Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

UFF

Kirjoittanut: Paper (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Paper
  • Lähetetty: 08.11.2008 11:57
Moi Ostaako kukaan Uffilta vaatteita goottityylinsä piristeeksi? Olen käynyt siinä myymälässä mutta se oli aika kallis. Mustia vaatteita kyllä oli, mutta ne oli aika ruikuloita ja liian isoja mulle sillä kertaa.. ;_; Aika paljon värikkäitä ja pappamaisia rytkyi, mutta kaipa sieltä vielä joskus jotain ostan. Nahkahousuja ja -hameita löytyy jos jotakuta sitten kiinnostaa..

Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.11.2008 15:35
Mitä nyt helsingissä uffilla kävin niin ei tarttunut mitään mukaan se hintataso oli niin törkeä käytetyistä rytkyistä :''D
Mietin vaan mitähän muita kuluja heilläkään on kuin sähkö ja vuokra kun nämä punaisten ristien ja uffin työntekijät tekevät näissä myymälöissä työtä kelan päivärahalla...
Ahneus on iskenyt kirpparikulttuuriinkin...

Joku päivä sitten luin paikallislehdestä erään spr:n kontin johtajan haastattelun jossa hän totesi että eivät he sentään ilmaiseksi mitään laadukasta anna... (syvä huokaus)... Eikö se juuri ole kirpparien tarkoitus että saadaan kiertoon hyvää kamaa ja halvalla?
Homman nähneenä tiedän että kun se tuote ei mene kaupaksi, hintaa ei lasketa vaan se viskataan roskiin... oli miten designia tahansa.
Kirjoittanut: Mortica (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.11.2008 15:56
Kyllä mie perusvaatteita sieltä ostan, mutta oon kyllä samaa mieltä että aika sikahintaista Siksipä suosin enemmän näitä euronpäiviä. Tänäänkin olisi ollut kaikki rytkyt euron mutta siinä olis menny hermot ja henki näin lauantaina-iltapäivänä.. *vihaa ryysiksiä*
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 08.11.2008 16:13
Joo kyllä mä usein ostan, jos löytyy jotain järkevää hyvään hintaan. Esim. paidat mihin duunailen painatuksia on ollu kiva hakea sieltä huokeempien hintojen vuoks
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 08.11.2008 16:27
Aina kun satun kävelemään ohi [ja on aikaa] piipahdan katselemassa tarjonnan. Ostan kyllä jos näen jotain tarpeellista tai hyvän hintaista. Sama pätee muihinkin kirppareihin ja kierrätyskauppoihin.
Kirjoittanut: eyrie (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.11.2008 19:25
Itse käyn kanssa usein ainakin piipahtamassa, mutta ärsyttää kyllä noi hinnat ja usein siksi käynkin mielummin Fidassa. Että jos jotain ostan niin yleensä niiltä esim. 3 euron päiviltä.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.11.2008 20:49
Välillä käyn katselemassa ja ostan jos jotain sopivaa löytyy kohtuullisella hinnalla, mutta on ollu omalla kohdalla aika harvassa. Sen verran olen siihen jo turhautunut, että nykyään en kovin usein enää käy.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.11.2008 21:00
Enpä ole löytänyt ikinä Uffilta mitään tyyliini sopivaa. Valtaosa on niin karseita kasarirytkyjä että puistokemistitkin kieltäytyisivät, ja hinnat ovat tosiaan aika mielenkiintoiset.
Kirjoittanut: Paper (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Paper
  • Lähetetty: 10.11.2008 09:15
Uffin omistajat mitkä lie kuulemma ovat ihan helvetin rikkaita kun saavat rahaa tuolla lailla ilmasista vaatteista. En ihmettele.

Mutta, hei, katsokaa:

http://www.uff.fi/korukerays/index.html

Sairasta! Näitä koruja sitten myydään varmaan parin sadan hintaan jossain kälysessä uffin myymälässä.. Surullista jos joku oikeasti antaa tuonne jotain tajuamatta koko asiaa.
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.11.2008 13:37
Tampereen UFF on ehkä ainoita "tavis" vaatekauppoja, jossa käyn. Sieltä löytyy useinkin jotain mukavan halpaa, ihan nättiä vaatetta. Vaikken nahkasta tykkääkään, viimeksi ostin vähän alle polven pituisen nahkaisen kynähameen 8€:lla ihan työvaatteeksi kauluspaidan kanssa pidettäväksi. Kyllä minä kannatan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit