Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Uniikit pikku lumihiutaleet

Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.10.2008 20:18
Yhdyn edelliseen (henkisesti)! Ollaan tästä asiasta aivan samaa mieltä. Lisään vielä, että mulle on suuri ilo ja nautinto, jos voin jakaa elämäni tärkeitä ja vähemmän tärkeitäkin asioita jonkun toisen kanssa. Ja ihmisistä en saa koskaan tarpeekseni, vanhoista tai uusista tutuista.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.10.2008 22:55
Juu, välillä toki on kivaa, kun on joku jolla on sama arvo/ihanne/mielipide maailma. Ite oon tällänen uniikki syndroomasta kärsivä lähinnä ulkosesti.
Tämän takia en oikein tykkää käyttää paljoakaan mitään valmisvaatteita. Aina tulee olo, että ei ole niin uniikki kuin voisi olla. Tosin silti käytän valmisvaatteita, mutta laitettakoot se nyt koulukiireiden (lue=laiskuuden) piikkiin kun en ole joka ikistä vaatekappalettani itse värkännyt ja väsännyt.
Kyllä se silti aina tuntuu pahalta, kun vastaan kävelee samanlaiset kengät tai samallatavalla laitetut hiukset. Hassua sinänsä, että kuitenkin itse matkin ja otan vaikutteita kohtuullisen surutta ympärilläni olevista. Pyrin tosin tekemään sen jotenkin monen mutkan kautta, ettei sitä pysty enää alkuperäiseen yhdistämään ja tämä taas aiheuttaa välillä näitä tyylittömyyksiä joista voisin vuodattaa toiseen ketjuun.
En kyllä muutenkaan kestä ihmisiä, joilla on samanlaisia luonteenpiirteitä tai tapoja kuin minulla.
Kirjoittanut: vampyr (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: vampyr
  • Lähetetty: 29.10.2008 15:32
Mun on pakko myöntää, että olen kamala must be differenthhh, mutta en niinkään ulkonäöllisesti vaikka ainakin koulussa massasta poikkeankin. Ei ärsytä kamlastijos vastaantulijalla on esimerkiksi sama hame, mutta taide on toinen asia.
Olen aina ollut mietteliästä ja tunteellista taiteilijatyyppiä, minä kirjoitan. Kirjoittaessani olen toisessa ulottuvuudessa, niin syvällä sisälläni kuin voin koskaan olla, ja se on ihanaa. Ja sitten kun joku muu alkaa matkia tyyliäni väkisin, näin on kerran käynyt - viha on niin valtava etten pysty jatkamaan harrastustani koko siihen aikaan minkä palaudun järkytyksestä.
En tarkoita, että minulla olisi aivan ihmeellinen ja täysin uniikki kirjoitustyyli, tietenkin tyylini on loppujen lopuksi muodostunut muiden tekstejä lukemalla, runoilijoilta, kirjailijoilta, mutta se että joku nolife alkaa vääntää itselleen yhtä ihqua juttua niin se ottaa pattiin ja kovaa. Tiedän että monimonimoni kirjoittaa ja ajattelee paljon ja omistaa samat harrastukset kuin minulla, mutta minulle on erittäin tärkeää että minulla on jokin ikioma juttu.
ja tällä kirjoittamisella en sitten tarkoita esimerkiksi fooruminäppäilyä tai muuta niin julkista. En todellakaan tunteile kirjoittaessani tätäkään viestiä, tai yleensäkään milloinkaan muulloin kuin oikealla inspishetkellä. Ne ovat eri asia.
Kirjoittanut: Paper (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.11.2008 13:28
Mun harrastukset on ainakin semmosia ettei monella ole samoja..

..Kuinka moni täällä kerää aitoja pääkalloja? ;D
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 05.11.2008 13:30

Lainaus: Paper

..Kuinka moni täällä kerää aitoja pääkalloja? ;D

Uuuu! Eläinten vaiko ihmisten, tai ehkä molempia? Saisiko kuviakin?
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 05.11.2008 14:21
Mutta minä pidänkin henkseleitä vyötärökorsetin alla!

Äh, yritin löytää kuvaa, mutta en löytänyt tarpeeksi hyvää.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 05.11.2008 14:26

Lainaus: Iiriva

Mutta minä pidänkin henkseleitä vyötärökorsetin alla!

Näin tein minäkin silloin kun käytin niitä natsisihteerikkö-lookin kanssa. ;D
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 05.11.2008 14:47
En siis olekaan lumihiutale! :'((( Elämä loppu ny.

No ei

Sry off.
Kirjoittanut: Paper (Jäsen)
  • • Muokkasi: Paper
  • Lähetetty: 08.11.2008 11:47
Minä en noita ihmisten- ole mistään löytänyt, mutta muutaman linnun- on kyllä ottanut mukaan.. Ei mulla ole nyt kuvia :P

Onko säärystimet uniikit?
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 08.11.2008 12:07

Lainaus: Paper

Onko säärystimet uniikit?

Ööö... ei? Paitsi jos teet itsellesi uniikit säärystimet.
Kadullahan kävelee säärystimiä vastaan suunnilleen jokatoisella ihmisellä, enkä nyt puhu pelkästään goottityyliin pukeutuvista. Joistakin kiksukarvaisista säärystimistäkin on tullut jo klisee cyber goottien keskuudessa (mutta me likes silti!).

Minulla on pakkomielle seeprakuosiin. Monella en ole nähnyt kyseistä kuosia, joten koen olevani asian suhteen melko uniikki.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit