ärsyttävää! Itselleni varmaan kyllä tuollaisen tökkimisen jälkeen voisi tulla kanssa jonkinlainen kiukku ja asenne "että voin tilata jatkossa muualtakin". Tai jotenkin se, että kun odottaa ensin kauan ja sitten ei ole ja ei ole ja ei vastata niin no... Voin kyllä kuvitella tunteitasi jonkinverran.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.04.2009 15:59
Hei te Iris Noirilta tilanneet ihmiset, kuinka kauan olette odottaneet pakettejanne? Ja oletteko valinneet tuolta sivuilta aina sen halvimman toimitusvaihtoehdon?
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.04.2009 16:00
Minulle tuli Iris Noirin paketti todella nopeasti, muistaakseni joku viikon verran siihen meni (se on nopeasti kun tavara tulee rapakon takaa) ja juurikin tuolla halvimmalla vaihtoehdolla.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.04.2009 17:11

Lainaus: Piiskansiima

Minulle tuli Iris Noirin paketti todella nopeasti, muistaakseni joku viikon verran siihen meni (se on nopeasti kun tavara tulee rapakon takaa) ja juurikin tuolla halvimmalla vaihtoehdolla.

Kiitos piiskansiima!
Itse tilasin viimeviikon maanantaina sieltä yhden paidan niin mietin tässä milloin sitä uskaltaisi odotella Tosin minun tuurilla kaikki rätit menee aina tulliin jotka tulee rapakon takaa.... -.-
Kirjoittanut: Dark Soul (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.05.2009 18:35
Onko kukaan koskaan tilannut täältä mitään? Kuinkakohan kauan tilauksen toimittaminen kestää...?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit