Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Gootti"muoti"gallerioita netissä?

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.07.2008 12:45

Lainaus: FrozenCorpse

Mäkin suosittelen, että tietäis ensin sen oman tyylisuuntansa, ennenkuin lähtee hakee niitä lisukkeita

Hoh, minä en tuolla periaatteella voisi ostaa sitten varmaan mitään!
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: BronzeRain
  • Lähetetty: 11.07.2008 13:02

Lainaus: Chrystalis

Miten voit FC sanoa että pitää ensin tietää oma tyylisuuntansa ennenkuin voi lähteä hankkimaan asioita ? Itse sanot ensin yhdessä aiheessa olevasi metallisti ja toisessa käyttäväsi sitä 'historiallisromanttista' tyyliä ? Mikä menee nyt ristiin ?

Tarkoittikohan ehkä että musiikkimaultaan metallisti, pukeutumiseltaan historiallisromanttinen. Älähän Chrystalis nussi pilkkua, jätä muillekkin.
Kuuntelen itsekin lähinnä metallia, mitä nyt satunnaisia goottibändejä siinä sivussa, ja pukeutumistyyli riippuu ihan päivästä. Metallistiksi minua kyllä harva veikkaa pukeutumisen perusteella.

edit: typo.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 11.07.2008 14:43

Mustat hiukset tupeerattu harakanpesä-keesiksi, mustat farkut sekä kulahtanut musta paita (useimmiten jopa villapusero) ?

Keesit on deathrokkareille. Mut joo just jotain ton tyyppistä mäkin olin ehdottamassa ja sit tytöille(joo no.. miksei pojillekkin) joku ihq hame. (:<
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 11.07.2008 15:35

Lainaus: BronzeRain

Tarkoittikohan ehkä että musiikkimaultaan metallisti, pukeutumiseltaan historiallisromanttinen.

Nusnus, henkilö huutelee pitkin netin keskustelufoorumeita olevansa metallisti ja pukeutuvansa siten..

Ja kai tiesit että pilkku on mun vakipano ? ;D

Lainaus: HepZusi

Keesit on deathrokkareille. Mut joo just jotain ton tyyppistä mäkin olin ehdottamassa ja sit tytöille(joo no.. miksei pojillekkin) joku ihq hame. (:<

Nojoo, yritin ajaa takaa semmosta paaaksua keesiä (vaikkei sitä oikein keesiksi tunnista) johon mahtuis vaikka harakkakin sekaan... :'D Ja toki! Hameet pojille! \o/
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.07.2008 17:17
Nokun sitä riitaa nyt niin haastatte niin tietäkeekin, että metallia on vain pääasiassa, listoilla on mm Inkubus Sukkubusta, Moonspelliä, Type O Negativea, Lake Of Tearsia..Niin ja onko siinä jotain väärää rakastaa tietynlaisia vaatteita ja sitten pukeutua niihin? Vai pitäiskö mielummin ryhtyä vaikka kulkemaan pussihousuissa ku ei nyt ookaa ybertrue 100000000000% gootti?
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.07.2008 17:28

Niin ja onko siinä jotain väärää rakastaa tietynlaisia vaatteita ja sitten pukeutua niihin? Vai pitäiskö mielummin ryhtyä vaikka kulkemaan pussihousuissa ku ei nyt ookaa ybertrue 100000000000% gootti?

Ei todellakaan ole mitään väärää. Minäkin olen varmaan ei truugootti.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.07.2008 17:36

.Niin ja onko siinä jotain väärää rakastaa tietynlaisia vaatteita ja sitten pukeutua niihin?

Ei kait mullakaan oo "goottivaatteet" 24/7 niskassa, vaikka kuuntelen "goottimusiikkia" enimmäkseen.

Asiaan. En tiedä onko tämä nyt niinkään goottimuotigalleria, mut ihan kivoja kuvia. URL
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 11.07.2008 21:22

Nokun sitä riitaa nyt niin haastatte niin tietäkeekin, että metallia on vain pääasiassa, listoilla on mm Inkubus Sukkubusta, Moonspelliä, Type O Negativea, Lake Of Tearsia..Niin ja onko siinä jotain väärää rakastaa tietynlaisia vaatteita ja sitten pukeutua niihin? Vai pitäiskö mielummin ryhtyä vaikka kulkemaan pussihousuissa ku ei nyt ookaa ybertrue 100000000000% gootti?

En toki riitaa haasta, kai luit viestini ? Päästän vain ilmoille aivopieruni. Eikä toki ole väärin rakastaa joitakin vaateparsia sekä pukeutua niihin. Kuten olen aiemmin kirjoittanut, itseäni vain kummastuttaa se, että et ota kritiikkiä vastaan puolikkaan kirjaimen vertaa mutta sitä jaksat muille paasata. Toki, kukin tyylillään. Mutta sitten ei mun mielestäni tarvitse tulla muille itkemään kun 'yhyy, se sanoi takasin'.

Lainaus: poison

Ei todellakaan ole mitään väärää. Minäkin olen varmaan ei truugootti.

Mutta mäpäs olenkin niin k00tti et kusen verta ja p@skon lepakoita! ;D
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 11.07.2008 22:59
No ompas tääl taas mahoton show meneillään, pukeutukoon jengi vaik tuulipukuun, who cares? mä taas pukeudun aina goottityyliin vaik tänäänkin kuuntelin Frank Zappaa
Kirjoittanut: epidural (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.07.2008 23:21

Mutta mäpäs olenkin niin k00tti et kusen verta ja p@skon lepakoita! ;D

Heeei mehä ollaan s4m1X11 niiQ

(soriturha)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit