Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kuinka sinusta tuli gootti?

Kirjoittanut: winterheart (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.01.2008 01:36

Lainaus: Venom

Viihdyn hyvin pimeässä

täytyy myöntää, että itsekin viihdyn hyvin pimeässä. ei pällisteleviä naamoja, saa olla ihan rauhassa.
Kirjoittanut: Veronica (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.01.2008 02:43
lets see.. tarina alkaa kutinasta faijani pöksyissä.. ja legendaarisesta 9 kkdesta.. ja TADAA! im heeeeree! ok, oli vähän vaikeuksia koska kukaan perheessäni ei kuunnellut mitään metallia tai pukeutunut mustaan mutta tiesin kyllä aina että minähän en normaali ole!! stana.. kele.. ni! ..lauuuta..
Mustia kuteita alko oleen vasta kun sain itte mennä hakemaan kledjuni, mutta ennen sitä olin maastohousuissa ja lippalakissa kulkeva killi joka pisti nekkuun jokasta idioottia joka tuli mussuttaan.. ah, nostalgiaa.. metalli alkoi rammsteinista siinä 6 vuotiaana, korn tuli 12 vuotiaana ja sitten se vaan alkoi kauniisti kehittymään.
Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.02.2008 19:36
en oikein tiennyt mikä olin,viihdyin pimeässä,pukeuduin vain mustaan,piirsin paljon(etenkin viikatemiehiä)ja kysyin kerran kaverilta mitä tyyliä tämä oikein nyt sattui olemaan kun hän oli miettimässä tyyli vaihdosta ja sanoi vaan että olet gootti ja pidin kuulemastani ja BAM! tässä sitä ollaan
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.02.2008 19:40
^ *reps*

(Pakko vähän flamettaa kun on tylsää ja nää keskustelut menee niin samoja latuja aina...)
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.02.2008 21:09
Niin, tämän alueen latukone taitaa olla rikki.
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.02.2008 22:30
Elekää nyt, tää on ihana ketju!
Kirjoittanut: Creepy (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.03.2008 09:08
Joskus kolmannella luokalla se tais alkaa... Kun kiinnostuin metalli musiikista ja isä onnistui siitä minulla luennoimaan vaikka muutaman tunnin putkeen.
ala-aste meni kuitenkin silleen, että kavereiden hyväksyntä oli se tärkein ja yritti pukeutua niinkuin muut.
Vasta yläasteella tajusin, ettei kaverit päätä minun pukeutumisestani ja goottihan minusta sitten tuli.
Kaverit on sitä kovasti kritisoineet, mutta ovat lopettaneet kun sanoin heille, etteivät he ole oikeita ystäviä jos eivät hyväksy minua tällaisena.
Kirjoittanut: DeathOfYourLife (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.03.2008 13:37
Oon aina inhonnu niitä joiden täytyy olla kaikkien yläpuolella ja kaikkia parempia ja aina ihaillut ekasta luokasta lähtien kaikkia ihmisiä jotka osaavat olla erilaisia ja näyttää erilaiselta. Olen aina pitänyt ja haltioutunut kaikesta raa´asta ja pelottavasta. Kävin joskus pienenä eka tai toka luokkalaisena myöhään illalla hautausmailla, kun siellä ei ollut ketään ja oli aivan hiljaista, se oli kiehtovaa. Pukeutumiseni alkoi jo viidennellä luokalla. Alkoi pelkästä mustasta mustasta ja mustasta, sitten tulivat tummat ja näyttävät meikit ja ketjut, niitit jne. Musiikki on ollut synkkää jo varmaa neljänneltä kolmannelta luokalta. En oo ikinä ees miettiny vaihtavani tyyliäni "normaaliksi".
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.03.2008 14:18

Lainaus: Piiskansiima

tämän alueen latukone taitaa olla rikki.

Osan näistä on ihan pakko olla läppää tms. No, anyway näitä on hauska lukea.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.03.2008 15:02
Mä en edes ymmärrä miten jotkut jaksaa kertoilla jostain ala-aste ajoistaan. Ihan samanlaisia räkänokka-kakaroita sitä on kaikki ollut silloin ja ihan sama se on oliko jo silloin mustat farkut vai siniset.
Sillä kun on loppujen lopuksi vähän tekemistä sen suhteen onko siinä parinkympin molemmin puolin tuosta jutusta musiikkeineen ja pukeutumistyyleineen tullut harrastus tai elämäntapa johon usein kuuluu myös sosiaalinen yhteisö samanhenkisiä ihmisiä.
Koska suunnilleen silloin, jos noi jutut kiinnostaa niin on niistä jo tullut selvästi osa ihmisen persoonallisuutta ja elämäntapaa.
Vielä murrosiässä ei niin voi oikein sanoa kun ihminen sitä "itseään etsiessään" muuttuu monesti paljonkin. Tarkoitan tuolla murrosiällä enemmän henkistä kuin fyysistä murrosta. Joillakin se henkinen murrosikä voi olla aika myöhäänkin, vasta sillonkin kun muuttaa pois vanhempien luota esimerkiksi jos ne on olleet kovin rajoittavia vaikka ulkonäkökysymyksissä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit