Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

"Tarrakoruja" kasvoihin

Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.12.2008 23:20
Oon käyttänyt tarrakoruja kasvoissani ja bilemeikin kanssa. Tekee minusta mukavan lisän ilmeeseen. Hyvin ovat pysyneet heilumiset ja tanssahdukset.
Kirjoittanut: Nekropolis (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.12.2008 20:00
Hee, itselläni oli joskus kolmannella-neljännellä luokalla pindejä ihan saamaristi! Ja ne muuten pysyy.
Kirjoittanut: Nightmare (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.12.2008 17:55
Mulla ei suostu yleensä meikin kanssa pysymään kovin hyvin, pindeihin tarttuu puuteria ja ne tippuvat pois. Siksipä pyöräytän vanupuikolla pakkelin pois halutusta kohdasta, ja länttään strassin siihen. Mutta jos pysyy meikin päällä, niin mikäs siinä.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.12.2008 15:33
Minulla ainakin pysyvät meikin päällä vallan mainiosti, mutta voihan olla että tähän vaikuttaa se, minkäverran ja minkälaista puuteria käyttää ja minkäsorttisella liimalla pindinsä kiinnittää.
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.12.2008 16:11
Noi pindit voisi ollakin ihan kivoja, pitänee varmaan jostain sellaisia hakea :> Silmien ympärille vois laittaa silleen jännästi :>>
Kirjoittanut: Pumpkin (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.01.2009 14:37
Mä tykkään kovasti noista "tarrakoruista". Ei vaan ole vielä tullut käytettyä, enkä edes tiedä mistä niitä saa Mutta silmien ympärille olisi kiva tunkea noita koruja
Kirjoittanut: Technika (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 06.07.2009 20:19
Jostain pitäs tollaset kyllä hankkia, aivan ihanat.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.04.2011 15:26
mä tapaan käyttää naamas aika paljo tommosia koristeita ja ku en oo muualta niitä löytäny ni napannu aina jostai normaali marketista jossa on semmonen tarrahylly jossa on noita timanttitarroja kyllä mulla ainakin on nekin pysynyt naamassa ihan hyvin
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.04.2011 13:33
Mä vasta vähän aikaa sitten oon niistä innostunu. En oikee tiiä mistä löytyis sellasia isoja (ei nyt sellasia tosi isoja, mut sellasii mitä tos kuvassaki) kun mulla on sellasia aika pikkusia. Ja ne on ostettu tietääkseni Helsingin Stockmannilta (sieltä päin missä on kampit yms.)
Kirjoittanut: kiga (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: kiga
  • Lähetetty: 31.07.2011 03:29
itselläni on ollut näitä koristeita jo pitemmän aikaa, yms muita vaikutteita intiasta; oltiin tässä kesällä elokuvakurssin kanssa viikon festari reissulla sodankylässä ja mulla oli joka päivä tarra päässä - kysyi sitten eräs neiti että onkos se lävistys.

mulla on pysynyt ihan yön yli, kun joskus on unohtunut
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit