Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Oletko ikinä ollut epävarma tyylistäsi?

Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.08.2008 20:28

Lainaus: SirMarylee

Aina sitten, kun riisuu rastat niin oma kamala, emoletti tulee esiin ja argh! :s

sama ongelma täällä. Omat hiukseni ovat liian lyhyet, tylsät ja vääränväriset. Rastat tai kuidut päässä on aina helpompi olla ja kun ne täytyy ottaa pois tulee vaan olo, että minä emolapsi se tässä yritän leikkiä jotain goottia.
Kirjoittanut: DarkCometh (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.08.2008 20:48
Hyvin usein, ja sen takia pukeudunkin hillitymmin kuin itse tykkäisin... Kaveriporukassa minun pukeutumiseen suhtaudutaan ihan niinkun muihinkin, eli ei mitään ihmeellistä. Silti tunnen olevani silmätikku/friikki vaikkapa koulussa, kun 99% ihmisistä on fruittareita, pissaliisoja ja muutama tavis seassa :|
Kirjoittanut: Paper (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.08.2008 01:29
Muutaman päällepuettavan kohdalla olen miettinyt pitkään uskallanko laittaa ne julkisesti, näytänkö typerältä jne. vaikka ne olivat suuresti rakastamiani vaatteita.. yksi päivä puin ne vaan kaupungille ja pienen totuttelun jälkeen olin täysin kotonani, vaikka ensimmäiset askeleet, kotiovesta ulos astuminen oli pelonsekainen kokemus
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.08.2008 01:58
Mielenkiintoinen aloitus, johon vastaamista olen jo jokusen päivän pohtinut. Olisi toki mainiota vastata että ei, en ajattele mitään vetäessäni meikit naamaan ja vaatteet niskaan, mutta asia ei ole niin. Toisaalta en uppoa myöskään siihen toiseen ääripäähän, eli kaikesta mietitään että "mitäköhän nyt muut ajattelee".

Jotenkin se epävarmuuden hetki liittyy ehkä ennemmin itsekritiikkiin kuin varsinaisesti siihen mitä luulen muiden minusta ajattelevan. Ajatus "miltä kokonaisuus näyttää muiden silmissä" auttaa jossain määrin huomaamaan sellaiset epic failit mille on voinut siinä laittautuessaan tulla sokeaksi. Laittautuminen sinänsä tuo enemmän itsevarmuutta, joten en ole taipuvainen ajattelemaan että voinxmänylaittaatän. Se puolestaan on kaameaa, että joutuu menemään ihmisten ilmoille tälläämättömänä... Siitä kyllä selviää aimo annoksella whatever-asennetta, sillä silloin kun sulaudut tapettiin, kukaan ei varmasti katso sinua toiste eikä huomaa arvostella ulkoista olemusta!
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.08.2008 16:19
No mulla on itsetunto 24/7 reilusti pakkasen puolella... Sitten kun olen vielä sen verran nuori, ni en omista kauheesti mitään hirveen hienoja vaatteita, eikä tulisi ekana mielee laittaa esim. korsettia...
Mut mulla se kyllä varmaan johtuu siitä että saan jatkuvasti kuulla ilkkumista ja veeittuilua ulkonäöstäni ja luokkalaiset tuijottaa inhoten...ja oon huomannu myös et "kaverit" häpee mua kaupungilla...
Mut ehkä vielä joskus voin olla rohkeasti oma itseni ja olla sinut itseni kanssa...
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.08.2008 16:22

Lainaus: Piiskansiima

Jotenkin se epävarmuuden hetki liittyy ehkä ennemmin itsekritiikkiin kuin varsinaisesti siihen mitä luulen muiden minusta ajattelevan.

Siinähän se itseasiassa oli kiteytettynä mitä en itse saanut pistettyä sanoiksi. Kiitos Piiskis. Ja tulihan sinulta muutakin omakohtaiselta tuntuvaa tavaraa.

Lainaus: Piiskansiima

Ajatus "miltä kokonaisuus näyttää muiden silmissä" auttaa jossain määrin huomaamaan sellaiset epic failit mille on voinut siinä laittautuessaan tulla sokeaksi. Laittautuminen sinänsä tuo enemmän itsevarmuutta, joten en ole taipuvainen ajattelemaan että voinxmänylaittaatän. Se puolestaan on kaameaa, että joutuu menemään ihmisten ilmoille tälläämättömänä...

Kirjoittanut: ChizomeCandy (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.08.2008 20:37
Itse en ole epävarma tyylistäni, johtuen yleensä siitä että unohdan minkä näköinen olen. Joskus kun kaupassa kävelee peilin ohi välillä tulee koettua "Ahaa"-elämys että "Tuonko näköinen olen?".
Jännä juttu sinäänsä, että silloin olen epävarma tyylistäni ja minua ahdistaa jos minulla on päälläni esim. farkut ja joku värillinen paita. Aina pitää jotain mustaa olla päällä, muuten tulee alaston olo. D
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 17.08.2008 11:51
Tämänhetkinen hiuskatastrofi heittää kyllä tuota tyyliä aika epävarmaksi.
Kirjoittanut: TheRiddler (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.08.2008 22:42
Enpä oikeastaan. Kyllä sen jo nyt tietää tässä vaiheessa, että jotkut samassa koulussa olevat katsovat pitkään, ja puhuvat seläntakana, mutta ei se mitään. Oikeastaan ei jaksa edes välittää, aivanpa sama tuo on, mitä jotkut pissikset/massateinit ajattelee. En mie pidä niiden tyylistä, eivätkä he miun. Enkä ainakaan niiden takia ala miettimään, että ''Voinko laittaa nämä kengät huomenna, vai täytyykö laittaa ihan peruskengät'' Eihän siitä pidemmän päälle tulisi yhtään mitään.
Kirjoittanut: Nightfall (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.08.2008 17:11
Yleensä iskee epävarmuus, jos vanhat äijät huutelevat rivouksia tai tuijottavat sillä silmällä... Väkisinkin ajattelee, että näytänkö todella h*oralta tms, kun saa huutelua osakseen. Tämän takia en juuri lyhyitä hameita enää pidä, ei riitä rohkeus... (vaikka ei ne mitään superlyhyitä koskaan olleet, hieman polven yläpuolelle.) Tahdon pois tästä peräkylästä.
Kouluun yms. mennessä en juurikaan pyri "hillitsemään" tyyliäni, tosin jätän pois ylimääräistä koristetta ja korsetin, mukavuussyistä. Ja tietenkin aina iskee alemmuuskompleksit kun vastaan kävelee tyylikäs gootti, välillä tietenkin tulee mietittyä että mitähän tuo musta ajattelee, aina vähän sellanen fiilis että mua luullaan pienen kokoni takia joksikin 12-13-vuotiaaksi kapinalliseksi varhaisteiniksi, mikä tuntuu olevan ihmisten tavallinen käsitys "erilaisista" tällä paikkakunnalla... (Tämä ei ole tarkoitettu loukkauksena tuonikäisille foorumilaisille, kyseinen fiilis ei vaan ole kovin mukava, etenkään jos ikää löytyy kutakuinkin 17 vuoden verran.)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit