Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottikaupat

Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.04.2010 21:00
Tilasin Blackgroupista takin. Tuli viikon sisällä.Kysymykseenikin vastattiin nopeasti joten suosittelen tätä kyseistä liikettä...
Kirjoittanut: Gottero (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.04.2010 08:52
Heavenly Circuksella on loppuunmyynti Hämeentien Boutiquessa ja webshopissa

Tuotteet alessa!
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.04.2010 18:45
Tilasinpa tässä muutama minuutti sitten Blackgroupista villakangastakin, ja vasta hetki sitten rupesin miettimään että mahtaako tuolta saada minkälaatuista tuotetta? Ennen kun en ole tuolta mitään hankkinut niin nyt mietin että olikohan kannattavaa...

Kyseessä kun on vielä poistotuote niin ei voi edes vaihtaa tai palauttaa jos ei sitten miellytäkään.
Rohkaisevia sanoja tai jotain?
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.04.2010 20:35

Lainaus: Elegia

Kyseessä kun on vielä poistotuote niin ei voi edes vaihtaa tai palauttaa jos ei sitten miellytäkään.

Tuskin tilasit villakangastakin enttentennten teelikamentten taktiikalla"joten uskon että tilaamas tuote miellytti silmääs jo tilatessas...
Rohkea rokan syö! Jos kaikki kusee..niin myyt sitten kirppiksellä...Saat aina rahat takas!
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.04.2010 19:43
azpzv, hehehehehehehhehe

No mutta... ehkäpä sen tosiaan voikin sitten myydä eteenpäin jos itse petyn. Olenpa taas nero...

MUOKS/// En pettyny ku rakastuin niin kovasti
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.07.2010 09:44
Onko kellään kokemuksia Hazard Shopista (http://www.hazardshop.net/)? Tuolta näyttäisi saavan Bat Attackin kamoja, ja vaikka ne ovatkin jonkin verran kalliimpia kuin X-Traxilla niin maksaisin kyllä mielelläni muutaman euron siitä että saisin tilaamani rätit.
Kirjoittanut: Hard Me (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.07.2010 20:55

Lainaus: Nordis

Onko kellään kokemuksia Hazard Shopista

On ja hyviä sellaisia.Hyvä kauppa ja paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaljon valinnan varaa

Mene tilaamaan.!
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.07.2010 15:03
Blackgroupilta aion tilata vyötärikorsetin ja joskus lähitulevaisuudessa myös kengät. Muutaman vaatteen olen ostanut Cybershopista, vaikka laatu nyt onkin mitä on. Backstreet on taas semmoinen kauppa, etten tykkää (toisinsanoen liian ernu minun makuuni). Morticiastakaan en ole tilannut mitään, sillä nettisivut ovat kaameat. No, onneksi lähelläni on yksi goottikauppa, jossa käyn myös ostoksilla. Joskus turvaudun kirpputoreihin.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.07.2010 12:37
Heeeiii nyt apua!! Mahtaiskohan kukaan muistaa/tietää mistä nettikaupasta sai tilattua niitä ns. puolinaamioita, siis niitä jotka loppuu tohon nenän päälle että jää kivasti vaan silmät näkyviin ja jotka mun mielestä näytti ihan naamalle laitetuilta suodatinpusseilta :P Mutta siis en muista mikä kauppa se oli
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Natassja
  • Lähetetty: 29.07.2010 16:45

Lainaus: Mina

mistä nettikaupasta sai tilattua niitä ns. puolinaamioita

URL
Jos näitä tarkoitit...? Puolinaamioista tuli mieleen ainoastaan nämä. Tosin en tiedä onko näillä mitään tekemistä suodatinpussien kanssa. Rakenna itse!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit