Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ketjut

Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.09.2008 20:57

Lainaus: PuzzleMind

jos haluaa esim lemmikki liikkeistä hakea halvalla sopivamman ketjun.

Kannattaa käydä ihan rautakaupasta hakeen..
Meinaan kun katot jostain kaupasta ihan "avainketju" nimellä niin maksaa päältä 10e, sillä hinnalla puolestaan saat rautakaupasta kunnon ketjua useamman metrin ja kiinnikkeitäkin saa. Myydän myös tukkukaupaketjuissa kuten tokmanni, vapaa-valinta, hinta-kaari ja kaikissa melkein missä myydään sekalaista tavaraa

Eikä ole sitä avainketjuista tuttua ongelmaa että poikki menisi!
Kirjoittanut: Mika-Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.09.2008 15:31
Meitsi osti neljän millin messinkiketjua viitisen metriä Tarjoustalosta jokin aika sitten
Ja todellakin, käytän sitä ihan koruna. Halvalla saa! Ja kalisee kunnolla
Kirjoittanut: OngelmaTeini (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.11.2008 09:43
No, sieltä K-raudasta... Ite ostin sieltä kesällä vaan metrin, mut seki makso 10.90 euroo, että on aika kallista: /
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.11.2008 10:42
Hmm, mitäs ketjua olet ostellutkaan ? Itse meinaan ostin 3 & 4 mm ketjua reilu vuosi takaperin ja hintaa oli 2,9e ja 3,9e metriltä. Joten sillä kympillä saisi jo parikin metriä.. :'D

Enkä usko että hinnat muuttuisivat noin dramaattisesti, vuodessa.
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.11.2008 15:42
mä kyllä suosittelisin k-rautaa. sitten niitä lukkoja saa ihan askarteluliikkeistä ym.
Kirjoittanut: Ene (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.11.2008 11:32
Löytöliiteristä joskus kävin ostamassa euron metriltä paria erilaista ketjua, halpaa hyvää ja kestävää.
Kirjoittanut: Black_Wings (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.07.2009 13:42
ite oon ostanu jostai k-raudasta kans ja sit prismastaki eikä ees tuu kalliiks
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.07.2009 14:28
EI kannata ostaa mitään avainketjutarkoitukseen olevia ketjuja, maksavat ihan hirveästi. Omani ovat pääasiassa rautakaupasta ostettua metritavaraa ja koiran ketjupantoja. Näitä saa koiranäyttelyistä eurolla, max. parilla. Eivät ole mitään kovin pikkuisia ja tehty kestämään.
Kirjoittanut: RedDevil (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.07.2009 20:53
Hm, seuraavalla kaupunkiin meno reissulla suunnistankin sitten oitis koorautaan. Jos kerta nuin halvalla saa xD Itse sorruin kerran ostamaan noita avain ketjuja. Ihan hele*etin kalliita, siinäkin typeryyksissäni maksoin 15.90e. Voi noita nuoruuden mokia -.-'
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.07.2010 16:55

Lainaus: RedDevil

Hm, seuraavalla kaupunkiin meno reissulla suunnistankin sitten oitis koorautaan. Jos kerta nuin halvalla saa xD Itse sorruin kerran ostamaan noita avain ketjuja. Ihan hele*etin kalliita, siinäkin typeryyksissäni maksoin 15.90e. Voi noita nuoruuden mokia -.-'

Mäkin oon ihan ihan saman tehny... ainki 35 egee menny avainketjuihin, ja mun faija osti mulle ketjuu just sopivan kokosen pätkän tarjoustalosta hintaan 2,50! Elikkä jätetään noi valmiit avainketjut kaupan hyllylle ja tehään ite halvemmalla
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit