Gootti.net

Berliinin Goottikaupat

Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.09.2008 19:12
Niin, oon menossa Berliiniin Lokakuussa, eikä ole mitään hajua että missä päin siellä olisi goottikauppoja, että onko teillä tietoa näistä?

Ja anteeksi jos jossain oli jo tällainen keskustelu.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.09.2008 19:59
Tää on offia sori, mutta olen tosi kateellinen sulle!! Mun piti myös mennä lokakuussa berliniin koulumatkan kanssa mut ne päätti sit ahtaa mut sicilian biitsilomalle.. hyi prkl..
  • Lähetetty: 06.09.2008 20:07
No Perkeles :S
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.09.2008 21:01
Siellon X-tran myymälä
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • • Muokkasi: Lady Elena
  • Lähetetty: 07.09.2008 21:13
Niin, meinasin myös sanoa, että X-tra-x:n (URL) liike löytyy Berliinistä Schönhauser Allee 48. Muista liikkeistä en ole tietoinen, kun en ole siellä päin vielä käynyt. Kuulemma käymisen arvoisia pieniä butiikkeja on monia...
Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.09.2008 21:13
Haa, mä olin toukokuussa Berliinissä ja käväisin parissa

Eli, ainakin keskustassa olevassa ostoskeskuksessa on sellainen kauppa kuin Vampira Fashion.
http://www.europa-center-berlin.de/shop/details/va mpiria-fashion.html
http://www.vampiria.de/
Tuolla nettikaupassa näyttää olevan vaikka mitä ja hirveän laajat valikoimat, mutta itse putiikki oli hirveän pieni ja en löytänyt sieltä mitään... Eli hieman pettymys oli. Mutta jos nyt heidän valikoimansa olisi lisääntynyt tai vaihtunut jo puolessa vuodessa.

Ja toinen, sellainen kuin Dark Store. Tämä liike oli juuri avannut, kun olin Berliinissä, vielä muuttolaatikoita lattioilla yms., mutta TODELLA laajat valikoimat KAIKKEA! Eli aika isot tilat, ja kaikkea löytyi; kenkiä, vaatteita, koruja, muita asusteita. Siellä kannattaa ehdottomasti käydä! Hinnatkaan eivät olleet mitään kovin pahoja. Ja kun tämä oli ihan lähellä, viereisessä korttelissa siitä, missä majoituin, en edes tiennyt kaupasta etukäteen.
http://www.dark-store.de/
Osoite: Boxhagener Str. 23
Auki ma-pe 12-20, la 12-16.

Myös levykauppoja Berliinistä voisin suositella, jos niistä olet kiinnostunut
  • Lähetetty: 07.09.2008 21:26
Oi kiitoksia paljon
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 16.06.2009 15:58
Siirränpä tämänkin tuonne tyyliosioon.
Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.06.2009 11:41
Kävin Berliinissä juuri huhtikuussa. X-tra-xissa kävin ja Dark Storessa. Molemmissa ihan kivat valikoimat ja mukaan lähti parit vaatekappaleet. Länsipuolen "keskustassa" (Berliinissä on perjaatteessa 3 keskusta-aluetta Berliinin jaon takia) oli torin vieressä myös liike josta löytyi paljon lohikäärmeaiheisia koriste-esineitä + muuta sälää. En muista paikan nimeä.
Kirjoittanut: Kataja (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.08.2011 00:20
Vanhoista viesteistä jo hetki aikaa niin ajattelin kysyä onko kellään tuoreita kokemuksia taikka suosituksia? Berliinissä kun piakkoin tulee käytyä ni olisi kiva tietää mihin kannattaisi mennä, noi X-tra ja Dark Store vaikuttavat kyllä kivoilta
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit