Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Stereotypiat ja kliseet, joita inhoat/rakastat?

Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.02.2009 11:28

Lainaus: Heetteri

Etenkin jos on kulmakarvaton, finniongelmainen, tummat silmänaluset ja siihen vaikka atooppista ihoa päälle. :P

... ja tämä on syy miksi meikkaan \o/

Oishan se juu kiva olla kaunis ilmankin mutta aina ei vaan mee nallekarkit tasan
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.02.2009 13:44
Juu ei. Joskus kun kattoo peiliin, niin näyttää siltä kuin jumala olis ollu viikon laitamyötääses ja vetäny vähän sinne päin, kun mun kromosomeja koktaili
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.02.2009 19:56

Lainaus: MissAnnThrope

"piirretyt kulmakarvat, muttei muuta meikkiä" tyyli.

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Kuten myös meikkivoide+peiteväri+puuteri, eikä muuta.

Lainaus: Lacy gloom

Tai niinkuin eräs tuttuni tekee, että laittaa luomiväriä, muttei ripsiväriä..

Lainaus: ForgottenOne

Kaverini jolla on luonnostaan aika tumma iho, laittoi eräänä päivänä pelkkää valkoista puuteria naamalleen.

...Siis...mitä ihmettä...Ei vaan ymmärrä...System overload...Missä tuollaisia ihmisiä näkee? En ole ikinä törmännyt ihmiseen, joka tekisi noin hassusti kuin yllä mainitut ihmiset.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.02.2009 20:19

Lainaus: Polyunsaturated Doll Blood

En ole ikinä törmännyt ihmiseen, joka tekisi noin hassusti kuin yllä mainitut ihmiset.

Nuo kaikki näkee kun seisoo vaikkapa Kampin keskuksen edessä viisi minuuttia. Jos ovien eteen jäisi piknikille, voisi pelata juomapeliä karseita teinimeikkejä bongaillen!

Olen minäkin kyllä kerran hiipinyt ihmisten ilmoilla pelkässä meikkivoide-puuteriyhdistelmässä, sen verran siis että ajoin Itäkeskukseen sinne viime vuonna olleeseen goottimuotinäytökseen ja meikkasin loput perillä.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.02.2009 21:15
Onneksi oon mies niin kukaan ei odota mun meikkaavan... toisaalta ku oon aatellu ehkä kokeilla jotai kajaalia joskus nii voi tulla vähän homo!-huutoja yms. (en mä niistä huudoista niin välitä, se on toi "yms" joka pelottaa) ei kyl meikit varmaa ees sovi tähän naamaan rumentaisin vaan valmiiksi rumaa pärstääni
offtopic is my bitch!
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 26.02.2009 22:47

Lainaus: Und3ad

Onneksi oon mies niin kukaan ei odota mun meikkaavan... toisaalta ku oon aatellu ehkä kokeilla jotai kajaalia joskus nii voi tulla vähän homo!-huutoja yms.

Mitenkäs kun minä omistan enemmän meikkejä kuin siskoni ? :P Taidan itseasiassa meikata enemmän kuin äitinikin ja tuota... Kaikki meikit kulkee kätevästi Hello Kitty -meikkilaukussa.

IS FAG ?
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.02.2009 23:07
Is not. Looks pretty on you, dear.

Hello Kittystä tuli mieleen, että toivottavasti Stockalle tulee myyntiin MACin Hello Kitty -sarja. Pitääkin käydä vilkaisemassa.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.02.2009 23:10

Lainaus: Chrystalis

Mitenkäs kun minä omistan enemmän meikkejä kuin siskoni ? :P Taidan itseasiassa meikata enemmän kuin äitinikin ja tuota... Kaikki meikit kulkee kätevästi Hello Kitty -meikkilaukussa.

IS FAG ?

not fag. Joillekin sopii, joillekin ei
ja btw hello kitty ftw! mul on hello kitty teroitin
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.02.2009 06:25
Mitä tarkottaa ftw?
Kirjoittanut: Jacob (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.02.2009 07:52

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

ftw

For the win.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit