Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mikä teissä on rumaa?

Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.09.2009 11:23
Pitänee lisätä, että naamassani, etenkin poskissa, on muutamia rumia finni-arpia akneajoilta. Harmittaa, etten mennyt ihotautilääkärille ajoissa, ennen kuin olin ehtinyt puristella naamani ruvelle...
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.09.2009 21:29

Lainaus: Kryonik

Ja ihan aiheeseen liittyen, tajusin taas äsken suihkussa, kuinka arpinen olen, etenkin jaloista. Mitään viiltelymenneisyyttä ei ole, eikä mitään leikkauksiakaan ole tehty, tuntuu vain, että pienetkään kolhut eivät parane kunnolla hävöksiin. Molemmissa säärissä on ainakin kolme näkyvää, tummempaa arpea, noin vuoden-parin takaisista haavereista, ihan tavallisista pintahaavoista. No, peittävät sukkikset pelastavat aina, myös sellaiset päivät jolloin laiskuus on vienyt voiton ja ihmissusisänki rehottaa säärissä.

Sama täällä! Tosin minulla osa arvista ovat tuoreitakin (yksi iso, n. 2cm kanttiinsa oleva pyöreä musta arpi vasemmassa polvessa kesältä, oikeassa polvessa oleva siisti viiltohaava on vielä ruvella). Minulla on huono tasapaino, asun maatilalla ja teen töitä, ja olin vilkas lapsi, joten arpia riittää kroppa täynnä. Eivät ne minua edes oikeastaan haittaa, olen niin tottunut niihin, ja niin kuin miehekkeenikin seurustelun alkuvaiheessa sanoi, arvet kantavat mielenkiintoisia tarinoita.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.09.2009 21:58

Lainaus: BronzeRain

Eivät ne minua edes oikeastaan haittaa, olen niin tottunut niihin, ja niin kuin miehekkeenikin seurustelun alkuvaiheessa sanoi, arvet kantavat mielenkiintoisia tarinoita.

Jos ei mitään tee, ei mitään satu. Kunhan nivelet ja jänteet pysyvät jotakuinkin ehjinä...
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.09.2009 19:42

Lainaus: mlrd

Kunhan nivelet ja jänteet pysyvät jotakuinkin ehjinä...

Niinpä. Tai no, nivelet minulla eivät ole terveitä, mutta siihen en tietääkseni omilla tekemisilläni ole vaikuttanut. Minulle riittää noiden arpien suhteen se, että kasvot pysyvät kuosissa.
Kirjoittanut: Eldnaard (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Eldnaard
  • Lähetetty: 27.10.2009 21:56

Lainaus: Heetteri

Itsellänikin on yhä hieman sitä "tanssijan pohkeet" -ongelmaa

Mikä v*t*n "tanssijan pohkeet" -ongelma? Sulla on kauniit, muodokkaat jalat jotka soveltuvat mainiosti korkeiden korkojen kanssa. Okei, ei ne ehkä ole maailman siroimmat, mut siroudessa on usein se ongelma että se johtuu jalan laihuudesta, mikä näyttää rumalta lähes poikkeuksetta - varsinkin jos pikkujalkanen sijoitetaan yli 5" korkokenkiin.

Yleistä kitinää kylläkin. Naisten sopisi tajuta, että "yleinen kauneusihanne" eli hoikka vartalo ei suurimman osan miehistä mielestä ole erityisen viehättävää. Se on ihan kaunista ja kivaa, joo, mutta se ei aiheuta seksuaalista viehtymystä läheskään samalla intensiteetillä kuin muodokas, pyöreävatsainen, isotissinen (eikä tääkään oo nii relevanttia - tissien muodolla on enemmän väliä kuin koolla) leveälantioinen nainen, jonka jalat eivät ole tikut. Peppu on kasvojen jälkeen tärkein.

Lainaus: Heetteri

"Yllän ittekin, perkele - vaikka sitten jakkaran avulla" on aika yleinen asenne minulla. Pitäisiköhän sitä joskus pönkittää jätkän miehistä egoa leikkimällä avutonta?

Hö. Ensinnäkin jakkaran käyttäminen vie enemmän aikaa kuin pyytää pidempää miespuolista auttamaan, ja sen lisäksi avun tarjoaminen moisessa tilanteessa on hyvin tyydyttävää. Mielestäni teet double failin joka kerta kun et leiki avutonta. Se on suloista!

Itse ketjun aiheesta sen verta, että minussa ei ole mitään rumaa. Paitsi ehkä käyrät etusormeni. Joo, ne on.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 27.10.2009 22:02

Lainaus: Eldnaard

Hö. Ensinnäkin jakkaran käyttäminen vie enemmän aikaa kuin pyytää pidempää miespuolista auttamaan, ja sen lisäksi avun tarjoaminen moisessa tilanteessa on hyvin tyydyttävää. Mielestäni teet double failin joka kerta kun et leiki avutonta. Se on suloista!

Ilmeisesti ainakin Jonen mielestä on hellyyttävämpää kun murahtelen "pu, minä itte!" ja raahaan jakkaran kiukutellen keittiön hyllyn luokse. :'D
Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.10.2009 20:59

Lainaus: Iiriva

On sirot jalkaterät, kauniit sääret (varsinkin kun olen saanut pohkeet), reidet ovat ihan ok ja niin on takamuskin, ainakin jotenkuten. Pidän myös littanasta vatsastani ja selästäni. Siihen se sitten loppuukin. Tissini ovat liian pienet, olkapääni liian luiset, käsivarteni liian laihat..

Ja tuo kuulostaa juuri sellaiselta vartalolta, jonka olen aina unelmoinut saavani! Mutta ei voi mitään, täällä painetaan tukevilla norsun jaloilla, isolla takamuksella, miehekkään leveillä hartioilla ja hiukan pömpöttävällä mahalla eteenpäin. Yksi keijukaisvartalo tänne, kiitos!

Harmaita hiuksia aiheuttaa minulle myös liian painavat kulmakarvat, lyhyet ripset, punoitukseen taipuva iho ja jykevä leuka. Tällä naamalla/vartalolla en ihmettele, että minua luultiin lapsena toistuvasti pojaksi Lisättäköön vielä, että minulla on muksusta asti ollut aina lyhyeksi kynitty tukka, joten se oli omiaan korostamaan tätä vaikutelmaa.
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.10.2009 10:13
Kaksi asiaa, finnit leuassa ja ns. vararengas mahassa. Ärsyttävää kun kaikki ylimääräinen iho ja rasva kerääntyy tuohon navan alapuolelle "pelastusrenkaaksi", jonka vuoksi mm. korsettien pitäminen aiheuttaa sellaisen itkuparkukohtauksen että olla ja voi -.-
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.10.2009 11:43
Kolmivuorotyön aiheuttama krooninen väsymystila ja tummat silmänaluset. Se harmittaa varsinkin näin yövuoron jälkeen. Jatkuvaa väsymystä ja nuutunutta olemusta on vaikeaa millään kosmetiikalla peitellä, tarttis varmaan hommata naamari, että olisi vähän iloisempi ja virkeämpi ilme. Minulla se joidenkin fyysisten ominaisuuksieni rumaksi käsittäminen on niin vaihtelevaa, etten ala niitä edes nimeämään. Sen olen huomannut, että niinä päivinä kun kaikki ärsyttää ja olen kyynisimmilläni, näytän myös fyysisesti tylsältä. Minulla se ulkoinen kauneus lähtee AINA sisäisestä olostani.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 31.10.2009 20:58
kaikki miussa on semmoista josta en tykkää yhtään: ei muotoja ollenkaan, vaan tämmönen ihme ameeba, tissit ihan liian isot ja ruman muotoset, kaula lyhyt, silmät pienet, miesmäinen kylmikas naama, jalat ku räpylät ja kädet ku lapiot, takalisto ku joku kinkku, niskassa hartoiden välissä ihme kyhmy (kuin joku Quasimodo) ja läskit käsivarret reidet ja sääret ja liian iso maha. ai niin, eikä vyötäröä ollenkaan. joka kerta kun on semmonen olo että oon tosi nätti ja upea niin ehei, kun jostain on tultava se peili mistä sitten näkee taas karun todellisuuden ja masentuu. ainoa mikä on edes mitenkuten nättiä miussa, on huulet jotka rumentuu suupielien takia. ja ehkä iho, kun se on suht helppo hoitaa ja harvoin finnejä ja melko tasanen se on, mutta paljonko noin vähänen tekee kokonaisuudelle. ei ihme että olen yksin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit