Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: Ongelmia nettikauppojen kanssa ?

• Vastaa
Itse olen aina saanut emp:ltä odottaa tavaroita vähintään kuukauden. Todella hidasta palvelua! Ja risuja siitäkin, että ensin jouduin odottamaan, kun heiltä oli yksi ihana paita loppu (tilasin aika paljon muutakin sillä kertaa). Viimein tuli viestiä sähköpostiin, että tuote lähetetty eikä mennyt kauaakaan kun se jo olikin postissa. Pettymys oli kuitenkin hirmuinen, kun ilman mitään erillistä ilmoitusta sieltä puuttui tämä paita edelleen! Erikseen kun kysyin, että mitä peliä tämä on, he selittivät ettei tätä tuotetta enää ole edes valmistajalla. Kuitenkin se oli se ainoa tuote, minkä takia koko paketti viipyi. Joululahjat siis myöhästyivät niiltä osin.

Which bone in her body should I break first

• Vastaa
Hei mun paketti on postissa! Johan oli aikakin. Pitänee mennä tänään käymään ennen töitä, kun olisi muitakin paketteja siellä..

darklyshop.com

• Vastaa
Hei, nyt täytyy kysyä että onko kenelläkään kokemusta Nightmare webshopista,meinaan kun tilasin sieltä yhden vaatteen ja nyt olen jo 3 viikkoa ja ylikin odottanut sitä tuotetta ja maksettukkin on jo. Pistin viestiä sinne liikkeeseen ja jopa soitin mutta oli vaan vastaaja siellä! Jotenkin rupeaa vaan epäilyttämään. Onkohan mua huijattu?

When I’m beheaded at least I was wedded And when I am buried at least I was married I’ll hide my behavior with wine as my savior

• Vastaa
En usko että sua huijattu on... Kokeile vain laittaa aktiivisesti sähköpostia siihen firmaan ja soittaa useampaan kertaan, itelläni ollut kanssa joskus samantapaisia ongelmia monien puljujen kanssa.
Odottaisin sinuna vähän aikaa, ja peruisin tilauksen jos tavaraa ei alkaisia kuulua, ja jos ei rahoja kuulu takaisin niin kannattaa sitten kääntyä poliisin puoleen, tai ainakin uhata sillä
Yleensä silloin rahat tulee salamana tilille.

~~* Sous Le Soleil De Saturne *~~

• Vastaa

Lainaus: SyllaBoreal

En usko että sua huijattu on... Kokeile vain laittaa aktiivisesti sähköpostia siihen firmaan ja soittaa useampaan kertaan, itelläni ollut kanssa joskus samantapaisia ongelmia monien puljujen kanssa.
Odottaisin sinuna vähän aikaa, ja peruisin tilauksen jos tavaraa ei alkaisia kuulua, ja jos ei rahoja kuulu takaisin niin kannattaa sitten kääntyä poliisin puoleen, tai ainakin uhata sillä
Yleensä silloin rahat tulee salamana tilille

nyt sinne nettisivulle ei edes pääse kun on laitettu salasana siihen että wtf?

When I’m beheaded at least I was wedded And when I am buried at least I was married I’ll hide my behavior with wine as my savior

• Vastaa

Lainaus: Vampira_666

nyt sinne nettisivulle ei edes pääse kun on laitettu salasana siihen että wtf?

No nyt jos koskaan tuo alkaa jo kuulostamaan sille, että sua olisi huijattu aika kivalla tapaa.

I focus on the pain. The only thing that's real..

• Vastaa
Hmmm...
En minäkään sivulle pääse, tiva myös minulta salasanaa...
Suosittelen kyllä jo nytten vampira_666 että laitat heille viimeisen varoitusviestin ja teet rikosilmoituksen jos mitään ei tapahdu 0.O

~~* Sous Le Soleil De Saturne *~~

• Muokkasi: Vampira_666
  • Vastaa
Joo ja EILEN vasta tuli sieltä nettikaupasta viestiä! ja piti kyllä ahdistella ja uhkailla ihan tarpeeksi. Selittivät tavaran tulevan amerikoista,joten sen takia venyy. Ei kyllä lukenut nettisivuila mitään siitä. On nyt perkules ihmetouhua...

• Vastaa

Lainaus: Vampira_666

Joo ja EILEN vasta tuli sieltä nettikaupasta viestiä!

Mutta ainakin ilmeisesti olet ainakin saamassa tavarasi kaikista peloista ja harmista huolimatta? Tai ainakin kuulosti sellaiselle.. Ja se nyt on jo kuiteskin jotain.

I focus on the pain. The only thing that's real..

• Muokkasi: oneesan
  • Vastaa
Mie len kuullut, että joillakin joilla on ollu ongelmia nettikauppojen kanssa, ovat löytäneet ratkaisun niin, että kun tuotetta/rahoja ei kuulu ja yhteydenottoihin ei vastata, on yksinkertaisesti vain etitty liikeen rekisteritiedot, ja soitettu itse puljun pääpirulle ja haukuttu pystyyn. Rahat tuli aika vauhilla takasin, kun tuote oli kuulemma loppunut, ja uutta lähetystä odoteltiin...

Ite tilasin Pleaserin ja Demonian kenkiä x-tra-x:ltä ja sain odottaa yli 2kk, ja sitten oli väärää kokoa, ja paketin palauttamiseen olisin joutunut rahtauskulut (20€) maksamaan omasta pussistani... Nyt nuo kengät lojuu käyttämättöminä laatikoissaan lipaston pohjalla.. olen niitä kovasti myydä yrittänyt..
Vahinkoja sattuu, tilaisin sieltä kyllä uudelleenkin, jos vain ei kuluisi niin paljon aikaa tuotteen saamisessa.

The pain that you feel, it only can heal by living.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!