Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ongelmia nettikauppojen kanssa ?

Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.11.2008 08:35
itte en ikinä haluu ostaa nettikaupoist mitää, kosk mua ain ärsyttää ne postimaksut
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.11.2008 08:40
Mä taas en voi ostaa muualta ku netistä koska lähimmät kaupat on hesas ja pelkkii matkoihi menis kymmeniä euroja... Jos tuo kauppa ois ollu mitä sanottii ni olis ollu erittäin kiva, mutta..
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.11.2008 12:35
Niinpä.. Joybootsia en suosittele, voitte lukea tarinan osiosta Kengät.. Ketuttaa kun ei oo tossut vieläkään tullu :'(
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.11.2008 13:49
Nightmare kauppa on todellakin painajais kauppa. Ei kuulu mun kahisevasta mitään. Täytynee aloitaa uhkailu taas.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 19.11.2008 14:21

Lainaus: Mina

Ketuttaa kun ei oo tossut vieläkään tullu :'(

Minulle tosiaan lupailivat tämän viikon alussa lähettää kengät, minkä siis käsitän joko maanantai- tai tiistaipäiväksi, mutta eipä kuulu kenkiä ei.
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.11.2008 17:47

Lainaus: Faith Black

Minulle tosiaan lupailivat tämän viikon alussa lähettää kengät, minkä siis käsitän joko maanantai- tai tiistaipäiväksi, mutta eipä kuulu kenkiä ei.

Mutta jos ne vaikka lähettivät ne eilen (tiistaina), niin ne tulee perille tänään tai huomenna, minkä jälkeen pitää vielä odottaa saapumisilmoitusta..
Ehkä toiveajattelua puolestasi, mutta tänään olen jostain syystä eriskummallisen positiivisella tuulella.
  • Lähetetty: 20.11.2008 15:07

Lainaus: Lacy gloom

Ehkä toiveajattelua puolestasi, mutta tänään olen jostain syystä eriskummallisen positiivisella tuulella.

Hyvä, että edes joku ajattelee optimistisesti, minä kun en siihen aina kykene .
Silti, ei mitään ilmoitusta kengistä vieläkään, torstaita eletään...
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.11.2008 15:26
Nightmare on huijari, siitä en pääse minnekään. Enkä aio sitä tukea enää koskaan!
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.11.2008 15:28

Lainaus: FrozenCorpse

Nightmare on huijari, siitä en pääse minnekään. Enkä aio sitä tukea enää koskaan!

Samaa mieltä, ihan p-ska pulju.
  • Lähetetty: 20.11.2008 19:45

Lainaus: pimeyden_hehku

mua ain ärsyttää ne postimaksut

Postimaksut ovat kyllä törkeän korkeat! Lähetin juuri kovakantisen kirjan postissa eräälle henkilölle, joka asuu Vaasassa, niin postikulut olivat 8e plus kirjekuori 2e! Minusta aivan susihintaista, varsinkin kun lähettelee vähemmän arvokkaita tavaroita (myin ko. kirjan huuto.netissä 10 eurolla).
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit